Plussa vai ei?

Moi, parviälyltä pitää kysyä, että miten tulkitsette nämä apteekin omat testit? Ylempi on kp22, dpo 8, ja alempi kp23, dpo 9. Pitääkö heittää pyyhe kehään tältä kiertoa? Ensimmäinen kierto nyt lugejen tukemana, pari keskenmenoa puolen vuoden sisään, niin alkaa jo toivo hiipua🙄
Vähän täältä sivusta huutelen, että ei vielä kannata luovuttaa dpo8/9 päivillä ❤️

Oma kokemus viime raskaudessa: lugesteron myös käytössä tukemassa loppu kiertoa. Mulla ei ollut enää kuin yksi pkt jäljellä eikä uutta reseptiä niin ajattelin että lopetan jotta vielä tarvittaessa voin seuraavassa kierrossa käyttää. Tein dpo9 herkän raskaustestin ajatuksella että jos vähänkin väriä/edes roskishaamu jatkan lugeja ja jos ei mitään lopetan. Noh, testi dpo9 oli niin vitivalkoinen kuin vaan mahdollista ja lopetin lugesteronin siihen. Ihmettelin loppukierrossa kun tiputtelu ei ala, mut ajattelin että luget vielä vaikuttaa. Dpo14 ei vielä ollut menkkoja kuulunut (olisi pitänyt alkaa noin dpo12, lyhyt luteliaalivaihe) ja tein testin tuolloin dpo14 ja aika äimänkäkenä kun siihen piirtyikin plussa ❤️ ei ollut mitään oireita, ei mitään mikä olisi voinut viitata raskauteen. Jatkoin tuosta päivästä luget loppuun ja nyt tuo pieni ihme on 4v touhutaapero

Mitä kokemuksia raskauskeijun herkistä 10 miu testeistä? Ilm @Naavatassun_86 testit on niitä?? Ja onnea😍
Ne osalla toimii hyvin ja osalla ei. Ite tosiaan en saanut niillä viivaa vielä dpo10, kun kaksi muuta testiä jo antoi (mm. pregcheck mikä ei ole herkkä). Myöhemmin oisi voinut toki näyttää eli koen ettei ne ole oikeasti kauhean herkkiä.
Ja jos vertaa tuossa @Naavatassun_86 kuvassa, niin rfsu herkkä on paaaaljon vahvempi jo, kun onestep aika haalea.
Ja niihin olen itse saanut hailuroita vaikka en ollut raskaana eli itse en niistä testeistä välitä. 🫣😅

@Viivaviivi Kiitos :Beating Heart: ja juu nuo testit oli niitä Raskauskeijun OneStepejä, ja oon kuullut niistä että ei olisi kovin luotettavia, mutta tänään sain RFSU:n Earlyllä vahvemman viivan. Eli tässä kohtaa antoivat oikean viivan (toki suht haalean) jo suht aikaiseen (DPO 9 tai 10) omassa kierrossani. Tässä eilen aamulla tehty OneStep ja tänään aamulla tehty RFSU🙇‍♀️
Paljon onnea sinne plussasta! Vauvaliimaa paljon matkaan 🙏🩷

Mitä mieltä olette. Lasketaanko jompikumpi ihan positiiviseksi? Omaan silmään ylempi on kyllä enemmän tumma😁 ensimmäinen tehty iltapäivällä ja alempi seuraavana aamuna.
12276.jpg
12281.jpg

Takaisin