Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miltä tämä näyttää teidän silmäänne?Näen jotain väriä toisen viivan kohdalla mutta siinä on myös jokin musta piste. Kiertopäivä 22/25 ja iltapäivällä otettu.. Dpo 10 tai 9..
mä näen ainakinNoin dpo 12 aamu. Katsoin ensin, että jahas, tyhjä testi. Mutta sitten kunnolla tihrustaessa totesin, että kyllähän tuossa jotakin on. Pregcheckeillä ei hirmu herkästi pitäisi kai viivanpaikkoja tulla kuitenkaan...??
Kyllä sielä jotain näkyyNoin dpo 12 aamu. Katsoin ensin, että jahas, tyhjä testi. Mutta sitten kunnolla tihrustaessa totesin, että kyllähän tuossa jotakin on. Pregcheckeillä ei hirmu herkästi pitäisi kai viivanpaikkoja tulla kuitenkaan...??
Mä tekisin uuden testinMiltä tämä näyttää teidän silmäänne?Näen jotain väriä toisen viivan kohdalla mutta siinä on myös jokin musta piste. Kiertopäivä 22/25 ja iltapäivällä tehty testi.. Dpo 10 tai 9..
Oli kyllä kieltämättä saman näköisiä nuo sun silloiset testit mitä tuo mun aamuinen, aika törkeitä kyllä viivanpaikaksiKyllä sielä jotain näkyymeillä on molemmilla jännät päivät
ite testaan tosin vasta huomenna tai ylihuomenna uudemman kerran. Tuo eilinen oli niin haalee hailura, et haluan sit jtn kunnollista edistystä tähän.
Toivottavasti vaan sulla ei oo samaa testierää ku itelläSain 3 samanlaista haaleeta värillistä ”positiivista” testiä ja kävin verikokeissa toteemassa, että ei sielä mitään ole
![]()
Ihan selkeesti näkyy ! Vahvistumista sinneNoin dpo 12 aamu. Katsoin ensin, että jahas, tyhjä testi. Mutta sitten kunnolla tihrustaessa totesin, että kyllähän tuossa jotakin on. Pregcheckeillä ei hirmu herkästi pitäisi kai viivanpaikkoja tulla kuitenkaan...??
Näkyy haamulainenNoin dpo 12 aamu. Katsoin ensin, että jahas, tyhjä testi. Mutta sitten kunnolla tihrustaessa totesin, että kyllähän tuossa jotakin on. Pregcheckeillä ei hirmu herkästi pitäisi kai viivanpaikkoja tulla kuitenkaan...??
Mulla oli kans tämmönen haamulainen dpo 9 ja kyllä se ihan oikea plussa oli.Noin dpo 12 aamu. Katsoin ensin, että jahas, tyhjä testi. Mutta sitten kunnolla tihrustaessa totesin, että kyllähän tuossa jotakin on. Pregcheckeillä ei hirmu herkästi pitäisi kai viivanpaikkoja tulla kuitenkaan...??
Tänään aamulla tein uudelleen samanlaisen, vähän enemmän sävyä näkyy?DPO 11 tänään
![]()
Testeissä en näe mitään, mutta ota huomioon että alkio ei välttämättä ole edes kiinnittynyt vielä. Eli dpo 9 ei kannata vielä luopua täysin toivosta, vaikka tietty kaikki on mahdollista.Moi, parviälyltä pitää kysyä, että miten tulkitsette nämä apteekin omat testit? Ylempi on kp22, dpo 8, ja alempi kp23, dpo 9. Pitääkö heittää pyyhe kehään tältä kiertoa? Ensimmäinen kierto nyt lugejen tukemana, pari keskenmenoa puolen vuoden sisään, niin alkaa jo toivo hiipua![]()
Vielä on turhan aikaista. Yleensä näkyy myähemlillä dpo illaMoi, parviälyltä pitää kysyä, että miten tulkitsette nämä apteekin omat testit? Ylempi on kp22, dpo 8, ja alempi kp23, dpo 9. Pitääkö heittää pyyhe kehään tältä kiertoa? Ensimmäinen kierto nyt lugejen tukemana, pari keskenmenoa puolen vuoden sisään, niin alkaa jo toivo hiipua![]()
Ei ne ainakaan herkkiä ole, näkyvämpiä plussia samalla dpo:lla on tullut ihan tavan Pregcheckeillä. RFSUn herkkä näytti oikean plussan toisin kuin noissa Raskauskeijun vastaavissa näkyi vain viivanpaikka/haamu.Mitä kokemuksia raskauskeijun herkistä 10 miu testeistä? Ilm @Naavatassun_86 testit on niitä?? Ja onnea![]()
ja juu nuo testit oli niitä Raskauskeijun OneStepejä, ja oon kuullut niistä että ei olisi kovin luotettavia, mutta tänään sain RFSU:n Earlyllä vahvemman viivan. Eli tässä kohtaa antoivat oikean viivan (toki suht haalean) jo suht aikaiseen (DPO 9 tai 10) omassa kierrossani. Tässä eilen aamulla tehty OneStep ja tänään aamulla tehty RFSU