Plussa vai ei?

Onko muilla yliopiston apteekin testit tehneet tätä että väri jäänyt ns. jumiin, sama muuten käynyt joskus ennenkin näillä mutta silloin ei viivaa näkynyt keskellä? Mulla kerran rsfu puikkotestillä kävi näin samallalailla myös... Kun kyllähän siellä viiva siellä keskellä on, mutta en usko että voi luottaa. 😂 Testin kyllä tein omasta mielestä oikein, kun otin virtsaa kertakäyttöiseen muovikippoon ja kastoin testiä siinä noin 15-20 sekuntia... Voihan tämä olla joku huono erä??

9902.jpg

9901.jpg

Onko muilla yliopiston apteekin testit tehneet tätä että väri jäänyt ns. jumiin, sama muuten käynyt joskus ennenkin näillä mutta silloin ei viivaa näkynyt keskellä? Mulla kerran rsfu puikkotestillä kävi näin samallalailla myös... Kun kyllähän siellä viiva siellä keskellä on, mutta en usko että voi luottaa. 😂 Testin kyllä tein omasta mielestä oikein, kun otin virtsaa kertakäyttöiseen muovikippoon ja kastoin testiä siinä noin 15-20 sekuntia... Voihan tämä olla joku huono erä??

View attachment 155262
View attachment 155263
Kyllä siellä viiva tosiaan näkyy! En sitten tiedä vaikuttaako tuollainen värin epätasaisuus siihen ettei saisi tätä testiä tulkita 🤷🏼‍♀️ Ei taida auttaa kuin odottaa ja testata uudestaan.

Kyllä siellä viiva tosiaan näkyy! En sitten tiedä vaikuttaako tuollainen värin epätasaisuus siihen ettei saisi tätä testiä tulkita 🤷🏼‍♀️ Ei taida auttaa kuin odottaa ja testata uudestaan.
Juu mä en oo itsekkään varma... Vähän tuntuu että ei voi luottaa. 🤔 Parempi varmaan kumminkin vaan testata seuraavan kerran huomenna eikä enään tänään. Erilailla käyttäytyi kuin joskus tekemäni rfsu testi jossa samankaltainen ongelma, kun väri levisi jotenkin tosi hitaasti ja jäi pahemmin jumiin kunnes parin tunnin kuluttua jäi vähän samankaltaisesti kuin tuo mutta. Tuossa ei kumminkaan väri hitaasti levinnyt...

View attachment 155262
View attachment 155263
Teitkö aamulla tän?

Tää sun tuuri näiden testien kans alkaa lähennellä jo huonoa komediaa, @Kali 🥹 Miten voi yhdelle ihmiselle osua niin monta viallista testiä?! Miten voi olla edes mahdollista?! Ennen ku oon tutustunut suhun täällä foorumilla, mulle ei oo tullut mieleenkään, että raskaustestit ei olisi luotettavia. 🫨

Teitkö aamulla tän?
Tein joo kuvat otin vähän myöhemmin, mutta jäi lähes heti tuolleen, en vessan valossa huomannut edes tuota viivankaltaista vasta kunnes olin menossa heittämään pois ja luonnonvalossa katsoin. 😂 Meidän vessassa järkyttävän keltaiset valot...

Tää sun tuuri näiden testien kans alkaa lähennellä jo huonoa komediaa, @Kali 🥹 Miten voi yhdelle ihmiselle osua niin monta viallista testiä?! Miten voi olla edes mahdollista?! Ennen ku oon tutustunut suhun täällä foorumilla, mulle ei oo tullut mieleenkään, että raskaustestit ei olisi luotettavia. 🫨
Onhan ne varmaan 99% luotettavia mä vaan taidan kuulua siihen 1%... 🤣

View attachment 155262
View attachment 155263
Kannattaa testata pregcheckillä! Siihen en oo kuullut et kellään olis tullut viivanpaikkoja. Kyllä tuossa tosiaan viiva näkyis 🌈
Oon huomannu myös itsellä et aamun eka virtsa antaa heikomman viivan ku seuraava 😅 Täytyy vaan se vähintään 4h rakko aika täyttyä et on luotettava 👍

Takaisin