Plussa vai ei?

Mun silmään näkyy harmaa toinen viiva, mikä vois hyvinkin olla testille tyypillinen viivanpaikka.🫣 Jos siinä on livenä väriä eli se punertaa, vois olla haamulainen toki.😊 Mutta tälläsiä viivanpaikkoja oon saanut itsekin monia ja en ollut raskaana niillä kerroilla 😮‍💨
Mulla ei vaan oo siis koskaan tullut tollasia, ylempi on minkä tein sunnuntaina 🤔 livenä punertaa kyllä jonkin verran!

Mun silmään näkyy harmaa toinen viiva, mikä vois hyvinkin olla testille tyypillinen viivanpaikka.🫣 Jos siinä on livenä väriä eli se punertaa, vois olla haamulainen toki.😊 Mutta tälläsiä viivanpaikkoja oon saanut itsekin monia ja en ollut raskaana niillä kerroilla 😮‍💨
Mullekin on tullut näihin todella paljon viivanpaikkoja, osa on punertanutkin. Kannattaa varmaan tehdä testi uudelleen parin päivän päästä @napero_

Heip! Mulla ei ole ikinä tullut CB varhaiseen väärää plussaa saatikka roskishaamua, ennen kuin tänään.
Onko teillä muilla millaisia kokemuksia em. testeistä? En jaksa uskoa, että tuo on oikea haamu, luulen, että joku bitti vinossa tuossa testissä. Kokemuksia?

Heip! Mulla ei ole ikinä tullut CB varhaiseen väärää plussaa saatikka roskishaamua, ennen kuin tänään.
Onko teillä muilla millaisia kokemuksia em. testeistä? En jaksa uskoa, että tuo on oikea haamu, luulen, että joku bitti vinossa tuossa testissä. Kokemuksia?
Mulla on tullut niihin ohuita sinisiä viivoja jossain vaiheessa miltei joka kerta, raskaana ja ei raskaana. 🫠

Mä en oo koskaan tainnut saada näillä puhdasta negatiivista vaikka en oo ollu raskaana eli voi tulla hyvinkin selkeitä viivanpaikkoja ja niitä sinisiä hailuroita näihin testeihin 🙄😅

Täältä sivusta keskustelua seuranneena kyselen, että mikä testi on teistä luotettavin? Itse olen käyttänyt vain noita CB varhaisia ja ne on aina olleet ihan vitivalkosia. 🙄

En menettäisi vielä toivoa, ihankuin tuossa eilisessäkin olisi vähän väriä haamussa? Toivotaan että vahvistuu!
Nooh!! Sain tänäänkin jonkunnäköisen viivan, mutta se on kuivuttua niin erinäköinen, että toivo on aikalailla menetetty

Liitteet

• 4D425990-AEEA-499F-B039-2AF2DA4FAB07.jpeg
    4D425990-AEEA-499F-B039-2AF2DA4FAB07.jpeg
    813.5 KB · Katsottu: 46
Täältä sivusta keskustelua seuranneena kyselen, että mikä testi on teistä luotettavin? Itse olen käyttänyt vain noita CB varhaisia ja ne on aina olleet ihan vitivalkosia. 🙄
Pregcheck oma lemppari! Halpa ja minusta herkkä, kun sain sillä dpo 10 ja 3 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää plussan. Ja silloin esim raskauskeijun one step testit mitkä pitäis olla herkkiä oli vielä negatiivisia 😅
Ja toki se herkempi digi on kanssa hyvä, kun sillä voi plussata kans aiemmin ja raskaana teksti pysyy siinä monta kuukautta eli säilyy muistona 😊

Takaisin