Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onhan siinä haamulainen! Hyppäsin äsken pitkästä aikaa tähän ketjuun, missäs mennään? Mikä dpo ja niin edelleen?
Omg! Nyt on dpo9 ja olen aktiivisimmin kirjoitellut tuolla BBT-mittailuketjussa! Sieltä löytyy vähän enemmän juttua.Onhan siinä haamulainen! Hyppäsin äsken pitkästä aikaa tähän ketjuun, missäs mennään? Mikä dpo ja niin edelleen?Toivotaan vahvistumista!

Mulla tuli just viime keväänä tällänen hailura dpo 9 ja ajattelin, että ei oo plussa, mutta sit dpo 10 sainkin jo hyvin selvän haamun ja dpo 11 tuli digiin teksti raskaana!
View attachment 153072Onko tämä nyt se kuuluisa varjo, joka tulee joskus varsinaisen viivan viereen?
En siis jaksa uskoa olevani raskaana. Yritystä oli tuossa loppuvuodesta, nyt ei olla alkuvuodesta edes yritetty. Ajattelin nyt vaan huvin vuoksi tehdä testin, en edes tiedä ovuloinko tässä kierrossa.
Mikä dpo? Kyllähän noissa jotain viivantapaista näkyy. Ja kun on vielä eri testit, niin mun mielestä viittaa siihen että suuremmalla todennäköisyydellä siellä sen verran on HCGtä, että näkyy.View attachment 153074aiemmassa kierrossa ilmeisesti oli kemiallinen. Nyt haluaisin tietää onko nämä positiivisia myös teidän mielestävoi kun toivoisin että testit vahvistuu vielä
![]()
View attachment 153075
En tiiä dpo kun ei tietoa kierron pituudesta tai ovulaatiosta. Viimeiset menkat oli 23.1Mikä dpo? Kyllähän noissa jotain viivantapaista näkyy. Ja kun on vielä eri testit, niin mun mielestä viittaa siihen että suuremmalla todennäköisyydellä siellä sen verran on HCGtä, että näkyy.![]()
Nään kans!
On kyllä sen verran selkee että uskaltaisin posiksi väittää.View attachment 153072Onko tämä nyt se kuuluisa varjo, joka tulee joskus varsinaisen viivan viereen?
En siis jaksa uskoa olevani raskaana. Yritystä oli tuossa loppuvuodesta, nyt ei olla alkuvuodesta edes yritetty. Ajattelin nyt vaan huvin vuoksi tehdä testin, en edes tiedä ovuloinko tässä kierrossa.
Näissä sama homma, positiivista näyttää!View attachment 153074aiemmassa kierrossa ilmeisesti oli kemiallinen. Nyt haluaisin tietää onko nämä positiivisia myös teidän mielestävoi kun toivoisin että testit vahvistuu vielä
![]()
View attachment 153075
Kyllä minä nään kaikissa viivat, joten olisi hassua, jos et olisi raskaana! Sanoisin siis plussaksi ja varovaiset onnittelut.View attachment 153074aiemmassa kierrossa ilmeisesti oli kemiallinen. Nyt haluaisin tietää onko nämä positiivisia myös teidän mielestävoi kun toivoisin että testit vahvistuu vielä
![]()
View attachment 153075
Näkyy toista viivaa, mutta oon iteki saanu niin räikeitä viivanpaikkoja, että varmistaisin toisella testillä, jos mahdollistaKyllä tuossa vaan jotain edelleen näkyy. Ylempi on eilinen 5h pidätyksen jälkeen ja alempi tän aamun. Nää rfsu earlyt vaan taitaa olla tunnettuja viivanpaikoista, joten luotto ei näihin testeihin ole kauhean suuri.