Plussa vai ei?

Ihan kuin tässä näkyis jotain hailua 🤯

IMG_7295.jpeg

Onhan siinä haamulainen! Hyppäsin äsken pitkästä aikaa tähän ketjuun, missäs mennään? Mikä dpo ja niin edelleen? 😍 Toivotaan vahvistumista!
Omg! Nyt on dpo9 ja olen aktiivisimmin kirjoitellut tuolla BBT-mittailuketjussa! Sieltä löytyy vähän enemmän juttua. 😊 Lokakuun lopussa poistatin kapselin, eka kierto oli ovuloimaton niin lasken, että oikeat yrityskierrot on joulu-, tammi- ja helmikuu. Eli yk3 nyt!

Tämä PC on testattu päiväpissasta, ja aamulla tein apteekin ultran, jossa ehkä näkyi myös jotain, mutta ajattelin siitä että varmaan viivanpaikka.

Tässä kuva siitä:

IMG_7292.jpeg

View attachment 153072Onko tämä nyt se kuuluisa varjo, joka tulee joskus varsinaisen viivan viereen?

En siis jaksa uskoa olevani raskaana. Yritystä oli tuossa loppuvuodesta, nyt ei olla alkuvuodesta edes yritetty. Ajattelin nyt vaan huvin vuoksi tehdä testin, en edes tiedä ovuloinko tässä kierrossa.

Tässä vielä salamalla kuva niin näkyy paremmin. Mitä mieltä ootte? ❤️

Liitteet

• IMG_20260218_194123__01.jpg
    IMG_20260218_194123__01.jpg
    92.4 KB · Katsottu: 44
View attachment 153074aiemmassa kierrossa ilmeisesti oli kemiallinen. Nyt haluaisin tietää onko nämä positiivisia myös teidän mielestä ❤️ voi kun toivoisin että testit vahvistuu vielä ❤️ 😍 View attachment 153075
Mikä dpo? Kyllähän noissa jotain viivantapaista näkyy. Ja kun on vielä eri testit, niin mun mielestä viittaa siihen että suuremmalla todennäköisyydellä siellä sen verran on HCGtä, että näkyy. 😊

View attachment 153072Onko tämä nyt se kuuluisa varjo, joka tulee joskus varsinaisen viivan viereen?

En siis jaksa uskoa olevani raskaana. Yritystä oli tuossa loppuvuodesta, nyt ei olla alkuvuodesta edes yritetty. Ajattelin nyt vaan huvin vuoksi tehdä testin, en edes tiedä ovuloinko tässä kierrossa.
On kyllä sen verran selkee että uskaltaisin posiksi väittää. 🤭 Ja punertaakin.
View attachment 153074aiemmassa kierrossa ilmeisesti oli kemiallinen. Nyt haluaisin tietää onko nämä positiivisia myös teidän mielestä ❤️ voi kun toivoisin että testit vahvistuu vielä ❤️ 😍 View attachment 153075
Näissä sama homma, positiivista näyttää!

Onnea molemmille 💖

Mulla lämmöt droppasi puoli astetta eikä testissä näy nyt kyllä yhtään mitään, vaikka oli yön jäljiltä tosi tumma pissa. 😬

Ehkä toi oli joku kiinnittymisyritys, joka näkyi vaan hetken? Äh, pitäisi kyllä oikeasti opetella sitä että testaisi ekan vasta dpo11-12 herkällä testillä eikä innostuisi noista varhaisista hailuroista.

Kyllä minä nään kaikissa viivat, joten olisi hassua, jos et olisi raskaana! Sanoisin siis plussaksi ja varovaiset onnittelut. 😍 Toivottavasti tyyppi pysyy kyydissä ja viivat vahvistuu 🥹 🙏

Kyllä tuossa vaan jotain edelleen näkyy. Ylempi on eilinen 5h pidätyksen jälkeen ja alempi tän aamun. Nää rfsu earlyt vaan taitaa olla tunnettuja viivanpaikoista, joten luotto ei näihin testeihin ole kauhean suuri.
Näkyy toista viivaa, mutta oon iteki saanu niin räikeitä viivanpaikkoja, että varmistaisin toisella testillä, jos mahdollista😊 Toivottavasti on oikea plussa! 🙏

Takaisin