Plussa vai ei?

Aika harmaa, ja eikö tuo ole väärässä kohdassakin, jos näkyy edes kuvaan asti mitään? 🙏🤣

Liitteet

• IMG_20260211_101106.jpg
    IMG_20260211_101106.jpg
    924.5 KB · Katsottu: 59
  • IMG_20260211_095203.jpg
    IMG_20260211_095203.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 59
Osaisko joku sanoa että milloin vuodon pitäisi alkaa jos kyseessä on kemiallinen raskaus? Pitääkö testien mennä ihan negaksi eka?
Mulla on nyt kaksi kemiallista ollut peräkkäin ja ensimmäisestä alkoi vuoto 11 päivää negatiivisen jälkeen ja nyt tästä odottelen edelleen kun on viikko jo kulunut 😳

Mulla on nyt kaksi kemiallista ollut peräkkäin ja ensimmäisestä alkoi vuoto 11 päivää negatiivisen jälkeen ja nyt tästä odottelen edelleen kun on viikko jo kulunut 😳
Eikä 🥺 eikö saa apuja neuvolasta tai mistään? En jaksais odotella nuin kauaa että kierto lähtee käyntiin 😬

Eikä 🥺 eikö saa apuja neuvolasta tai mistään? En jaksais odotella nuin kauaa että kierto lähtee käyntiin 😬
No eipä tässä oiken jaksaisikaan odotella, aloitin kyllä terolutit muutama päivä sitten, jospa se hieman vauhdittaisi. Ihmettelen suuresti, miksi kestää näin kauan kun enpä ehtinyt mitenkään vahvoja viivoja saati monena päivänä saamaan. Dpo10 sain haamut ja seuraavaa päivänä oli jo nega. Ja nyt mennään dpo22 😬

Onnea kaikille plussanneille ✨

Onko muilla ollut viallisia ovulaatiotestejä? Miten ne on käyttäytynyt? Tein ovistestin, ja jo kuivumista seuratessa ihmettelin, et näyttääpä kummalliselta. Kuivumisen jälkeenkin testiviivan ympärillä/päällä on tuollainen outo valkoinen "kehys", näkyy paremmin paljaalla silmällä 🧐
205750.jpg

Kp 12 ovulaatiotesti. Onko plussa? View attachment 152895
Premom on aika hyvä apu tähän tulkintaan ja testien väliseen vertailuun. Tämä sinun testi näyttää Premomissa 1,02 eli juuri hiukan tummempi on tuo testiviiva. On siis positiivinen, mutta sitä ei pysty sanomaan yhden testin perusteella onko tämä huipputulos vai menossa vielä ylemmäs tai tulossa alemmas. 😊
Sanoisin samaa kuin Mamiksx5, että peitot heilumaan! Tämän illan aikana varmaan aivan optimaalinen ajankohta.

Liitteet

• Screenshot_2026-02-11-14-03-02-13_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    Screenshot_2026-02-11-14-03-02-13_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 12
Onnea kaikille plussanneille ✨

Onko muilla ollut viallisia ovulaatiotestejä? Miten ne on käyttäytynyt? Tein ovistestin, ja jo kuivumista seuratessa ihmettelin, et näyttääpä kummalliselta. Kuivumisen jälkeenkin testiviivan ympärillä/päällä on tuollainen outo valkoinen "kehys", näkyy paremmin paljaalla silmällä 🧐
View attachment 152900

Mulla käyttäytyy tasan samoin 😲 muutenkin tosi kummallisia tällä kertaa nuo testit.. Tosi vaaleita ja hitaasti toimivia 🫣

Premom on aika hyvä apu tähän tulkintaan ja testien väliseen vertailuun. Tämä sinun testi näyttää Premomissa 1,02 eli juuri hiukan tummempi on tuo testiviiva. On siis positiivinen, mutta sitä ei pysty sanomaan yhden testin perusteella onko tämä huipputulos vai menossa vielä ylemmäs tai tulossa alemmas. 😊
Sanoisin samaa kuin Mamiksx5, että peitot heilumaan! Tämän illan aikana varmaan aivan optimaalinen ajankohta.
Okei 👍 Oon testaillu kp 10 asti ja on tummentunu koko ajan. Eilen illalla en pystyny testaan et entiiä oisko ollu vielä tummempi. Pitää testata vielä tänään myöhemmin mut kovia ovulaatiokipuja yms ollu niin aika lähellä varmasti ollaan 😊

Mulla käyttäytyy tasan samoin 😲 muutenkin tosi kummallisia tällä kertaa nuo testit.. Tosi vaaleita ja hitaasti toimivia 🫣
Mulla oli tossa erässä monta hyvää, mutta nyt tuli vastaan pari tuollaista kummallista. No, pitää katsoa, onko koko loppupaketti jotain maanantaikappaleita vai onko mun kroppa vaan maanantaikappale 🫣

Takaisin