• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä keskiviikko 11.2. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Plussa vai ei?

Joo, itse kuvittelen näkeväni jotain sekä kuvassa että livenä. Mutta hyvin voi olla että kuvittelen vain.

Minusta tämä sun on kyllä selkeä plussa! Onnea! 🥰
Mä oon kyllä tajuttoman huono näkemään haamuja, usein en näe mitään silloin kun moni muu näkee. Että voidaan kans toivoa että mulla on huonot silmät? 😂 Mutta toi on tosiaan vielä niin varhainen vaihe, että kaikki on mahdollista!

Kyllä se plussa on. Onnea nyt! 🥰❤️🍎Ja sulla vasta Dpo11, niin on ihan hyvä viiva. Itse tulkitsen vielä testiajan jälkeenkin 😂

Onko toi mikä testi, herkkyys?

Hii kiitos. 😊 Täytyy nyt vaan toivoa että pysyy kyydissä. ❤️ Testi oli RFSU varhainen.

Tilannepäivityksenä tämän päivän testi, dpo11 4h pidätyksellä.

Edelleen on musta haalea kuin mikäkin, mutta mielestäni kyllä eilistä selvästi vahvempi ja selkeästi punertava?

Kyllä minäkin menisin tätä väittämään jo ihan oikeaksi plussaksi, eli seuraava vaihe olisi siirtyä stressaamaan siitä pysyykö se matkassa. 😂 Saa toki palauttaa maanpinnalle jos ei muiden silmissä plussalta näytä.

Edit: lisäsin vielä toisen kuvan samasta testistä. Tummunut nopeasti testiajan jälkeen taas selkeämmäksi. Eka kuva siis siinä n. 5min kohdalla eli testiajan lopulla, toka n. 15min kohdalla.

---

Ja äsken postanneelle: minä en tuossa näe edes haamua, mutta toisaalta jos menkkoihin vielä viikko niin se ei vielä tarkoita negaa ollenkaan. Toivottavasti tärppää!🤞
testin kun avaa nii näkyis ehkä viiva paremmin🥰

Täällä valitettavasti ei testit lähtenyt vahvistumaan, joten odottelen vuotoa 💔

Liitteet

• 20260210_111000.jpg
    20260210_111000.jpg
    2 MB · Katsottu: 25
Voi olen pahoillani @Syksynlapsi 💔 Täällä tuntuu että tilanne myös menossa tuohon suuntaan, nimittäin testi oli eilen haaleampi (eilen oli jo 15 dpo), ja ei ole mitään oireita jotka viittaisivat raskauteen :sad-face: Mulla esikoisen raskaudessa ei näkynyt 11dpo ja 12 dpo herkällä testillä vielä mitään. Niin ajattelin että tässä voisi olla kyse myöhemmästä kiinnittymisestä. Kuukautiset vaikuttavat nyt alkavan, mutta ei normaalin oloisesti, joten aika varma olen että tämä ei jatku💔 Kuitenkin näin parempi että ei jatku pidemmälle jos raskaudelle ei ole edellytyksiä jatkua, ja on ehkä vielä uusi mahdollisuus tulla raskaaksi tulevaisuudessa.

Voi olen pahoillani @Syksynlapsi 💔 Täällä tuntuu että tilanne myös menossa tuohon suuntaan, nimittäin testi oli eilen haaleampi (eilen oli jo 15 dpo), ja ei ole mitään oireita jotka viittaisivat raskauteen :sad-face: Mulla esikoisen raskaudessa ei näkynyt 11dpo ja 12 dpo herkällä testillä vielä mitään. Niin ajattelin että tässä voisi olla kyse myöhemmästä kiinnittymisestä. Kuukautiset vaikuttavat nyt alkavan, mutta ei normaalin oloisesti, joten aika varma olen että tämä ei jatku💔 Kuitenkin näin parempi että ei jatku pidemmälle jos raskaudelle ei ole edellytyksiä jatkua, ja on ehkä vielä uusi mahdollisuus tulla raskaaksi tulevaisuudessa.
Kiitos 💓 ikävä jos sinulla siellä samanlainen tilanne. Minulla on vielä raskausoireita, mutta jomottelut viittaa siihen että vuoto on alkamassa. Toivon että alkais pian niin ei tarvisi pitää yhtään enempää toivoa yllä tässä hyvin toivottomassa tilanteessa 💔

Rfsun herkkä kp24/29.. omaan silmään näkyy tuplaviiva, mutta taitaa olla harmaa? 🤔😏

Liitteet

• 20260210_114508.jpg
    20260210_114508.jpg
    308.8 KB · Katsottu: 0
  • 20260210_113821.jpg
    20260210_113821.jpg
    427 KB · Katsottu: 0
Takaisin