Tuntuu, että alemmassakin olisi haamuTämän aamun satoa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuntuu, että alemmassakin olisi haamuTämän aamun satoa![]()
Ylemmässä näkyy selvästi viiva ja alemmassakin näen haamulaisen!Tämän aamun satoa![]()
Näkyy selkeesti!Hei, näkyykö tässä teistä jotain?![]()
No NÄKYY!!!Hei, näkyykö tässä teistä jotain?![]()
Kysytkö tosissas?! Tuossa on niin selkeä viiva, että jos tuo ei oo plussa, niin ei mikään.Dpo 9-10 clearblue . Näkyi n testiajan puitteissa . Mitä mieltä
Mä en näe mitään, mutta noi testit ei taida herkkiä ollakkaan? Kun eikö tuohon pitäisi pystyssä viiva tulla? Vaakaviiva näkyy aina.Dpo 9-10 clearblue . Näkyi n testiajan puitteissa . Mitä mieltä
ai näissä on tämmönen juttu. kuvittelin vastoin parempaa tietoani, että kaksi viivaa olis plussa, mutta näköjään testeissä on paljon vaihtelua.Mä en näe mitään, mutta noi testit ei taida herkkiä ollakkaan? Kun eikö tuohon pitäisi pystyssä viiva tulla? Vaakaviiva näkyy aina.![]()
Mun mielestä toi tuorekin testi punertaa. Mä tulkitsisin noi plussaksi, mutta tee huomenna toinen testi, niin saat varmemman vastauksenHeippa, uusi kuumeilija täällä ilmoittautuu.
Tänään dpo10 tuli tällainen tosi haalea ja väritön haamu näkyviin RFSU:n varhaisella testillä aika tarkkaan testiaikaikkunan lopussa eli 5min kohdalla. Roskiksessa kehittyi värilliseksi, mutta tiedän että testiajan jälkeen ei sais tulkita.
Testin omien käyttöohjeiden mukaan testi on siis nega (väritön haalea viiva), mutta voisko tässä silti olla toivoa? Aiemmissa kierroissa en oo näihin samoihin testeihin onnistunut saamaan haamun haamua, vaikka aika monta olen jo ehtinyt uittaa.
Molemmissa kuvissa siis SAMA testi: harmaa viiva testiajan sisällä, värillinen vasta testiajan jälkeen.
Tulkitsen myös ekan vähän punertavaksi! Huomenna uus.Heippa, uusi kuumeilija täällä ilmoittautuu.
Tänään dpo10 tuli tällainen tosi haalea ja väritön haamu näkyviin RFSU:n varhaisella testillä aika tarkkaan testiaikaikkunan lopussa eli 5min kohdalla. Roskiksessa kehittyi värilliseksi, mutta tiedän että testiajan jälkeen ei sais tulkita.
Testin omien käyttöohjeiden mukaan testi on siis nega (väritön haalea viiva), mutta voisko tässä silti olla toivoa? Aiemmissa kierroissa en oo näihin samoihin testeihin onnistunut saamaan haamun haamua, vaikka aika monta olen jo ehtinyt uittaa.
Molemmissa kuvissa siis SAMA testi: harmaa viiva testiajan sisällä, värillinen vasta testiajan jälkeen.
Joo, itse kuvittelen näkeväni jotain sekä kuvassa että livenä. Mutta hyvin voi olla että kuvittelen vain.Tilannepäivityksenä tämän päivän testi, dpo11 4h pidätyksellä.
Edelleen on musta haalea kuin mikäkin, mutta mielestäni kyllä eilistä selvästi vahvempi ja selkeästi punertava?
Kyllä minäkin menisin tätä väittämään jo ihan oikeaksi plussaksi, eli seuraava vaihe olisi siirtyä stressaamaan siitä pysyykö se matkassa.Saa toki palauttaa maanpinnalle jos ei muiden silmissä plussalta näytä.
Edit: lisäsin vielä toisen kuvan samasta testistä. Tummunut nopeasti testiajan jälkeen taas selkeämmäksi. Eka kuva siis siinä n. 5min kohdalla eli testiajan lopulla, toka n. 15min kohdalla.
---
Ja äsken postanneelle: minä en tuossa näe edes haamua, mutta toisaalta jos menkkoihin vielä viikko niin se ei vielä tarkoita negaa ollenkaan. Toivottavasti tärppää!![]()
Tilannepäivityksenä tämän päivän testi, dpo11 4h pidätyksellä.
Edelleen on musta haalea kuin mikäkin, mutta mielestäni kyllä eilistä selvästi vahvempi ja selkeästi punertava?
Kyllä minäkin menisin tätä väittämään jo ihan oikeaksi plussaksi, eli seuraava vaihe olisi siirtyä stressaamaan siitä pysyykö se matkassa.Saa toki palauttaa maanpinnalle jos ei muiden silmissä plussalta näytä.
Edit: lisäsin vielä toisen kuvan samasta testistä. Tummunut nopeasti testiajan jälkeen taas selkeämmäksi. Eka kuva siis siinä n. 5min kohdalla eli testiajan lopulla, toka n. 15min kohdalla.
---
Ja äsken postanneelle: minä en tuossa näe edes haamua, mutta toisaalta jos menkkoihin vielä viikko niin se ei vielä tarkoita negaa ollenkaan. Toivottavasti tärppää!![]()