Saas nähä miten tää homma etenee, digi oli negatiivinen tänään illalla. Pitänee huomenna aamupissasta tehä uutta testiä. Mut kiitos kommenteista ja myötäelämisestä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun silmään kyllä plussa eikä vaikuta puikon avaaminen viivan esiin tuloonHeippa kaikki!
Tein RFSU early puikkotestin, nyt kp 22 vasta, mahdollisesta oviksesta ei mitään tietoaJotenkin ollut yököttävä olo niin kokeilin jos olis tärpännyt
odotin 5 min ja kun mun mielestä tossa puikkotestissä jotenkin aina vaikee nähdä tulosta kunnolla niin avasin sen päällimmäisen kannen taittamalla mutten koskenut mihinkään sisällä olevaan ja tällainen oli näky, siis siinä 5 min kohdalla/just sen jälkeen. Mitä mieltä ootte?
Mun mielestä näkyy värillistä viivaa. Voiko toi avaaminen jotenkin vaikuttaa että tulee "turhaan" viiva?
Viiva näkyy selvästi, toivottavasti on plussan alkuHeippa kaikki!
Tein RFSU early puikkotestin, nyt kp 22 vasta, mahdollisesta oviksesta ei mitään tietoaJotenkin ollut yököttävä olo niin kokeilin jos olis tärpännyt
odotin 5 min ja kun mun mielestä tossa puikkotestissä jotenkin aina vaikee nähdä tulosta kunnolla niin avasin sen päällimmäisen kannen taittamalla mutten koskenut mihinkään sisällä olevaan ja tällainen oli näky, siis siinä 5 min kohdalla/just sen jälkeen. Mitä mieltä ootte?
Mun mielestä näkyy värillistä viivaa. Voiko toi avaaminen jotenkin vaikuttaa että tulee "turhaan" viiva?
Miten sun ultra meni?Sain sen oman mielenrauhan takia viime keväisen kkm:no takia, mutta nousua ei siis ole seurattu, vain tuo yksi arvo.
Meillä on ultra torstaina eli 7+0![]()
Kyllähän tuossa ihan selkee plussa on, paljon onnea!Heippa kaikki!
Kiitos avusta!!Mun silmään kyllä plussa eikä vaikuta puikon avaaminen viivan esiin tuloonmä en oo ainakaan ikinä saanut minkäänlaista viivantekelettä tai viivanpaikkaa mihinkään testiin, paitsi näistä kahdesta raskaudesta ja testejä olen elämäni aikana tehnyt varmasti satoja
![]()
Hienoa! Onnea!Tältä aamulta, vähän jo selkeämpää![]()
Ihanaa, paljon onnea!Tältä aamulta, vähän jo selkeämpää![]()
Nää testit tosiaan antaa välillä todella selkeää viivanpaikkaa mikä muistuttaa positiivista tulostaKiitos avusta!!Vähän nyt kyllä ihmetyttää, juoksin nimittäin heti kauppaan kun se aukesi hakemaan lisää testejä. Tein samanlaisen testin ja sitten lisäksi pregcheckin liuskan (ei se herkin). Pregcheckiin ei tullut mitään toista viivaa ja tuohon rfsu:n toiseen ei muuta kun semmonen, mikä näkyi vain tietyssä valossa
Että olikohan nyt kumminkin joku virhe tossa ekassa vai mitäköhän tässä pitäisi ajatellavieläkin tossa ekassa testissä näkyy selkeä joskin violetiksi kuivunut viiva
![]()
Hyvin meniMiten sun ultra meni?![]()
Jospa kiinnittyminen on tapahtunut vasta tuon verikokeen jälkeen. Toivottavasti olis pysyvä plussa ja lähtisi tummumaanView attachment 152759Alin on tältä aamulta varjo edessä, mutta kaksi ylempää on parin tunnin päästä samasta pissistä, heti ilmestyi nuo toiset viivat. En tiedä kierrosta mitään lopetin minipillerit 2.1 ja ei ollut menkkoja kahteen vuoteen. Nuorimmainen on nyt 2v 5kk. Kävin tiistaina verikokeissa ja keskiviikkona soittivat että ei ole raskaushormonia. Minua mietityttää jos en olisi raskaana nii miksi viivat tulisi näkyviin. Tämä olisi kolmas lapsi.