Plussa vai ei?

Harmittaa, tämä viivanpaikka. Todettu viallisiksi testeiksi 😞

Liitteet

• IMG_3723.jpeg
    IMG_3723.jpeg
    806.1 KB · Katsottu: 117
Mitäs raati on mieltä? Näkyyks mitään? Tämä apteekin ultra tehty päiväpissasta, hetki sitten. (Kuvat kuorilla ja avattuna)
IMG_2627.jpeg
IMG_2632.jpeg

Ja tämä tehty heti aamulla ensimmäisestä pissasta.
IMG_2572.jpeg

Nyt kp 31 (norm.28-32)
Kk pitäisi alkaa huomenna
Ovis 14.1.
Onko toivo jo menetetty?

Mitäs raati on mieltä? Näkyyks mitään? Tämä apteekin ultra tehty päiväpissasta, hetki sitten. (Kuvat kuorilla ja avattuna)
View attachment 152391View attachment 152392

Ja tämä tehty heti aamulla ensimmäisestä pissasta.
View attachment 152393

Nyt kp 31 (norm.28-32)
Kk pitäisi alkaa huomenna
Ovis 14.1.
Onko toivo jo menetetty?

Ylimmissä en valitettavasti nää mitään. Alimmassa ehkä näkyy joku harmaa varjo/viiva?

Ehkei toivoa kannata vielä menettää niin kauan ku menkat pysyy poissa. Mulla oli ovis samaan aikaan sun kanssa ja mä ainakin aion vielä huomenna aamulla testata vaikka just tein vajaan 2h pidätyksellä herkän negan.

Kahdessa ylimmässä en nää mitään. Alimmaisessa näkyy jotain. Haanu tqi viivan paikka
No ei ne mun silmät sit ihan kauheesti valehdellu. Voi olla et päivänen on jo sen verran laimeeta, että ei näytä enää mtn. Ehkäpä tässä täytyy vain odotella kattoa alkaako kk huomenna, vai teenkö testin sit muutaman päivän päästä uudelleen. Normaalisti mun PMS oireet on aivan kamalat, nyt ei oireina juuri mitään. Lämmötki alkanu vasta nyt vähän nousemaan ja pysytelly nyt pari päivää tossa 37-37.4°

Ylimmissä en valitettavasti nää mitään. Alimmassa ehkä näkyy joku harmaa varjo/viiva?

Ehkei toivoa kannata vielä menettää niin kauan ku menkat pysyy poissa. Mulla oli ovis samaan aikaan sun kanssa ja mä ainakin aion vielä huomenna aamulla testata vaikka just tein vajaan 2h pidätyksellä herkän negan.
No joo toivoa on niin kauan, ku ei oo menkkojakaan näkösällä. Toisaalta odotukset tosi korkeella, ku olo jotenki erilainen ku ennen. Normaalisti ennen menkkoja mun PMS oireet on ihan jtn kamalaa. Rinnat on niin kipeet, että pahaa tekee ja pakko syödä ja juoda jatkuvasti, pahoinvointia, kamalaa turvotusta ja lista on melkeen loputon. Mutta nyt jotenki tosi rauhallinen olo. Ei oikeestaan muuta oiretta tosiaan, ku nuo lämmöt vähä kohonnu ja ehkä aavistuksen verran rintoja turvottaa ja on kihelmöiny päivän tai kaks. Eikä oo tullu semmosta pakottavaa tarvetta alkaa testailee jo jostain dpo 5 eteenpäin🤣 tänä aamuna vaan jotenki tuli semmonen fiilis, et voisin koittaa tehä testin, ku menkkoihinki vain päivä enää.

Onko kellään täällä kokemusta noista yliopiston apteekin omista raskaustesteistä? Arvostelujen mukaan olisi myös herkkiä testejä ne. Ostin niitä pari pakettia joissa molemmissa 2 testiä eli yhteensä 4, kahdessa kierrossa testannut niillä ja itse en niillä ole saanut yllättäen viivanpaikkoja tai vääriä positiivisia, mutta haluaisin vain tietää onko joku muu saanut? 🤔 Mietin vaan että onko mahdollista, itse kyllä saanut lähes kaikilla testeillä millä itse testannut outoja viivoja ja haamuja. No en tietty digitesteillä. Paitsi se 1 co-test testillä sain positiivisen tuloksen kun heitin sitä niin muuttui negatiivisesta positiiviseksi, mutta se on nyt asia erikseen kun heittelin sitä.. 🙈

Ja entä medigoon liuskatestejä onko kukaan käyttänyt? Huomasin vaan että ne on todella halpoja ja niitä nykyään saa tosta meidän lähiapteekista.

Onko kellään täällä kokemusta noista yliopiston apteekin omista raskaustesteistä? Arvostelujen mukaan olisi myös herkkiä testejä ne. Ostin niitä pari pakettia joissa molemmissa 2 testiä eli yhteensä 4, kahdessa kierrossa testannut niillä ja itse en niillä ole saanut yllättäen viivanpaikkoja tai vääriä positiivisia, mutta haluaisin vain tietää onko joku muu saanut? 🤔 Mietin vaan että onko mahdollista, itse kyllä saanut lähes kaikilla testeillä millä itse testannut outoja viivoja ja haamuja. No en tietty digitesteillä. Paitsi se 1 co-test testillä sain positiivisen tuloksen kun heitin sitä niin muuttui negatiivisesta positiiviseksi, mutta se on nyt asia erikseen kun heittelin sitä.. 🙈

Ja entä medigoon liuskatestejä onko kukaan käyttänyt? Huomasin vaan että ne on todella halpoja ja niitä nykyään saa tosta meidän lähiapteekista.
Mä oon testaillut niillä yliopiston apteekin testeillä ja en oo saanut niihin mitään viivanpaikkoja tms ja mäki oon varmaan kaikkiin muihin testeihin saanut vaikken ois ollu raskaana 🤞😅

Mä oon testaillut niillä yliopiston apteekin testeillä ja en oo saanut niihin mitään viivanpaikkoja tms ja mäki oon varmaan kaikkiin muihin testeihin saanut vaikken ois ollu raskaana 🤞😅
Okei hyvä tietää! Kuukostaa lupaavalta sitten. Toivotaan että kun testaan niillä jos jotain hailuraa tulisi niihin niin olisi oikea plussa. 🤞 En kyllä tiedä milloin, voi olla että sorrun huomenna jo dpo9 testaamaan... 😂

Okei hyvä tietää! Kuukostaa lupaavalta sitten. Toivotaan että kun testaan niillä jos jotain hailuraa tulisi niihin niin olisi oikea plussa. 🤞 En kyllä tiedä milloin, voi olla että sorrun huomenna jo dpo9 testaamaan... 😂
Joo se on aina kiva, jos tietää, että hailurat testeissä ois oikeita viivoja. 🫣😅 Ja jotenki kurjaa miten moneen testiin tulee niitä viivanpaikkoja ja sit se luo toivoa pian turhaan. Minusta sen pitäis aina olla selkeä, että kaks viivaa plussa ja negatiivisessa ei tule kuin yksi viiva.
Tsemppiä testailuihin ja positiivisia tuulia täältä sinne! 🙏😍🥳

Lähinnä todistusaineistoksi itselleni kun en näitä kuvia säästä puhelimeen, että täysin negatiivinen ei mitään hailuraakaan tullut yliopiston apteekin testiin tänään dpo9. 😂 Hyvä toisaalta, että ei ollut sellainen epämääräinen hailura josta ei osaa sanoa juuta eikä jaata. Huono tosin kun ei myöskään tullut sitä plussaa. Mutta mieluummin selkeä nega kuin epäselvä testi joka osoittautuu negaksi myöhemmin. 🤣 Yritin kyllä tihrustella mutta en mitenkään saanut (onneksi) kuviteltua mitään turhaa... Toki toivoa vielä on plussaan myöhemmin kun vasta dpo9, mutta jotenkin toivoin ja ajattelin että tänään näkyisi jo joa on näkyäkseen kun viimeksikin näkyi dpo9 todella selkeä hailura.

1340.jpg

Lähinnä todistusaineistoksi itselleni kun en näitä kuvia säästä puhelimeen, että täysin negatiivinen ei mitään hailuraakaan tullut yliopiston apteekin testiin tänään dpo9. 😂 Hyvä toisaalta, että ei ollut sellainen epämääräinen hailura josta ei osaa sanoa juuta eikä jaata. Huono tosin kun ei myöskään tullut sitä plussaa. Mutta mieluummin selkeä nega kuin epäselvä testi joka osoittautuu negaksi myöhemmin. 🤣 Yritin kyllä tihrustella mutta en mitenkään saanut (onneksi) kuviteltua mitään turhaa... Toki toivoa vielä on plussaan myöhemmin kun vasta dpo9, mutta jotenkin toivoin ja ajattelin että tänään näkyisi jo joa on näkyäkseen kun viimeksikin näkyi dpo9 todella selkeä hailura.

View attachment 152428
Onneksi on vielä hyvin aikaa muuttua plussaksi 🤞vaikka ymmärrän kyllä enemmän kuin hyvin että kovasti toivoo selkeetä plussaa 🥰

Irrotuspiikki (raskaushormonia) pistetty 16.1., sen ohjeissa lukee että näkyy max 10 pv raskaustestissä ja tänään 11 pv piikin jälkeen varhainen testi näyttää tältä.

Kysymys kuuluu; Antaako rfsu varhaiset testit näin räikeitä vääriä positiivisia/viivan paikkoja? Onko täällä muilla kokemusta Gonasi set piikistä ja kauanko se on näkynyt? Olen kyllä lukenut että joillain näkyy pitempään ja järkevä ihminen odottaisi siihen annettuun testipäivään mutta sitä vaan haluaa kiusata itseään…

Liitteet

• IMG_0387.jpeg
    IMG_0387.jpeg
    903.5 KB · Katsottu: 61
Irrotuspiikki (raskaushormonia) pistetty 16.1., sen ohjeissa lukee että näkyy max 10 pv raskaustestissä ja tänään 11 pv piikin jälkeen varhainen testi näyttää tältä.

Kysymys kuuluu; Antaako rfsu varhaiset testit näin räikeitä vääriä positiivisia/viivan paikkoja? Onko täällä muilla kokemusta Gonasi set piikistä ja kauanko se on näkynyt? Olen kyllä lukenut että joillain näkyy pitempään ja järkevä ihminen odottaisi siihen annettuun testipäivään mutta sitä vaan haluaa kiusata itseään…
Mulla ei oo tullut näillä eikä millään muullakaan testillä edes roskishaamua koskaan. Luulisi, että noi ns. varoajat annetaan niin, että ei pitäisi pistetyt tai suun kautta otetut hormonit näkyä, jos niiden jälkeen testaa. Mutta en osaa sanoa muuta. Ehkä kannattaa parin päivän kuluttua testata uudestaan ja katsoa, onks viiva vahvistunu vai heikentynyt tai kadonnut.

En nyt löytänyt muutakaan ryhmää, joten kysyn täältä jos jollain olis kokemusta. 🙈 ovis tikutettu ja lämpöjä mittailtu, sain ekan haamun dpo8, dpo9 digiin raskaana 1-2, dpo13 raskaana 2-3, dpo18 raskaana 3+.
Laitan tähän vielä liuskatesteistä kuvan ja musta nää on tosi paljon vahvemmat verrattuna mun edellisiin raskauksiin. Mietin voisko olla tuplat vai onko muut saanu näin vahvoja samoilla dpo päivillä?

Liitteet

• IMG_0993.jpeg
    IMG_0993.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 75
Takaisin