Plussa vai ei?

@Wondering mietitkö hidasta tummumista? Omaan silmään nuo ei ole haalistuneet sulla ainakaan.

Voin samaistua stestistressiin. Itse varhaisen keskenmenon/kemiallisen kokeneena myös ahdistuin suunnattomasti viivojen tummumisesta. Tässä lohdutukseksi esimerkkinä mun testeistä kuva, tikuissa dpo kirjoitettuja. Tämän plussan tuloksena vauva 3,5 viikkoa vanha tuhisee mulla vieressä nyt 😍

Liitteet

• IMG_2003.jpeg
    IMG_2003.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 110
Tein tällaisen rfsu:n herkän testin tänään. Minusta tämä on positiivinen eikä vain viivanpaikka? Siinähän on punaista väriä. Toissapäivänä tein tavallisen testin, joka oli selkeän negatiivinen. Ovulaatioplussa oli jouluaattona, joten nyt olisi tyyliin dpo 20. Mulla on kuitenkin ollut kuukautisvuotoa (?) nyt 9 päivää, joten ei kai tämä voi olla oikea raskaus. En tiedä, mitä on meneillään. 🥺

Liitteet

• IMG20260114085504.jpg
    IMG20260114085504.jpg
    305.3 KB · Katsottu: 98
Tein tällaisen rfsu:n herkän testin tänään. Minusta tämä on positiivinen eikä vain viivanpaikka? Siinähän on punaista väriä. Toissapäivänä tein tavallisen testin, joka oli negatiivinen. Ovulaatioplussa oli jouluaattona, joten nyt olisi tyyliin dpo 20. Mulla on kuitenkin ollut kuukautisvuotoa (?) nyt 9 päivää, joten ei kai tämä voi olla oikea raskaus. En tiedä, mitä on meneillään. 🥺
On kyllä tosi punertava! Erikoinen tilanne kaikkinensa. Kokeile tehdä pregcheck huomenna aamulla? Mitähän se näyttäisi.

Tein tällaisen rfsu:n herkän testin tänään. Minusta tämä on positiivinen eikä vain viivanpaikka? Siinähän on punaista väriä. Toissapäivänä tein tavallisen testin, joka oli selkeän negatiivinen. Ovulaatioplussa oli jouluaattona, joten nyt olisi tyyliin dpo 20. Mulla on kuitenkin ollut kuukautisvuotoa (?) nyt 9 päivää, joten ei kai tämä voi olla oikea raskaus. En tiedä, mitä on meneillään. 🥺
Onpa outoa, mä kyllä kehottaisin samalla merkillä testaamaan huomenna tai ehkä parempi ylihuomenna? Ja katsoa vahvistuuko viiva.. Luin mitä kirjoitit raskaaksi 2026 ketjuun ja en kyllä ole koskaan kuullut esim että kiinnittymisvuoto voisi jatkua noin pitkään? Kun joskus yritin siitä tietoa etsiä ja sen perusteella max 2 päivää voi siinä pientä vuotoa tulla. Voihan se olla raskauteen liittyvää vuotoa tai sitten kemiallinen. Mutta toisaalta mulla kemiallisten vuodot ei ole ikinä noin kauan kestänyt. 🤔 Ja jo ennen vuodon alkua ollut negatiivinen testi lähes. Mutta kyllä tosin luulisi jos dpo20 että testi näyttäisi vahvempaa.

Onpa merkillistä kyllä nyt. Milloin sulla alkoi kuukautiset joulukuussa ja onko mitään mahdollisuutta, että ovulaatio olisi viivästynyt vaikka sait testiin plussan jouluna 24.12? Onko koskaan aiemmin ollut pidempää kiertoa tai oletko ollut vaikka kipeä ja siksi ovulaatio tulikin myöhemmin?

Kyllä tohon on monta selitystä ja kohdunulkoinen on yksi niistä ennen kuin se poissuljetaan. On myös mahdollista, että kaikki ok, mutta joku mättää tossa ajoituksessa.

Huvittaa tää systeemi, kun mitään ei tutkita 😅 Eikö edes hcg-kontrollia?

Oon ihan pyörällä päästäni. Juuri tuon vuodon takia luulin, että en ole raskaana. Muiden oireiden takia epäilin nimenomaan sitä kohdunulkoista, koska silloin ilmeisesti voi tulla jotain kuukautisia muistuttavaa vuotoa. 😵

Ajattelin ostaa lisää testejä, vaikka sitten sekä pregcheckejä että lisää samaa merkkiä.

@Mamiii Joulukuun kuukautiset alkoivat 13.12. ja ovulaatioplussa tuli siis kp 12. Edellisessä kierrossa ovulaatioplussa tuli kp 15. Onhan se varmaan mahdollista, että joulukuussa ovulaatio olisi tullut myöhemmin kuin mitä testistä voisi olettaa? Harrastimme seksiä vielä kp 14 eli tapaninpäivänä, ja kaipa ne siittiöt voivat pari päivää elää. En ole ollut kipeänä, mutta vaikka kiertoni on kaikista tyypillisimmin 24 päivää, on se viimeisen 1,5 vuoden aikana joitain kertoja ollut myös 25-28 päivää, vaikka se ei olekaan ollut kovin tavallista.

Takaisin