Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Onks tÀÀ haamu? En uskalla ite enÀÀ ajatella. Ollaan yritetty 1,5 vuotta, ei koskaan yhtÀkÀÀn plussaa tai haamua. TÀÀ on eka letrokierto. Voiko tÀÀ olla? Menkat on pÀivÀn myöhÀssÀ mutta on siis jo dop 16. Onko normaalia ettÀ se on noin haalea.
IMG20260105110005.jpg

Onks tÀÀ haamu? En uskalla ite enÀÀ ajatella. Ollaan yritetty 1,5 vuotta, ei koskaan yhtÀkÀÀn plussaa tai haamua. TÀÀ on eka letrokierto. Voiko tÀÀ olla? Menkat on pÀivÀn myöhÀssÀ mutta on siis jo dop 16. Onko normaalia ettÀ se on noin haalea.View attachment 151783
Onko tÀÀ onestep raskaustesti? Muistelen ettĂ€ ne aika myöhÀÀn antaa selvÀÀ viivaa, joten jollain muulla vois olla jo vielĂ€ selkeĂ€mpi😊 mutta selvĂ€sti kaks viivaa nĂ€kyy🌈

Joo oli One Stepin. On niin epĂ€todellinen oli, tĂ€ytyy jatkaa testailua siis ja toivoa ettĂ€ tummenee viivat đŸ„č

Onks tÀÀ haamu? En uskalla ite enÀÀ ajatella. Ollaan yritetty 1,5 vuotta, ei koskaan yhtÀkÀÀn plussaa tai haamua. TÀÀ on eka letrokierto. Voiko tÀÀ olla? Menkat on pÀivÀn myöhÀssÀ mutta on siis jo dop 16. Onko normaalia ettÀ se on noin haalea.View attachment 151783
KyllĂ€ tuo plussalta nĂ€yttÀÀ đŸ€© Kiinnittymisikkuna on niin laaja ja testit erilaisia, ettĂ€ oikein normaali vahvuus 😘 Mulla tĂ€nĂ€ aamuna myös one-step oli vaaleampi kun Pregcheck, vaikka pitĂ€isi olla paljon herkempi tuo one-step. Mulla ehkĂ€ dpo 12 tai 13 ja oli selkeĂ€sti haaleampi kun sulla.

Selkeesti nĂ€kyy toinen viiva 😍 ja tosiaan joku muu testi vois nĂ€yttÀÀ vahvempaa viivaa, ku nÀÀ on vĂ€hĂ€n tĂ€llĂ€siĂ€, ettĂ€ hitaasti tulee nĂ€kyviin, vaikka ois jo isommat dpot. 😊

Kiitos vastauksista, luo uskoa! đŸ„° Tein jo negatiivisen testin aiemmin dpo11 ja siks olin ihan luovuttanut tĂ€n kierron suhteen. Mutta sit kun menkkoja ei kuulunut niin aattelin ettĂ€ no tehdÀÀn vielĂ€ varoiksi yksi!

Hei . Uutena tÀÀllÀ. Toivottavasti osaan kÀyttÀÀ tÀtÀ. Nyt dpo 8-9 ja tein aamun tokasta pissasta 1,5 h pisÀtyksellÀ tÀllaisen. Apteekkarin testi.
Testiajalla heti kastuessaan nÀkyi aivan haalea v punainen viiva kun punainen vÀri oli testi ikkunassa . Kun se hÀlveni niin jÀi selvÀ harmaa viiva ja sitÀ ei sit enÀÀ testin kuivuttua nÀkyny. Oliko tÀmÀ rÀikeÀ viivanpaikka vaan? Tein myös laihemmasts pissasra toisen ja siinÀ ei nÀkynyt yhtÀÀn mitÀÀn

Hei . Uutena tÀÀllÀ. Toivottavasti osaan kÀyttÀÀ tÀtÀ. Nyt dpo 8-9 ja tein aamun tokasta pissasta 1,5 h pisÀtyksellÀ tÀllaisen. Apteekkarin testi.
Testiajalla heti kastuessaan nÀkyi aivan haalea v punainen viiva kun punainen vÀri oli testi ikkunassa . Kun se hÀlveni niin jÀi selvÀ harmaa viiva ja sitÀ ei sit enÀÀ testin kuivuttua nÀkyny. Oliko tÀmÀ rÀikeÀ viivanpaikka vaan? Tein myös laihemmasts pissasra toisen ja siinÀ ei nÀkynyt yhtÀÀn mitÀÀn

Voi olla viivanpaikka tai haamulainen (olen saanut ite viivanpaikan, joka just kuivuttuaan hĂ€visi). Testaa huomenna tai parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ uudelleen aamupissasta. Toivotaan parasta 😊

Voi olla viivanpaikka tai haamulainen (olen saanut ite viivanpaikan, joka just kuivuttuaan hĂ€visi). Testaa huomenna tai parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ uudelleen aamupissasta. Toivotaan parasta 😊
Wau .. olin varma ettĂ€ kukaan ei nÀÀ mitÀÀ noissa😅 mulla on kerran aiemmim kĂ€yny aikaisilla dpo plussatessa ettĂ€ viiva hĂ€visi .clearbluen plus testistĂ€. Ennen on aina jÀÀny kaikki viivat ni tĂ€mĂ€ jĂ€i ihmetyttĂ€mÀÀn kun viel apteekin testi. Oliko sulla sama testi silloin kĂ€ytössĂ€? Ja oliko raskaus kyseessĂ€ vai ei

Wau .. olin varma ettĂ€ kukaan ei nÀÀ mitÀÀ noissa😅 mulla on kerran aiemmim kĂ€yny aikaisilla dpo plussatessa ettĂ€ viiva hĂ€visi .clearbluen plus testistĂ€. Ennen on aina jÀÀny kaikki viivat ni tĂ€mĂ€ jĂ€i ihmetyttĂ€mÀÀn kun viel apteekin testi. Oliko sulla sama testi silloin kĂ€ytössĂ€? Ja oliko raskaus kyseessĂ€ vai ei

Joo kyl mÀ nÀÀn 3 ekassa kuvassa ihan selkeÀsti viivan, harmaan kyllÀkin. Vikassa en nÀe viivaa.

TÀn ketjun sivulla 1467 löytyy kuva siitÀ mun testistÀ. Se on rfsun testi eli eri (25mlU). Ja ei ollut raskaus vaan joku viivanpaikka. Tein samana pÀivÀnÀ apteekin herkÀn (10mlU) joka selvÀ nega ja sieltÀ ne menkat alkoi paria pÀivÀÀ myöhemmin.

Jotain hailuraa nĂ€kyy, mutta on tosiaan hyvin aikainen dpo ja 1,5 tuntia vaan pidĂ€tystĂ€, niin voi olla, ettĂ€ siksi vain haalea viiva nĂ€kyy! 😊 Luultavasti parissa pĂ€ivĂ€ssĂ€ vahvistuu, jos on plussa eikĂ€ viivanpaikka. đŸ™đŸ„ł

TÀmÀ on kyllÀ niin kÀsittÀmÀtöntÀ jÀlleen kerran ja hyvin epÀuskoinen olo. Eli minulla on 1/25 syntynyt. Ja kuukautisia ei ole synnytyksen jÀlkeen ollut ollenkaan. Raskauduin ensimmÀisestÀ ovulaatiosta 9/25 mutta tÀmÀ meni kesken lokakuussa. Tulin uudelleen raskaaksi samantien heti ensimnÀisestÀ ovulaatiosta mutta tÀmÀkin meni kesken. No nyt sitten jÀlleen ensimmÀinen ovulaatio keskenmenon jÀlkeen ja plussa pamahtaa testiin.

Liitteet

• IMG20260103144209.jpg
    IMG20260103144209.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 157
TÀmÀ on kyllÀ niin kÀsittÀmÀtöntÀ jÀlleen kerran ja hyvin epÀuskoinen olo. Eli minulla on 1/25 syntynyt. Ja kuukautisia ei ole synnytyksen jÀlkeen ollut ollenkaan. Raskauduin ensimmÀisestÀ ovulaatiosta 9/25 mutta tÀmÀ meni kesken lokakuussa. Tulin uudelleen raskaaksi samantien heti ensimnÀisestÀ ovulaatiosta mutta tÀmÀkin meni kesken. No nyt sitten jÀlleen ensimmÀinen ovulaatio keskenmenon jÀlkeen ja plussa pamahtaa testiin.

Toivottavasti nyt kolmas kerta toden sanoo! Varovaiset onnittelut â€ïžđŸ€žđŸ»

Toivottavasti nyt on pysyvĂ€ plussa! 🙏đŸ„č Onnea ja vauvaliimaa kovasti matkaan đŸ©·

Takaisin