Plussa vai ei?

Clearblue Dual Hormone ovulaatiotestistä kysyttävää! 🤔 Käytin siis kyseistä testipuikkoa jo edellisessä kierrossa ja siellä on tällöin tallessa edellisen kierron data (?) ja nyt tässä kierrossa unohdin aloittaa testauksen aiemmin / hyvissä ajoin, kuten ton testin kanssa suositellaan. No, tänä aamuna tein testin ekaa kertaa tälle kiertoa ja tuli heti pysyvä hymynaama. Onko se luotettava? Vertaako se siis nyt vaan edelliskierron huippuun ja pamautti heti positiivisen siksi?
Mun mielestä ei vertaa edelliseen kiertoon. Suoraan tulee pysyvä hymynaama jos se hormonimäärä ylittää jonkun tietyn rajan.

Hehheh sieltähän ne menkat tuli sit sellasella rytinällä et ei tarvi ees mietiskellä enää 🙄 ei muutaku uutta kiertoo 😑

Liitteet

• IMG_2325.jpeg
    IMG_2325.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 106
Mun mielestä ei vertaa edelliseen kiertoon. Suoraan tulee pysyvä hymynaama jos se hormonimäärä ylittää jonkun tietyn rajan.
Aivan okei! Eli nyt testillä tuli missattua se hedelmällinen ikkuna (vilkkuvat naamat) kun ei aloittanut aiemmin testaamaan 🤔 Sinänsä ei siis haittaa kun seksiä on ollut, mutta joo. 😊

Aivan okei! Eli nyt testillä tuli missattua se hedelmällinen ikkuna (vilkkuvat naamat) kun ei aloittanut aiemmin testaamaan 🤔 Sinänsä ei siis haittaa kun seksiä on ollut, mutta joo. 😊
Ovulaatio tapahtuu 12-48 tuntia positiivisen ovulaatitestin jälkeen, joten hyvin ehtii hedelmöittyä jos hommailee ovisplussan aikaan 😊

Just näin 😊 muuten jos alkaa testailemaan myöhempään niin voi käydä niin että näyttää tyhjää ympyrää ja lopulta sit tulee se pysyvä plussa.

Clearblue Dual Hormone ovulaatiotestistä kysyttävää! 🤔 Käytin siis kyseistä testipuikkoa jo edellisessä kierrossa ja siellä on tällöin tallessa edellisen kierron data (?) ja nyt tässä kierrossa unohdin aloittaa testauksen aiemmin / hyvissä ajoin, kuten ton testin kanssa suositellaan. No, tänä aamuna tein testin ekaa kertaa tälle kiertoa ja tuli heti pysyvä hymynaama. Onko se luotettava? Vertaako se siis nyt vaan edelliskierron huippuun ja pamautti heti positiivisen siksi?

Oon itsekin käyttänyt tuota CB:n tuplahormonitestiä tässä ja edellisessä kierrossa. Mulla on sellainen käsitys pakkausten mukana tulevasta ohjelappusesta, ettei samaa testipuikkoa pitäisi käyttää enää uudestaan seuraavassa kierrossa. Ei siis välttämättä ole luotettava tulos. Jos siis käytit sitä ihan samaa puikkoa kuin edelliskierrossa? Ja sekään ei toki tarkoita, etteikö sulla voisi silti olla ovulaatio!

@Viherkasvi @Syyskukka

Kyllä voi käyttää samaa laitetta seuraavassa kierrossa! ☺️ Varsinkin kun myyvät niitä 20 testipuikon settejä niin niistä varmaan aina jää yli. Kuvakaappaus on Clearbluen nettisivuilta. Olen itsekin käyttänyt ja on käynyt sekä noin että tulee heti pysyvä hymy että niin että ensin tulee tyhjä ympyrä, silloin kun oon tarpeeks aikasin alottanut. Eli luottaisin testiin että sulla siis seuraavana päivänä ovis!

Liitteet

• IMG_6392.jpeg
    IMG_6392.jpeg
    256.1 KB · Katsottu: 49
Chat GPT tulkitsi tämän kuvan niin että siinä olisi haalea toinen viiva. Mitä raati on mieltä? 😃

Nyt on jo dpo 11 että pitäisi näkyä selkeämmin jos olisi sitä itseään, tai aiemmissa on näkynyt jo dpo 9-10…

Liitteet

• IMG_9372.jpeg
    IMG_9372.jpeg
    363.6 KB · Katsottu: 144
Chat GPT tulkitsi tämän kuvan niin että siinä olisi haalea toinen viiva. Mitä raati on mieltä? 😃

Nyt on jo dpo 11 että pitäisi näkyä selkeämmin jos olisi sitä itseään, tai aiemmissa on näkynyt jo dpo 9-10…
Mun puhelimella ei ainakaan näy toista viivaa edes haaleana.

Mä nään jotain 😁

Mä nään kans korkeintaan kohdan missä viivan tulisi olla eli sanoisin negaksi 🥺

Eihän tässä tänään päivällä tehdyssä näy mitään🤣
Mies sanoi että jos mennään ensi kiertoon niin takavarikoi kaikki testit🤣🤣👏
View attachment 151526
Noihan testit ei kyllä ole niitä herkimpiä, tosin riippuu varmaan näkyisikö edes että mikä dpo on menossa? 🙊

Sorruin itse tekemään myös testin, oli 2 apteekin herkkää jäljellä. Toisen tein, kun eilen varmistelin asiaa digitestillä yli 4 tunnin pidätyksellä ja siihen tulokseen tulin että varmaan se tiistaina tehty oli virheellinen, tosin kuvissa siinä ei kyllä mitään oikeastaan näkynyt kun katsoin taaksepäin tätä keskustelua jossa ne mun postaamat kuvat oli. 😅 Nyt ei kyllä näy mitään parin tunnin pidätyksellä tossa apteekin herkässä testissä edes. Ehkä livenä sain jonkin hailuran jossain kulmassa näkymään, mutta kuvaan en omasta mielestä saanut mitään... 🤣 Kuvassa testi siis kyllä tossa jo kuivunut... Ja otin sen muovi kohdan tuosta viivojen kohdalta pois jotta näkisin paremmin... 🙈

Niin joo ja mulla ehkä dpo10 jo että luulisi että näkyisi jos näkyisi. 🤷‍♀️

IMG_20251228_182804_edit_90526495152340.jpg

Noihan testit ei kyllä ole niitä herkimpiä, tosin riippuu varmaan näkyisikö edes että mikä dpo on menossa? 🙊

Sorruin itse tekemään myös testin, oli 2 apteekin herkkää jäljellä. Toisen tein, kun eilen varmistelin asiaa digitestillä yli 4 tunnin pidätyksellä ja siihen tulokseen tulin että varmaan se tiistaina tehty oli virheellinen, tosin kuvissa siinä ei kyllä mitään oikeastaan näkynyt kun katsoin taaksepäin tätä keskustelua jossa ne mun postaamat kuvat oli. 😅 Nyt ei kyllä näy mitään parin tunnin pidätyksellä tossa apteekin herkässä testissä edes. Ehkä livenä sain jonkin hailuran jossain kulmassa näkymään, mutta kuvaan en omasta mielestä saanut mitään... 🤣 Kuvassa testi siis kyllä tossa jo kuivunut... Ja otin sen muovi kohdan tuosta viivojen kohdalta pois jotta näkisin paremmin... 🙈

Niin joo ja mulla ehkä dpo10 jo että luulisi että näkyisi jos näkyisi. 🤷‍♀️

View attachment 151532

Mulla on tänää dpo11 tai vasta 10😩

Kyllä mä tuossa sun testissä nään viivan mutta ei ainakaan omaan silmään näy väriä😐

Mulla on tänää dpo11 tai vasta 10😩

Kyllä mä tuossa sun testissä nään viivan mutta ei ainakaan omaan silmään näy väriä😐
Okei, no silloin voihan jos huomenna testaa herkällä testillä näkyä jotain jos raskaana? Vaikka noi testit ei vielä näyttäiskään. 🤞

Ja joo mulla alkaa kyllä mennä luotto noihin apteekin herkkiinkin testeihin kun antaa viivan paikkoja ja mä oon myös vähän punertaviakin viivoja saanut niihin vaikka en ole raskaana ollut kun herkkä digi näyttänyt ei raskaana tuloksen. 🙄

Tänään dpo 12 ja Apteekin Ultra tiirattavaksi. Olettaisin että olisi kyllä selkeä viiva jo tässä vaiheessa jos sitä itseään olisi

Liitteet

• IMG_9420.jpeg
    IMG_9420.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 114
Tänään dpo 12 ja Apteekin Ultra tiirattavaksi. Olettaisin että olisi kyllä selkeä viiva jo tässä vaiheessa jos sitä itseään olisi
Siinä eilisessä en nähnyt mitään, mutta pakko sanoa et tossa oon näkevinäni punertavaa. Jospa joku yritti tarttua kiinni?

Takaisin