Plussa vai ei?

3h pidätys.. taitaa olla viiva. jotenki oon ilone mut samal pelottaa jos tulee taas kemiallinen

Liitteet

• IMG_5694.jpeg
    IMG_5694.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 94
Muistinpa testata ja vielä niinkin ahkerasti, että eilen kolme kertaa! 😂 Kellonajat oli vähän mitä sattuu.

Taisi käydä niin, että en saanut huippua kiinni. Jännästi tummentui vielä eilisen illan testi, mutta sitten haaleni taas. Voisiko olla, että huippu olisi tullut jo ennen tuota ekaa testiä, tai sitten ekan ja tokan välissä?

Eilen kp 11 illalla oli kyllä niin selkeät oviskivut, ettei niistä voi erehtyä. Eggwhite vuoto loppui myös tänään. Voisihan nämä kai sopia siihen, että ovisplussa olisi tullut jo kp 9-10 ja ovis itsessään kp 11-12.

1000032882.jpg

Muistinpa testata ja vielä niinkin ahkerasti, että eilen kolme kertaa! 😂 Kellonajat oli vähän mitä sattuu.

Taisi käydä niin, että en saanut huippua kiinni. Jännästi tummentui vielä eilisen illan testi, mutta sitten haaleni taas. Voisiko olla, että huippu olisi tullut jo ennen tuota ekaa testiä, tai sitten ekan ja tokan välissä?

Eilen kp 11 illalla oli kyllä niin selkeät oviskivut, ettei niistä voi erehtyä. Eggwhite vuoto loppui myös tänään. Voisihan nämä kai sopia siihen, että ovisplussa olisi tullut jo kp 9-10 ja ovis itsessään kp 11-12.

View attachment 150964
Mä veikkaisin, että se on ollu joko ennen näitä testejä tai sit just tossa kahden ylimmän testin välissä esim yöllä 🤔 Mutta tuohan on hyvä, että oot nuo muut oireet tunnistanu, nii voi olla melko varma, että ovis mennyt jo ja voisit laskea esim ton kp 11, että se on dpo 0 ja tänään olisi dpo 1 jne. ☺️ Jos haluaa laskea edes vähän mikä dpo pääsee testailee raskautta🥳😅
Ja ehkä tosiaan alottaisin seuraavat ovulaatio testailut jo aiemmin, kun sulla tuntuu olevan aikainen ovulaatio! 🙏

@Tipsi89 kiitos arvioinnista 😁😊 niinpä, tietääpä tämän kokeilun perusteella sitten varsinaisen yrityksen alkaessa, että oviksen testailu täytyy mulla aloittaa aikaisin jos aion näitä testejä ottaa siihen hommaan kaveriksi.

Ja noh, vähän riskillä kyllä mentiin taas joskus kp8 tienoilla, että saapa tästäkin jo jotain pientä jännityksen tynkää joulun alle jos ovuloin aikaisin.😂 Mutta riskillä on menty jo kauemmin, että tosipuheessa en jaksa uskoa raskauden mahdollisuuteen.

Takaisin