Plussa vai ei?

No nyt pärähti taas positiivinen testiin. Eilen en kerennyt kun juhlittiin itsenäisyyspäivää rauhassa❤️
Näihin testeihin voi tulla tälläisiä, vaikka ei olisi raskaana.😑 Itse olen saanut monia kertoja ja jopa tummempia viivoja, ja joskus jopa otettu verikokeetkin todistukseksi, että ei ollut oikea positiivinen. 😢

Ja näissäkin viivat kyllä vahvistuu selkeiksi jos plussa ja eikös sinulla ole ollut jo pidempään tässä testissä näitä hailuroita? 🤔

Suosittelisin siis testaa myös toisella testillä, jos epämääräisiä tuloksia! 🙏😌

näkyykö mitää?

Liitteet

• IMG_5584.jpeg
    IMG_5584.jpeg
    253.8 KB · Katsottu: 83
Tämmöstä näkyi aamulla, kuivaneena näyttää vielä vahvemmin haamun, näkeekö muut mitään? (Malttamaton)

Kuukautisista ei tietoa..
Kyllähän se HYVIN haalea on jos muut siinä edes mitään näkee, lähinnä haluan kanssatikuttajien mielipiteitä 😂
View attachment 150846
Mun silmään näkyisi ehkä viivanpaikka 🤔 Toki voihan se siitä vielä plussaksi vahvistua 😌🙏

Elämäni eka ovistesti 🙋‍♀️ ei ole vielä yrityskierto, haluan vain opetella tämänkin touhun valmiiksi.

Kysymys: miten te testaatte ovista? Tarkoitan, että testaatteko heti aamun ekasta pissasta vai vasta seuraavasta, ja kerran vai useammin päivässä? Tää oli ihan parin tunnin pidätyksellä nyt illasta. Vähän turhan myöhässä aloitin (kierto yleensä 24-25pv, ovis oletettavasti kp 11-13 välillä lämpöjen yms perusteella) mutta eipä tuo haittaa, kun vasta kokeilumielessä liikenteessä😁

Aika tumma on mun silmään mutta en tiedä liekö jo haalenemassa vai vasta tummumassa. Miltä tämä teidän silmään näyttää?
1000032846.jpg

Elämäni eka ovistesti 🙋‍♀️ ei ole vielä yrityskierto, haluan vain opetella tämänkin touhun valmiiksi.

Kysymys: miten te testaatte ovista? Tarkoitan, että testaatteko heti aamun ekasta pissasta vai vasta seuraavasta, ja kerran vai useammin päivässä? Tää oli ihan parin tunnin pidätyksellä nyt illasta. Vähän turhan myöhässä aloitin (kierto yleensä 24-25pv, ovis oletettavasti kp 11-13 välillä lämpöjen yms perusteella) mutta eipä tuo haittaa, kun vasta kokeilumielessä liikenteessä😁

Aika tumma on mun silmään mutta en tiedä liekö jo haalenemassa vai vasta tummumassa. Miltä tämä teidän silmään näyttää?
View attachment 150889

Mä testaan yleensä aamuisin ja sit kun rupee näyttää tuolta kuin sun testi, niin kaksi kertaa päivässä. Aamupissasta siksi, koska juon päivän aikana niin paljon ja ravaan vessassa niin usein. Ja kaksi kertaa oviksen lähestyessä, koska ilmeisesti mun ovulaatiohuippu on niin nopea, et voi mennä ohi jos vaan kerran testaa päivittäin.

Toi sun testi on jo aika tumma, voi olla, että huippu tulee lähipäivinä. Kannattaa jatkaa testailuja niin selviää toivottavasti onko se vasta tulossa 👍🏻

View attachment 150889
Testeissä mitä mä käytin luki, että ei aamun ekasta pissasta. Paras aika klo 10-20 tais olla niissä ohjeissa ja eka alotin kans kerran päivässä testaa, joskus kp 10 ja sitten ku alko tummenee testasin pari kertaa päivässä. Monesti kävikin niin, että se eka testi oli jo tosi lähellä, mutta ei vielä plussa ja sitten se myöhempi testi oli selkeä positiivinen. 😌 Sitten monesti testasin vielä seuraavana päivänä, että näin alkaako testi haalenee.

View attachment 150889
Aloitin itse jo KP 7 testailemaan kolmesti päivässä. Testasin noin klo 8, 14 ja 20, aina kahden tunnin pidättelyllä (paitsi aamuisin oli välillä hankaluuksia pidätellä toista pissaa kahta tuntia kahvin jälkeen 😄). Hyvin sai oviksen kiinni ja selvimmin näkyi iltapäivällä ja illalla (mahdollisesti aiemmin mainitun kahvin aiheuttaman hankaluuden vuoksi). Tämä oli ainoa kierto, jossa tein ovistestejä ja siitä kierrosta tärppäsikin 🙂

Minun silmään tuo näyttää siltä, että huippu on juuri lähestymässä, tai ainakin minulla ovulaation jälkeen hävisi viiva niin nopeasti, etten saanut plussan jälkeen noin vahvaa viivaa enää.

Kiitos vastauksista @Zebra @Tipsi89 ja @Arie 😊 Jos on vasta tummumassa, niin se vastaisi ainakin omia kehon tuntemuksia lähestyvästä oviksesta. Uskon tuntevani kiertoni ja hedelmällisen ikkunan hyvin, mutta onhan tämä mielenkiintoista ja jännää saada varmistusta oviksen todelliselle ajankohdalle myös jollain näkyvällä mittarilla 😁 Koitan muistaa testata vielä kerran tai kaksi päivässä nähdäkseni miten tilanne kehittyy😊

Takaisin