Plussa vai ei?

Eikös tää oo plussa? Jännästi tuo vahvin väri kerääntyi ihan kapeana viivana tuohon keskelle😅

Liitteet

• IMG_8428.jpeg
    IMG_8428.jpeg
    596.8 KB · Katsottu: 29
  • IMG_8429.jpeg
    IMG_8429.jpeg
    262.6 KB · Katsottu: 30
Ois kyllä 😍 kyllähän se yli 30v alkaa hedelmällisyys laskemaan ja uskon et mulla kyllä huimasti kun edelliset raskaudet alkanu niin helposti ja nyt yli vuosi menny tässä. Pitää luottaa että joku päivä meille vielä se plussa tulee ❤️
Meinaatteko/oletteko hakeutuneet hoitoihin?

Tuun nyt tänne vähän eri merkeissä, mutta onko tämä viivanpaikka vai haalean vaalea positiivinen? Oon kyllä aiemmin saanut tuollaisia ja vahvempiakin viivanpaikkoja näihin testeihin. Aikoina jolloin en ole raskaana ollut.

1000010420.jpg

Tuun nyt tänne vähän eri merkeissä, mutta onko tämä viivanpaikka vai haalean vaalea positiivinen? Oon kyllä aiemmin saanut tuollaisia ja vahvempiakin viivanpaikkoja näihin testeihin. Aikoina jolloin en ole raskaana ollut.

View attachment 150780

Mun silmään semmonen aavistuksen punertava haamu vielä. Oman kokemuksen mukaan viivan paikat enemmän harmaita, ei lainkaan väriä.

Mun silmään semmonen aavistuksen punertava haamu vielä. Oman kokemuksen mukaan viivan paikat enemmän harmaita, ei lainkaan väriä.
Okei, mietin vain kun saanut kyllä aika törkeän näköisiä punertavia viivanpaikkoja ja en raskaana ole ollut. Ja epäilen että tosiaan viivanpaikkoja olleet kun osa testeistä tekee mulle sitä vaan esim apteekin testeihin herkkiinkään ei noissa tapauksissa mitään näkynyt vain osassa halvemmissa testeissä. Kuten rfsu:n ja one stepit. 😅 Joten tein ehkä virheen että noilla rfsu:n testeillä testaan, sain niitä vaan halvalla monta. Tosin varmaan hcg jo alle tai lähellä 25 kun noin haalea viiva jo...

Okei, mietin vain kun saanut kyllä aika törkeän näköisiä punertavia viivanpaikkoja ja en raskaana ole ollut. Ja epäilen että tosiaan viivanpaikkoja olleet kun osa testeistä tekee mulle sitä vaan esim apteekin testeihin herkkiinkään ei noissa tapauksissa mitään näkynyt vain osassa halvemmissa testeissä. Kuten rfsu:n ja one stepit. 😅 Joten tein ehkä virheen että noilla rfsu:n testeillä testaan. Tosin varmaan hcg jo alle tai lähellä 25 kun noin haalea viiva jo...

Joo mä oon kans lukenut, et joillekin tulee värillisiä viivan paikkoja, mutta mä epäilen niiden olevan kemiallisia, vaikka enhän minä voi sitä varmaksi tietää. Itselläni ei vain ole ikinä tullut värillistä viivan paikkaa.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: RFSU testeistä kyllä lukenut kaikennäköistä, ehkä kannattaa tosiaan kokeilla muuta merkkiä, miltä ne näyttää!
Mua edelleen harmittaa niin paljon sun puolesta, todella epäreilua. Toivottavasti pian tärppäisi niin, että pysyisi loppuun asti matkassa mukana:Heavy Black Heart:

Joo mä oon kans lukenut, et joillekin tulee värillisiä viivan paikkoja, mutta mä epäilen niiden olevan kemiallisia, vaikka enhän minä voi sitä varmaksi tietää. Itselläni ei vain ole ikinä tullut värillistä viivan paikkaa.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: RFSU testeistä kyllä lukenut kaikennäköistä, ehkä kannattaa tosiaan kokeilla muuta merkkiä, miltä ne näyttää!
Mua edelleen harmittaa niin paljon sun puolesta, todella epäreilua. Toivottavasti pian tärppäisi niin, että pysyisi loppuun asti matkassa mukana:Heavy Black Heart:
Niin voihan ne kemiallisiakin olla, mutta toisaalta toivon ettei ainakaan mun tilanteessa niin ole. Koska se tarkoittaisi vaan että varmaan monta kemiallista enemmän mulla ollut kuin 3. 😅 2 kemiallista joissa kuukautiset myöhässä selkeästi olleet, 1 kemiallinen josta en ole varma oliko kuukautiset myöhässä koska keskenmenon jälkeinen kierto ja 2 keskenmenoa jo tarpeeksi.. Olen yrittänyt ajatella että ei varmaan ole ne räikeät viivat olleet kemiallisia itsellä silloin kun ei siihen herkkään digiin ole tullut lukemaan raskaana. Tai mihinkään muuhunkaan digiin.

Niin voihan ne kemiallisiakin olla, mutta toisaalta toivon ettei ainakaan mun tilanteessa niin ole. Koska se tarkoittaisi vaan että varmaan monta kemiallista enemmän mulla ollut kuin 3. 😅 2 kemiallista joissa kuukautiset myöhässä selkeästi olleet, 1 kemiallinen josta en ole varma oliko kuukautiset myöhässä koska keskenmenon jälkeinen kierto ja 2 keskenmenoa jo tarpeeksi.. Olen yrittänyt ajatella että ei varmaan ole ne räikeät viivat olleet kemiallisia itsellä silloin kun ei siihen herkkään digiin ole tullut lukemaan raskaana. Tai mihinkään muuhunkaan digiin.

Aivan, no jos on digit tehty perään varmistukseksi, niin ihan totta, sittenhän ne on törkeitä vääriä plussia. Mä oon aina jotenkin kuvitellut mustavalkoisesti, ettei sitä väriä tule, ellei hcg:tä virtsasta löydy.
Aina sitä oppii uutta, täytynee itsekin tehdä ennen kaikkea digi, ennen kuin luottaa yhteenkään puikkotestihaamuun :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin