Plussa vai ei?

Hetken mielijohteesta tein testin illallakin, siispä dpo 7 ilta:
View attachment 150602

Koko päivän on tuntunut tuikkaisuja ja vihlaisuja, nälkä on muuttunut kalvavaksi ja olo on toiveikas!
Tuo ilmestyi testiin heti ja kuivuttuakin näkyi edelleen. Näkeekö joku muukin sen? 😄
Näkyy munkin silmään. 🙏
Toki mä en tykkää/luota näihin testeihin täysin, ku nää antaa niin helposti viivaa vaikka ei olis raskaana ja aina ei anna viivaa, vaikka olis raskaana 🫣😅
Toivottavasti on oikea plussan alku ja jossain vaiheessa varmistaisin myös toisella testillä 🤗

Näkyy munkin silmään. 🙏
Toki mä en tykkää/luota näihin testeihin täysin, ku nää antaa niin helposti viivaa vaikka ei olis raskaana ja aina ei anna viivaa, vaikka olis raskaana 🫣😅
Toivottavasti on oikea plussan alku ja jossain vaiheessa varmistaisin myös toisella testillä 🤗
Juu ei hätää, tulee varmaan testattua taas ihan älyttömät määrät, kuten viime kierrossakin. 😂 Olen tehnyt noita samoja testejä ajan myötä useita kymmeniä ja mielestäni tuommoista punaista haamua ei ole ollut aiemmin, harmaita viivanpaikkoja kyllä ja nekin yleensä vasta kuivuessa, eikä heti.

Juu ei hätää, tulee varmaan testattua taas ihan älyttömät määrät, kuten viime kierrossakin. 😂 Olen tehnyt noita samoja testejä ajan myötä useita kymmeniä ja mielestäni tuommoista punaista haamua ei ole ollut aiemmin, harmaita viivanpaikkoja kyllä ja nekin yleensä vasta kuivuessa, eikä heti.
Onneks tulee testattua 🤭😂
Mutta joo oot oikeessa tuo on kyllä tosi oikean haamulaisen näköinen eli toivottavasti onkin plussa 😍🙏

Täällä kp 25 ja eipä testissä mitään näy. Oon luovuttanu jo tän kierron suhteen. En käsitä miten tää on näin vaikeeta.
IMG_20251201_120739.jpg

Teitkö uuden? Onko vahvistunut?

Kiertopäivä 33, kierto normaalisti 28-31. Ovulaatiota en saanut tässä kierrossa kiinni, voi olla myös ovuloimaton kierto. Mutta mulla noita halpis raskaustestejä iso läjä kotona niin päätin huvin vuoksi testata. Koskaan en ole näihin testeihin minkäänlaista viivaa saanut ellen ole ollut raskaana.
Näkeekö kukaan muu tässä mitään vai kuvittelenko vaan näkeväni jotain?
1000025647.jpg

Täällä kp 25 ja eipä testissä mitään näy. Oon luovuttanu jo tän kierron suhteen. En käsitä miten tää on näin vaikeeta. View attachment 150618

On kyllä harmi ☹️ Sama tunne itsellä.. Sellaine ettei tää tuu enää ikinä onnistumaan.. Tais olla lottovoitto toi mun keskenmennytkin kesällä.

Ollaan näköjään 2020 oltu samaan aikaan raskaana.. mulla ikää 36 nyt..

Muokattu viimeksi:
tässä just mietin että onko täs haalee viiva ei kyllä pitäis olla positiivine ku kaks viikkoo sit oli kemiallinen raskaus ja oireet hävis mut alko taas uudestaan oireet ja tänään tai huomenna on ovulaatiopäivä
IMG_5446.jpeg

On kyllä harmi ☹️ Sama tunne itsellä.. Sellaine ettei tää tuu enää ikinä onnistumaan.. Tais olla lottovoitto toi mun keskenmennytkin kesällä.

Ollaan näköjään 2020 oltu samaan aikaan raskaana.. mulla ikää 36 nyt..
On kyllä turhauttavaa tämä yritys 😔 niimpä näköjään ollaan oltu samaan aikaan raskaana 😊 mulla ikää nyt 32

On kyllä turhauttavaa tämä yritys 😔 niimpä näköjään ollaan oltu samaan aikaan raskaana 😊 mulla ikää nyt 32

Hauska ois päätyä taas samalle lasketulle ajalle.. Sulla on vähemmän vuosia kuin mulla, se on hyvä. Ei tietysti lohduta jos ei oo plussaa kuulunut ❤️ Mietipä jos olisit tässä iässä 🙄

Hauska ois päätyä taas samalle lasketulle ajalle.. Sulla on vähemmän vuosia kuin mulla, se on hyvä. Ei tietysti lohduta jos ei oo plussaa kuulunut ❤️ Mietipä jos olisit tässä iässä 🙄
Ois kyllä 😍 kyllähän se yli 30v alkaa hedelmällisyys laskemaan ja uskon et mulla kyllä huimasti kun edelliset raskaudet alkanu niin helposti ja nyt yli vuosi menny tässä. Pitää luottaa että joku päivä meille vielä se plussa tulee ❤️

Nämä on vissiin jo oikeita haamuja, molemmat ilmestyi heti. Sain dpo 7 illalla ja dpo 8 aamulla ihan haaleat punaiset viivat, sitten negaa/roskihaamuja ja nyt ihan selkeät haaleat viivat dpo 11. Olisikohan dpo7 ollut joku kiinnittymisen aiheuttama piikki kun näkyi illalla ja seuraavana aamuna hailuraa... 🤔 Nyt jännätään!
1000081566.jpg

Nämä on vissiin jo oikeita haamuja, molemmat ilmestyi heti. Sain dpo 7 illalla ja dpo 8 aamulla ihan haaleat punaiset viivat, sitten negaa/roskihaamuja ja nyt ihan selkeät haaleat viivat dpo 11. Olisikohan dpo7 ollut joku kiinnittymisen aiheuttama piikki kun näkyi illalla ja seuraavana aamuna hailuraa... 🤔 Nyt jännätään!
View attachment 150721

Plussaa plussaa plussaa, mulla näkyi dpo10 täysin vastaavanlainen plussa edellisessä raskaudesta cb varhaisessa, toivottavasti pysyy nyt tiukasti mukana! Onnittelut!! :smiling face with heart-eyes:

Takaisin