Plussa vai ei?

Olisipa ollut kiva antaa positiivinen raskaustesti miehellä isänpäivä lahjaksi, mutta ei. Minulla oli vain rsfu herkkä testi, joka näyttää sitä kuuluisaa ✨jotain✨. Mitä olette mieltä?

Enemmän siinä näkyy kuin aiemmissa, joiden oletan olleen vain viivanpaikkoja, nyt näkyy jotain väriäkin. Silti niin haalea tuhru, ettei voi sanoa juuta tai jaata. No, dpo 13 ja menkat alkavat vasta aikaisintaan kolmen päivän päästä, joten vielä tässä ehtii jännittää. 😄
Kyllä mä näen jonkinlaisen haalean viivan🧐 kumpa alkaisi vahvistua🙏

Olisipa ollut kiva antaa positiivinen raskaustesti miehellä isänpäivä lahjaksi, mutta ei. Minulla oli vain rsfu herkkä testi, joka näyttää sitä kuuluisaa ✨jotain✨. Mitä olette mieltä?

Enemmän siinä näkyy kuin aiemmissa, joiden oletan olleen vain viivanpaikkoja, nyt näkyy jotain väriäkin. Silti niin haalea tuhru, ettei voi sanoa juuta tai jaata. No, dpo 13 ja menkat alkavat vasta aikaisintaan kolmen päivän päästä, joten vielä tässä ehtii jännittää. 😄
Mä sain tämmösen aika samannäköisen eilen ja mietin kanssa että miten siihen pitäisi suhtautua.. Mutta apteekin herkkä oli negatiivinen niin en sitten jaksanut siitä innostua. Toivottavasti sulla alkaa vahvistumaan! ☺️ Mä ajattelin että testaan seuraavaksi vasta jos menkat ei tule ajallaan. En halunnut isänpäivää riskeerata, kun aina se masentaa, kun negatestiä joutuu katselemaan...

Raskauduin synnytyksen jälkeen heti ensimmäisestä ovulaatiosta. Tämä meni kuitenkin kesken 7.10. nyt on kp 33. Eikä menkkoja näy eikä kuulu. Näkyykö tässä mitään? Itse olovanansa näen jonkinlaisen viivan mutta onko sitten viivan paikka vain.
1000132923.jpg

Eihän näitä availla saisi, ei niin. Mutta avasin jo🤣

Oireina vatsan pingotusta, nipistelyä, toissayönä heräsin kramppeihin mitä samaa oli esikoisen kanssa. Rinnat arat.
Tänään dpo7 ja kp20/25-28.

Mä masennuin jo, ei siellä mitään kuitenkaan ole ja nyt harmittaa ihan tosissaan kyllä😞

2tikun kuva eiliseltä aamulta,
4tikun kuvassa on tämän aamun ja eilisen aamun (alempi tämä aamu)
Sit on rfsun herkkä, helottavaa, valkosta viivanpaikkaa varten tarvis aurinkolasit.
1000030690.jpg

1000030688.jpg
1000030655.jpg
1000030692.jpg

Mitään ei voi ilmestyä raskaustestiin ennen dpo 9. Yleensä varhaisimmat haamut saadaan herkällä testillä dpo 10.

Ainoa syy miksi joku on saanut aikaisemmin positiivisen tuloksen on että ovulaatio on tapahtunut odotettua aikaisemmin. Lapsettomuushoidoissa kun on 100% varmaa ovulaatiopäivästä niin kukaan ei ole saanut positiivisen ennen dpo 9-10.

En neuvo etteikö saisi testata todella aikaisin mutta lannistua ei kannata ennen kun dpo päivät on kaksinumeroisia

Hätähousu kun olen, niin tässä 4h pidätyksen jälkeen, testausajan ulkopuolella. Testiajan sisään en kiireellä mitään nähny 😞
View attachment 149967

Kyllähän tuossa viivaa ja väriäkin näkyy, mutta testiajan jälkeen tulleet ei taida olla ihan luotettavia. Toivottavasti kuitenkin olisi aito viiva.

Dpo7 on kyllä tosi aikaista testata. Kiinnittyminen voi tapahtua vasta sen jälkeen ja vasta kiinnittymisen jälkeen voi plussata. Mitä vain voi siis vielä tapahtua. 😊

Muokattu viimeksi:
Raskauduin synnytyksen jälkeen heti ensimmäisestä ovulaatiosta. Tämä meni kuitenkin kesken 7.10. nyt on kp 33. Eikä menkkoja näy eikä kuulu. Näkyykö tässä mitään? Itse olovanansa näen jonkinlaisen viivan mutta onko sitten viivan paikka vain. View attachment 149925

Mun silmään tässä ei valitettavasti näy mitään. En löydä edes viivanpaikkaa. Toki hailurat on hankala saada kuvaan. Ehkä keskenmeno on hieman sekoittanut kiertoa. Toivottavasti pian vaihtuu plussaksi tai pääset uuteen kiertoon. ❤️

Mitään ei voi ilmestyä raskaustestiin ennen dpo 9. Yleensä varhaisimmat haamut saadaan herkällä testillä dpo 10.

Ainoa syy miksi joku on saanut aikaisemmin positiivisen tuloksen on että ovulaatio on tapahtunut odotettua aikaisemmin. Lapsettomuushoidoissa kun on 100% varmaa ovulaatiopäivästä niin kukaan ei ole saanut positiivisen ennen dpo 9-10.

En neuvo etteikö saisi testata todella aikaisin mutta lannistua ei kannata ennen kun dpo päivät on kaksinumeroisia

Tätä olen joskus pohtinut..
Itse sain plussan testiin, kun itse aktista oli tasan viikko. Eli kerran oli seksiä, muita mahdollisuuksia ei ollut.

Tätä olen joskus pohtinut..
Itse sain plussan testiin, kun itse aktista oli tasan viikko. Eli kerran oli seksiä, muita mahdollisuuksia ei ollut.
Ohhoh! Kuulostaa poikkeukselliselta kaikkiin tutkimuksiin verrattuna mutta uskon sinua. Kait joku poikkeuksen poikkeus löytyy jolla hcg nouse ennätyksellisen nopeasti.

Kaikki tutkimukset puolestaan puhuvat että kiinnittyminen voi tapahtua aikaisintaan 6 päivää ovulaatiosta ja plussa raskaustestiin dpo 9

Ohhoh! Kuulostaa poikkeukselliselta kaikkiin tutkimuksiin verrattuna mutta uskon sinua. Kait joku poikkeuksen poikkeus löytyy jolla hcg nouse ennätyksellisen nopeasti.

Kaikki tutkimukset puolestaan puhuvat että kiinnittyminen voi tapahtua aikaisintaan 6 päivää ovulaatiosta ja plussa raskaustestiin dpo 9

Joo,mulla kiinnittyminen tapahtuu aikalailla dpo 5, tämä vain kivuista päätellen. :)

Kyllä voi saada jo dpo8, näin on käynyt omalla kohdalla molemmissa raskauksissa dpo8 illalla. Lämmöt ja voimakkaat oviskivut sekä esikoisen kohdalla ultralla ovulaation ajankohta todettu😊

Täälläkin plussattu eka haamulainen dpo8 ja ovis saatu tikulla kiinni 🙂

Ihanan realistinen 😭🤍 ja onhan se totta, että ei näin aikasin kannattais testata. Mutta jos onkin jumalasta seuraava ja näkyiskin:Person With Folded Hands: :tears: ehkä maltan nyt odottaa pari päivää. Oon nyt kyllä romuttanu haaveet nyt ja ihan itteeni saan syyttää, nyyh😞

Takaisin