Plussa vai ei?

Mitäs sanotte näistä? :No Evil Monkey: 6pv pakastealkio siirretty 30.10 eli tänään piinapäivä 5. Jos oviksesta laskee niin olis dpo9. Näkeekö kukaan muu näissä mitään? Onkohan viivanpaikka vai haamu vai ihan selkeä nega :Grimacing Face: Millään en malta odottaa viralliseen testipäivään, joka on vasta 13.11 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

View attachment 149732View attachment 149733View attachment 149734View attachment 149735
Mun silmään näyttää viivanpaikalta 🫣 Mutta voihan se vielä plussaksi muuttua, kun niin aikasta on nyt 😌🙏

Nojoo, eipä plussaa vieläkään vaan lisää viivanpaikkoja. 😅

IMG_3933.jpeg

enpäs malttanutkaan odotella testaamisen kans joten dpo9 tuli testattua:

IMG_2755.jpeg

ja koska en ollenkaan luota näihin cb herkkiin (kuva otettu testiajalla kyllä ja tuo viiva pamahti kyl heti) nii sit tein varmistukseks pcn, kai joku muukin näkee tässä toista viivahailuraa enkä vaan toiveajattele? 🥹

IMG_2760.jpeg

View attachment 149769

ja koska en ollenkaan luota näihin cb herkkiin (kuva otettu testiajalla kyllä ja tuo viiva pamahti kyl heti) nii sit tein varmistukseks pcn, kai joku muukin näkee tässä toista viivahailuraa enkä vaan toiveajattele? 🥹

View attachment 149770
Näkyy molemmissa! 😍 Oikein paljon onnea ja tarrasukkia! 🥹🩷🙏

View attachment 149769

View attachment 149770

Näkyy, suresti onnea ja vahvistumista 😍

Mä uskon, että jotain on yrittänyt tapahtua, mutta ei jostain syystä onnistunutkaan. Nyt dpo 12 ja yleensä mulla alkanut menkat viimeistään tänään. Testiin tulee joku tosi haalea viiva, mutta eiköhän tuo ole ihan liian haalea näille päiville, tai sitten viimeistään huomenna pitäisi olla jo selkeästi havaittavissa jos siellä jotain elinkelpoista on. Tänään alkoi kunnon oireilut (pahoinvointi, pääkipu, lämmöt pomppasi ylös), mutta koska testissä ei ole juuri mitään niin en jaksa uskoa, että tämä tästä enää muuksi muuttuisi 😭 Laitan nyt vielä kuvat. Tuo salamalla otettu on tosi vaikeasti havaittavissa, mutta livenä huomasi, että hieman väriä tuossa viivassa on eikä loista pelkkää valkoisuuttaan.

IMG_3963.jpeg

IMG_3966.jpeg

Olisipa ollut kiva antaa positiivinen raskaustesti miehellä isänpäivä lahjaksi, mutta ei. Minulla oli vain rsfu herkkä testi, joka näyttää sitä kuuluisaa ✨jotain✨. Mitä olette mieltä?

Enemmän siinä näkyy kuin aiemmissa, joiden oletan olleen vain viivanpaikkoja, nyt näkyy jotain väriäkin. Silti niin haalea tuhru, ettei voi sanoa juuta tai jaata. No, dpo 13 ja menkat alkavat vasta aikaisintaan kolmen päivän päästä, joten vielä tässä ehtii jännittää. 😄

Liitteet

• IMG_20251109_080348.jpg
    IMG_20251109_080348.jpg
    466.7 KB · Katsottu: 102
Takaisin