Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alemmassa näen hieman punertavaa..Testasin aamulla vielä pregcheckin. Näettekö tässäkin viivanpaikan? Sama testi eri kuvat.View attachment 149536View attachment 149537
Omaan silmään näyttää vaan viivanpaikalta.Testasin aamulla vielä pregcheckin. Näettekö tässäkin viivanpaikan? Sama testi eri kuvat.View attachment 149536View attachment 149537
Mä oon saanut kans tämmösiä nyt viime kierroissa ja ne on kyllä tosi hämääviä, mutta taitaa valitettavasti olla vaan viivanpaikkojaTestasin aamulla vielä pregcheckin. Näettekö tässäkin viivanpaikan? Sama testi eri kuvat.View attachment 149536View attachment 149537
Dpo8 todennäköisesti. Kp 24/26-32Mä oon saanut kans tämmösiä nyt viime kierroissa ja ne on kyllä tosi hämääviä, mutta taitaa valitettavasti olla vaan viivanpaikkojaMikä dpo sulla olikaan?
Mä olen näkevinäni alemmassa viivaa. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, oma dpo9 pc tikku näytti yhtä olemattomia, mutta dpo11 oli viiva kuitenkin jo selvästi nähtävissäTestasin aamulla vielä pregcheckin. Näettekö tässäkin viivanpaikan? Sama testi eri kuvat.View attachment 149536View attachment 149537
Hienoa! Onnea sinneMä olen näkevinäni alemmassa viivaa. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon, oma dpo9 pc tikku näytti yhtä olemattomia, mutta dpo11 oli viiva kuitenkin jo selvästi nähtävissä![]()
No kun miten mä nään tuossa
Itse en oo näitä tehnyt mutta aika näkyvä onApua!oisko se nyt kuitenkin
eilen ovulaatiotesti ei näyttänyt tosiaan mitään mut oon kyl lukenut ettei ne kaikilla ees näytä.
Tiedän että tämä testi antanut monilla virheellisiä ja värjää helposti mut tää ois kyl jo aika räikee virheellinen ja ku tuli heti![]()
Uskon että digillä näkyy jo kun noin vahva viivaOli kyllä sininen ja tuli samantien tosiaan tuo viivanyt oli yk4 ja oon ollut niin hermoraunio, tuntuu että olisi kulunut sata vuotta tähän yritykseen
toivon niin että pysyisi matkassa, keskiviikkona ois menkkojen alkamispäivä joten jännittää..
ja joo ajattelin hakea lisää testejä ja digi viikkotestin nyt
![]()
On yleistä ilmeisesti. Mä käänsin tän kuvan negatiiviksi ja ei valitettavasti näkyny tuossa mitää.Kuinka yleistä se taas olikaan näillä rfsu earlylla viivanpaikka tai joku muu turha töhry? Dpo12 / kp28 (26-34).
View attachment 149658