Plussa vai ei?

Aamulla kauhea olo oksensin kaksi kertaa. Väsyttänyt koko päivän ja kävin hakemassa testin. Menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai ylihuomenna ja jotain väriä tuossa näkyy. Testi 25miU rfsu.

Testi tehty iltapäivä pissaan menkkojen oletettuun alkamiseen 1-2pv. Onko tää muiden mielestä plussa vai kuvittelenko vaan.
Kyllä tuossa mun mielestä viiva näkyy, vaan aika hailakka väriltään🤔 koittaisin testailla uudelleen aamupissasta, joko jo huomenna (ainakin omalla malttamattomuudellani) tai ylihuomenna😇

Näkyykö mitään kummassakaan, vai näenkö minä viivanpaikkoja, haamuja vai harhoja🤣🤣🤣 nyt dpo ehkä 9.
1000039332.jpg

Aamulla kauhea olo oksensin kaksi kertaa. Väsyttänyt koko päivän ja kävin hakemassa testin. Menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai ylihuomenna ja jotain väriä tuossa näkyy. Testi 25miU rfsu.

Testi tehty iltapäivä pissaan menkkojen oletettuun alkamiseen 1-2pv. Onko tää muiden mielestä plussa vai kuvittelenko vaan.
Jotain näkyy, mutta en osaa sanoa onko väriä. Suosittelen kans aamulla tekemistä ja silloin varmaan jo näkyisi selkeämpi viiva, jos on plussa! 😊 Ja aina voi ottaa toista testiä kylkeen, jos tuo antaa epäselviä haluroita. 👌
Toivottavasti olisi plussa eikä mikään viivanpaikka. 🤞🤗

Tämä on nyt varmaan turhaa kun tein varmistuksen digillä jossa luki raskaana mutta näkyyhän tässä selkeästi kaksi viivaa? Siis näkyy juu mutta onko tuossa testiviivassa punaista edes?? Alan itse nyt epäilemään.. Nyt siis dpo9.

View attachment 149439
Kyllä siinä on selvät 2 viivaa ja ihan punertava on tuo testiviiva 🤗
Teitkö sen clearbluen herkän digin siis myös? 😊 Sanoisin, että digit on aina luotettavia ja luotettavampia, kuin nää puikko tai liuskatestit missä voi tulla hämääviä viivanpaikkoja yms.

Onnea kovasti ja mä niin toivon, että tämä on teidän pysyvä plussa! 🩷🥹

Kyllä siinä on selvät 2 viivaa ja ihan punertava on tuo testiviiva 🤗
Teitkö sen clearbluen herkän digin siis myös? 😊 Sanoisin, että digit on aina luotettavia ja luotettavampia, kuin nää puikko tai liuskatestit missä voi tulla hämääviä viivanpaikkoja yms.

Onnea kovasti ja mä niin toivon, että tämä on teidän pysyvä plussa! 🩷🥹
Juu sen clearbluen digin tein sen herkän. Ja no se digi ainakin se clearbluen merkkiseen en oo saanut vääriä tuloksia jos en olisi ollut raskaana joten toivon todella että tämä on totta. 😭 Ja kiitos! 🩷

Tämä on nyt varmaan turhaa kun tein varmistuksen digillä jossa luki raskaana mutta näkyyhän tässä selkeästi kaksi viivaa? Siis näkyy juu mutta onko tuossa testiviivassa punaista edes?? Alan itse nyt epäilemään.. Nyt siis dpo9.

View attachment 149439

Täysin selkeä plussa, oisko sit hyvin ajoissa kiinnittynyt? ☺️

Voihan se olla en sitä tullut ajatelleeksi.. 🙈 Ihmetyttää vaan kun ennen en ole saanut vasta kuin päiviä myöhemmällä dpo:lla plussan. No ehkä ei pitäisi siitä valittaa.. 😅
Josko tää olisi hyvä merkki, kun tulee selkeä plussa ajoissa 😊🌈

Voihan se olla en sitä tullut ajatelleeksi.. 🙈 Ihmetyttää vaan kun ennen en ole saanut vasta kuin päiviä myöhemmällä dpo:lla plussan. No ehkä ei pitäisi siitä valittaa.. 😅
Ehkä se on tosiaan hyvä merkki, että tulee ajoissa selkeä plussa, kun aiemmat myöhemmin tulleet menneet kesken/olleet kemiallisia! 🤔😍 Nyt ainakin noussut hcg ajoissa.
Tai sit niitä on kaks siellä 🤭

Ehkä se on tosiaan hyvä merkki, että tulee ajoissa selkeä plussa, kun aiemmat myöhemmin tulleet menneet kesken/olleet kemiallisia! 🤔😍 Nyt ainakin noussut hcg ajoissa.
Tai sit niitä on kaks siellä 🤭
Juu yritin lukea että ainakin yleisesti ottaen parempi merkki että näkyy jo plussa jos myöhemmin näkyneet plussat päättyneet ja olleet kemiallisia. En muista miten tarkalleen jossain selitettiin mutta hyvältä merkiltä ainakin kuulosti. 🤔

Ja sinänsä kaksosten mahdollisuus on kun suvussa on kuulemma kaksosia, en siis ole muuta kuin lähisuvun kanssa, äiti, isä ja isoäidit, heidän kanssaan tekemisissä. Mutta mun äiti tosin kun siskoa odotti oli aluksi se kaksosraskaus kuulemma? Että hyvin mahdollista! 😂

Taisin saada ärsyttävän viivanpaikan tähän rfsu tikkuun? Kuva toki otettu yli testiajan (15min). On dpo8/kp24.

IMG_7506.jpeg

Ihanku näkisin jotain. Pakko hakee apteekin ultra. Säästin pissaa et voin testata samalla.

Muoks. apteekin ultra tehty samasta ja mitään ei näy. Väärä hälytys ainakin toistaiseksi.

Liitteet

• IMG_7856.jpeg
    IMG_7856.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 105
  • IMG_7858.jpeg
    IMG_7858.jpeg
    174.6 KB · Katsottu: 103
Muokattu viimeksi:
Takaisin