Plussa vai ei?

Tässä tämän aamun🫣
1000007595.jpg

En osaa tuosta sanoa onko muu kuin viivanpaikka jota en kyllä näe sitäkään kovin selkeästi, noihin testeihin jos on niitä testejä mitä luulen niin todella helposti tulee tuostakin vahvempia viivoja vaikka ei olisi raskaana. Mutta toki toivottavasti on plussan alku eikä väärä. 🤞Ja noilla testeillä moni ei ole saanut mitään vaikka muut testit näyttäneet jo positiivista, niin voi olla kannattavaa testata vaikka pregcheckin testillä.

Kyllä tuntuu ihan piinalta nää päivät. 😅 huomenna pitäisi alkaa menkat, ollut tässä muutaman päivän olo että alkaisko..ihan ihmeellisesti tulee välil tunne et nyt alkaa mutta ei.. eile tuli 1x vessassa ihan vaaleanpunaista pyyhkiessä ja loppui. Ei vissiin oo nii yleistä et kiinnittyminen tapahtuisi vasta DPO12-13 aikaan et ehkä enteilee vaan niitä menkkoja. Eipä se auta kun vielä vaan odotella..😅

Kyllä tuntuu ihan piinalta nää päivät. 😅 huomenna pitäisi alkaa menkat, ollut tässä muutaman päivän olo että alkaisko..ihan ihmeellisesti tulee välil tunne et nyt alkaa mutta ei.. eile tuli 1x vessassa ihan vaaleanpunaista pyyhkiessä ja loppui. Ei vissiin oo nii yleistä et kiinnittyminen tapahtuisi vasta DPO12-13 aikaan et ehkä enteilee vaan niitä menkkoja. Eipä se auta kun vielä vaan odotella..😅
En haluu nostaa toiveita turhaan MUTTA mulla on kahdessa aiemmassa raskaudessa tullut just noilla päivillä ihan pikkuisen vaaleanpunaista pyyhittäessä ja siitä päivän parin päästä plussa. Eli jospa oliskin jotain🤞🏻 No pian pääset testaamaan😊

En haluu nostaa toiveita turhaan MUTTA mulla on kahdessa aiemmassa raskaudessa tullut just noilla päivillä ihan pikkuisen vaaleanpunaista pyyhittäessä ja siitä päivän parin päästä plussa. Eli jospa oliskin jotain🤞🏻 No pian
Ihanaa kuulla! 😍 Toivotaan!

Mitä täällä ootte mieltä mitkä on parhaita r-testejä? Ja mitkä antaa vääriä plussia/viivoja? Ainakin CB testit kuulemma antaa paljon vääriä plussia.

Voihan, sieltä ne menkat alkamassa..nyt alkoi jo enemmän vuotoa. Noh, nyt me siirrytään jonottaa IVF..josko se pikkunen sieltä joskus 😊
Ikävä kuuloa että tekin joudutte IVF-jonoon, mutta jos joskus tarvitset kirjoittelu seuraa, niin minä puolisoni kanssa myös viime viikolla saimme IVF-suunnittelukäynnille ajan. Tammikuulle meni ja ääh.. se tuntuu niin pitkältä

Hei Kaikki,
Pitkästä aikaa, olen pitänyt taukoa parisen vuotta mutta olaan edelleen samassa pisteessä eli esikoiselle sisarusta yritämässä.

Taustatietoa sen verran että esikoinen ja ainokainen on 6v reipas eskarilainen.

Päälle 5v yritystä takana nyt tuloksetta, pcos vähän tässä tekemisissä myös.

Minä 29v ja Mieheni 32v molemmat muuten perusterveitä, emme juo alkoholia emmekä tupakoi.

Minulla pcos ja ylipainoa.

Esikoisen kanssa kesti about 3v ennen kuin tulin luomusti raskaaksi.

Nyt tilanne että kp 53 menoillaan, mutta se ihmeellinen juttu mikä minulla ei ikinä ollut niin viime viikolla tuli ihan pikkuisen sellasta tosi vaalea vaaleanpunaista pyyhitesään ja luulin että jaahas tästä ne menkat sitten.

Mutta oli vaan tuolloin ja loppui kuin seinään, muuten vaan vähäinen valkovuoto. Nyt viikon aikana kahtena muuna päivänä sama juttu. Tein sen ensimmäisen kerran jälkeen testin joka yllätys yllätys oli negatiivista. Ei varsinaisia oireita ole oikeastaan paitsi ehkä väsymys mutta saataa johtua kaikesta muusta. Minusta jotenkin kummalista eikä ennen ollut tämän kaltaista. Mitäs nyt?

Muokattu viimeksi:
näkyykö mitään?
Itse en näe muuta, kuin korkeintaa paikan mihin testiviiva tulee. Onko mikä dpo tai kiertopäivä? 😊 Vielähän se voi muuttua. Itse sain dpo 10 (3+4) hyvin selkeän haamulaisen pregcheck liuskaan ja sitä ei kyllä yhtään tarvinnut tihrustella. 🥰

Itse en näe muuta, kuin korkeintaa paikan mihin testiviiva tulee. Onko mikä dpo tai kiertopäivä? 😊 Vielähän se voi muuttua. Itse sain dpo 10 (3+4) hyvin selkeän haamulaisen pregcheck liuskaan ja sitä ei kyllä yhtään tarvinnut tihrustella. 🥰
dpo 7 vasta menossa😊ollu päänsärkyy huono olo, väsyttää kokoajan vaikka nukun hyvin😅

dpo 7 vasta menossa😊ollu päänsärkyy huono olo, väsyttää kokoajan vaikka nukun hyvin😅
Oireet on ainakin lupaavia, mutta vielä on hyvin aikaista 🤗 Toivottavasti muuttuu selväksi plussaksi testit.
Itse sain muistaakseni dpo9 sellasen hailuran minkä itse näin, mutta ei näkyny esim kuvassa, mutta tosiaan dpo10 oli jo sellainen mikä näky miehellekin 😍 ja toki joku herkempi esim apteekin ultrahan voisi näyttää plussaa jo aiemminkin.

Aamulla kauhea olo oksensin kaksi kertaa. Väsyttänyt koko päivän ja kävin hakemassa testin. Menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai ylihuomenna ja jotain väriä tuossa näkyy. Testi 25miU rfsu.

Testi tehty iltapäivä pissaan menkkojen oletettuun alkamiseen 1-2pv. Onko tää muiden mielestä plussa vai kuvittelenko vaan.

Liitteet

• IMG_1734.jpeg
    IMG_1734.jpeg
    1 MB · Katsottu: 170
Takaisin