Plussa vai ei?

Hei apua! Laitoin jo lapsettomuus klinikalle viestiä kun aamulla testi oli selkeä nega. Mulla tänään dpo 12. Aamupäivällä tuli outoa valkovuotoa ja tein sitten iltapäivällä vielä huvikseni kuleksimasta yhden testin kaapista. Testi ajalla näin ehkä jonkun viivan, mutta nyt illalla tää oli muuttunut tälläiseksi. Omaan silmään näkyy vähän sinistäkin.. voiko olla?

Hei apua! Laitoin jo lapsettomuus klinikalle viestiä kun aamulla testi oli selkeä nega. Mulla tänään dpo 12. Aamupäivällä tuli outoa valkovuotoa ja tein sitten iltapäivällä vielä huvikseni kuleksimasta yhden testin kaapista. Testi ajalla näin ehkä jonkun viivan, mutta nyt illalla tää oli muuttunut tälläiseksi. Omaan silmään näkyy vähän sinistäkin.. voiko olla?
Näytelmä ohi! Negatiivinen taas tänään aamulla! Eli susi p*ska testi

View attachment 149009 tässä kp 21

View attachment 149010 tämä kp 22

Ovista siis metsästämässä. Oisko jo plussa tuo jälkimmäinen? Sama kellonaika, mutta peräkköiset päivät. Ovat siis raskauskeijun one step puikkoja. Viimeksi lähes 10v sitten clomikierroissa saanut nöin tummia viivoja. Cb vaaleanpunaiset loppui kesken enkä tähän hätään pystynyt niitä hommaamaan lisää.
Ite pitäisin jo tuota plussana, mut mulla on huippu tosi lyhyt eli todnäk seuraavan päivän testi olis jo haaleampi. On toki mahdollista et toi vielä pikkuriikkisen tummentuu.

Helou. tällee tyhmänä kysyn mut ollaa alotettu miehenkaa yrittää toista lasta nii miten teijän mielestä kannattaa ennen ovulaatioo vai pääpäivänä yms tää on ihan uutta ku eka lasta ei sillee yritetty vaa päätettii että tulee sit ku tulee.
No osaan vaan sanoa mitä itse tehdään ja mitä lukenut. 😅 Ja toki esikoista me yritetään vaikka muutaman kerran tärpännyt mutta ei jatkunut. Joka tapauksessa me yritetään aina ennen ovulaatiota muutaman kerran ja sitten yleensä lopetetaan ovulaatiota edeltävään päivään. Olen siinä ymmärräksessä että jos testaa ovulaatiota niin se on paras päivä kun testillä saa positiivisen tuloksen? Joku voi toki korjata jos en ole oikeassa. 😆

1000016882.jpg
1000016875.jpg

DPO10 pitäisi olla tässä. 2 eri testiä, mutta pahoin pelkään että on vaan viivanpaikka.. näitä tullut tehtyä nii paljon ja tuntuu että aina sama pettymys tulee. Pitää malttaa siis vielä ja testailla 2päivän päästä taas.

Helou. tällee tyhmänä kysyn mut ollaa alotettu miehenkaa yrittää toista lasta nii miten teijän mielestä kannattaa ennen ovulaatioo vai pääpäivänä yms tää on ihan uutta ku eka lasta ei sillee yritetty vaa päätettii että tulee sit ku tulee.
Kun yritettiin esikoista ja nyt toisesta raskaana, niin ovulaation ennusteaika-ikiunan aikoina talletteluja joka toinen max joka kolmas päivä. Tätä yleensä tehtiin 1-2 viikkoa oviksen ennuste aikoihin. Toista yrittäessä ovistesteillä varmistanut oviksen ajankohtaa. Näin myös ajoitettu paremmin tallettelut. Eli ollaan talletettu kun lh piikki nouseentesteillä (melkein psotiivinen) siitä 2 päivän välein. Kun alkaa testi himmetä jatketaan vielä muutamat tallettelut. Koska olisi hyvä, että siellä olisi kaverit odottamassa, kun munasolu irtoaa. Mutta sen tarkkaa ajankohtaa ei voi tietää ja siittiöt on parhaimmillaan max 2pvä.

Muokattu viimeksi:
En tiiä itekään tähän mitään faktoja, mutta nyt, kun raskauduin tänä vuonna, niin talleteltiin 1. 2. 3. ja 4. Toukokuuta ja plussa tuli ovulaatiotestiin 3.5. Eli pari päivää ennen, plussapäivänä ja vielä seuraavana päivänä. En tiiä tarviiko noin monena päivänä putkeen, mutta meillä se ainakin toimi 🥳😂
Toki oltiin talleteltu myös Huhtikuun lopussa 26.-28.pv, mutta uskoisin, että nuo ovulaation lähellä olevat on ollut ne ratkaisevat.

Edellisessä kierrossa lopeteltiin ovulaatioplussaan tallettelut ja sillon oli monta päivää kans putkeen heiluteltu peittoa, mutta ei tosiaan tärpännyt. Tiedä siis oliko se meille ratkaiseva se seuraavan pv:n tallettelu ovulaatio plussasta. 🤔😂

Talleteltii sinä päivänä ku oli ovisplussa eli tikussa testiviiva tummempi ja seuraavana päivänä, jolloin jo haalentunut. Niillä tärppäsi, koska edellisestä kerrasta oli noin kk eli edellisen ovulaation aikaan ni sieltä tuskin tuli siittiöt 😅

1000017120.jpg

Kirjottelinkin tänne 2 pvä sitten.. tein tänään taas r-testin mutta edelleen näyttää yhtä huonosti mitään.. tooodella haalea pieni viiva näkyy mut jotenkin ajattelen viivanpaikaksi sen.

Onko täällä muita jotka on myös ovulaatiotesteillä yrittänyt katsoo olisko raskaana? Ite nyt tässä alotin kun kaapissa noita testejä on ja r-testejä ei enää kun parit jäljellä.. tässä siis kuva ovulaatiotesteistä. Ylin kuva on 2 päivää sitten, keskimmäinen eilen ja alin on tältä päivältä. 😅 menkkojen pitäisi alkaa tässä ihan täl viikolla.

View attachment 149095
Kirjottelinkin tänne 2 pvä sitten.. tein tänään taas r-testin mutta edelleen näyttää yhtä huonosti mitään.. tooodella haalea pieni viiva näkyy mut jotenkin ajattelen viivanpaikaksi sen.

Onko täällä muita jotka on myös ovulaatiotesteillä yrittänyt katsoo olisko raskaana? Ite nyt tässä alotin kun kaapissa noita testejä on ja r-testejä ei enää kun parit jäljellä.. tässä siis kuva ovulaatiotesteistä. Ylin kuva on 2 päivää sitten, keskimmäinen eilen ja alin on tältä päivältä. 😅 menkkojen pitäisi alkaa tässä ihan täl viikolla.
Onko noi mitä testejä? Kysyn siksi koska jos noi on niitä clearblue monitoriin meneviä jolta vähän näyttää niin en alkaisi tulkitsemaan noita silmämääräisesti edes niitä raskaustestejä koska tein virheen itse puoli unisena kun yksi aamu ovulaatiota testasin niillä ja nappasin raskaus- enkä ovulaatiotestiä, johon tuli selkeästi toinen viiva. 😅

Kehotan että raskaustesti antaa paremman tuloksen. 🤔 Olen kyllä siis itsekkin testannut raskautta ovulaatiotesteillä. Joka kyllä oli virhe...

Onko noi mitä testejä? Kysyn siksi koska jos noi on niitä clearblue monitoriin meneviä jolta vähän näyttää niin en alkaisi tulkitsemaan noita silmämääräisesti edes niitä raskaustestejä koska tein virheen itse puoli unisena kun yksi aamu ovulaatiota testasin niillä ja nappasin raskaus- enkä ovulaatiotestiä, johon tuli selkeästi toinen viiva. 😅

Kehotan että raskaustesti antaa paremman tuloksen. 🤔 Olen kyllä siis itsekkin testannut raskautta ovulaatiotesteillä. Joka kyllä oli virhe...
Joo nää on just niitä CB monitoriin meneviä testejä. 😅 ookkei, noh pitää tässä vaa odotella alkaako ne menkat vai ei ja jatkaa vaan noilla r-testeillä😅 sunnuntaina olis virallinen testipäivä..malttamaton kun on nii alotan jo aina aikasin tän testaamisen 🤭

Joo nää on just niitä CB monitoriin meneviä testejä. 😅 ookkei, noh pitää tässä vaa odotella alkaako ne menkat vai ei ja jatkaa vaan noilla r-testeillä😅 sunnuntaina olis virallinen testipäivä..malttamaton kun on nii alotan jo aina aikasin tän testaamisen 🤭
Juu tiiän tunteen itsekkin aloitan aikaisin testaamisen. Ja sanoin koska luin että noita testejä ei kuulemma saisi tulkita ilman laitetta. Myönnän siis tehneeni samaa. 🤣 Huomasin myös että jos tunkee siihen laitteeseen raskaustestin kun ovulaatio testi olisi määrä laittaa niin se tunnistaa ne testit kumman sinne laittaa.

Juu tiiän tunteen itsekkin aloitan aikaisin testaamisen. Ja sanoin koska luin että noita testejä ei kuulemma saisi tulkita ilman laitetta. Myönnän siis tehneeni samaa. 🤣 Huomasin myös että jos tunkee siihen laitteeseen raskaustestin kun ovulaatio testi olisi määrä laittaa niin se tunnistaa ne testit kumman sinne laittaa.
Joo🤭 nyt vaa taas pidettävä vähän malttia tässä.. tilasin kasan r-testejä mut oon taas käyttänyt niitäkin liian monta päivän aikana et nyt säästeltävä vähän ku tulee vasta maanantaina tili😅

Onko tuossa haamujen haamu? Dbo 7-8 aloitin aikaisin testaamisen, sillä huomenna olisi tiedossa juhlat. Mutta nyt en ole aivan varma, onko tässä haamu🥺
1000007531.jpg

Onko tuossa haamujen haamu? Dbo 7-8 aloitin aikaisin testaamisen, sillä huomenna olisi tiedossa juhlat. Mutta nyt en ole aivan varma, onko tässä haamu🥺
View attachment 149114

Siinä ja siinä, mä varmaan hakisin huomisaamulle digin ja tekisin sen jos pitäisi ehdottomasti tietää onko plussa vai ei. Toki jos huomenna on dpo 8-9, niin ei se digikään välttämättä koko totuutta kerro vielä.

View attachment 149114
Jotain näkyy mun silmään. Mutta tosi vaikea sanoa, että onko oikea haamu/plussan alku. 🤔 Onko tää mikä testi? Raskauskeijun onestep jos on, nii voi olla vaan viivanpaikka.

Testasin kans toisella testillä vielä, että sais ehkä varmistuksen 🤗 Mutta tosiaan noin aikainen dpo, niin voit olla raskaana vaikka testit ois ihan negoja.

View attachment 149114
Mä nyt en näe mitään tuossa mutta aikainen dpo tosin niin kaikki vielä mahdollista ja jos noi niitä one stepin testejä joista jo mainittiinkin niin oon niihin itse saanut räikeitä viivanpaikkoja joten niihin kannattaa suhtautua varauksella. 🤔 Varmaan paras idea käydä jonkin muun merkkinen testi ostamassa ja testata sillä huomenna?

Takaisin