Plussa vai ei?

Joo, rfsun testaa varhain on selkee mutta pc:t hyvin hailakat, livenä selkeesti kuitenkin punertavat. Mietin vaan tuota rsfun luotettavuutta 😂 Täytyy tänään käydä varastoon testejä lisää 🤭

@Indigo eri lh testit alkaa punertaa vähän eri lh tasoilla. Mullakin pregcheck näyttää vaaleampaa toista viivaa koko kierron ajan (oletettavasti herkempi lh testi), mutta on tummempi sit kun ovulaatio tulee. Eli ei lh piikkiä vielä ja kumpikin testi oikeassa.

Itse koin helpommaksi valita käyttää testejä, jotka ei näytä viivaa ennen lh piikkiä eli eivät ole niin herkkiä (oma suosima sofia). Pregcheck oli mulle ikävä käyttää kun jouduin enemmän tulkitsee viivoja.

Mitä mieltä, onko plussa? Mulla piti menkat alkaa ehkä keskiviikkona, mutta ovulaatio oli oletettavasti myöhemmin, en tikuttanut, mutta oireiden perusteella. Keskiviikkona alkoi kevyt rusehtava vuoto, jossa ajoittain pientä vaaleaa verisyyttä, vuoto loppui eilen.

Liitteet

• 20251011_084403.jpg
    20251011_084403.jpg
    212.6 KB · Katsottu: 157
Muokattu viimeksi:
Ensinnäkin halusin varmistaa että hcg:tä ei ole kehossa, vaikka aika varmaahan se oli kun viime perjantaina aamusta tein pregcheckin testin joka täysin nega ja vuoto alkoi seuraavana aamuna lauantaina että jos olinkin raskaana niin se oli korkeintaan kemiallinen. No mulla tietty nyt noit clearbluen hedelmällisyysmonitorin ovulaatio ja raskaustestejä. Mutta ainoa muu oli tämä typerä rfsu:n uusi viikko testi, joita ostin aiemmin kaksi kappaletta ja toisen tein ja sain siihen t1 kohtaan hailakan viivan viime viikolla. Tai saattoi olla viivanpaikka kun niin vaikeasti havaittavissa. Mutta tämän päiväisen jälkeen en taida niitä enään ostaa, tein toisen siis tänään koska halusin varmistuksen koska joskus kemiallisten jälkeen jäänyt vielä muutaman päivän vuodon jälkeen näkymään testeissä, ei kyllä näin kauaa, että korkeintaan joku 3-4 päivää, joka tapauksessa...

Tässä testauksen tulos, ja nyt tein siis 100% varmasti testin kuten ohjeissa, otin virtsaa muoviseen kippoon, uitin tarkalleen 15 sekuntia otin ajan ihan puhelimella. Ja en heilutellut tai siis katsellut testiä tarkemmin ennen kuin oli 5 minuuttia kulunut. Huomasin vain että tuo puoli jossa t2 ja t4 kuivui paljon hitaammin. Ja väri lähti leviämään toisella puolella todella nopeasti.

Mutta eihän tämä voi pitää paikkaansa, koska nähnyt kuvia ja käsittänyt että viivat vahvistuvat t1 eniten, sitten t2 jne... Miten siis t4 viiva voi olla vahvin? Ja t3 ei mitään, mutta liveä havaittavissa t1 vain super vaikeasti, ja t2 on jotenkin kuvassa nähtävissä..

Niin ja vähän ihmeissäni tästä tuloksesta, hain clearbluen digi testin jossa luki surullisenkuuluisat sanat "ei raskaana".. Joten eiköhän tämä testi ollut viallinen. Tämä on kyllä aivan naurettavaa miten näin voi yhdelle ihmiselle käydä näin monen eri testin kanssa.... Kysyin tekoälyltä koska en tiennyt muutakaan. Selitti että jotain konsentroitunempaa virtsaa voi olla tai jotain, en ihan ymmärtänyt.

View attachment 148894
View attachment 148895
En oo koskaan nähnyt että kukaan olis saanut t4 nuin vahvaa viivaa, joten hyvin erikoinen tämä tulos. Tässä mun testi tältä päivältä 6+4. Samanlaisen sain myös 5+5 joten mulla meni luotto tähän testiin.

Liitteet

• 20251011_074806.jpg
    20251011_074806.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 147
En oo koskaan nähnyt että kukaan olis saanut t4 nuin vahvaa viivaa, joten hyvin erikoinen tämä tulos. Tässä mun testi tältä päivältä 6+4. Samanlaisen sain myös 5+5 joten mulla meni luotto tähän testiin.
Juu mitä noista testeistä kuvia nähnyt täällä niin en itsekkään ole tuossa t4 kohdalla noin vahvaa viivaa nähnyt. Ja varsinkaan kun muut viivat ei edes näkyvissä tai super haaleita niin mullakin meni luotto tohon testiin täysin. 🥴

Ja jos se olisi positiivinen niin kyllähän se clearbuen digikin sen näyttäisi. Tuntuu vähän tyhmältä nyt kun sellasen kävin ostaa ja tein tuon rfsu testin perusteella. 😬 Ja muutenkin eihän tässä raskaana voida edes olla kun vuotoa kolme päivää oli niin senkin takia typerä olo, halusin vain varmistaa että kun kemiallista epäilen niin oliko vielä viivoja. 😂

IMG_5686.jpeg

Tietenkään ei ollut muita testejä saatavilla kaupassa, missä eilen kävin. Samanlaista viivaa tämäkin nyt näytti ja luonnonvalossa näyttää kyllä hyvinkin harmaalta viivanpaikalta. Nyt dpo 10 ja huomisaamuksi sain haettua nyt onneksi pc:n ne liuskatestit. Jos ei niissä näy mitään, niin tämän kierron testailut on siinä. On ihan kevyt menkkamainen paine alavatsassa sekä selässä, sekä valkovuoto näytti aivan aavistuksen rusehtavalta, niin menkkoja tuntuu olo muutenkin jo enteilevän. 😟

Hei tyhmä kysymys, kun näitä testejä tässä pyöritellyt jo yli vuoden, mutta siis haihtuuko viivapaikka testistä, kun testi on kuivunut?

@Arrrr hm, ei oo ”haihtunut”, mutta vahvuus muuttunut kuivuessaan. Eli saattanut ilmestyä tai vaalentua ja puhun pääasiassa lh testeistä enkä raskaus… ehkä saattaisi jotkut viivat kadota kuivuessaan jos oli alun alkaen tosi vaalea.

Kummassakin testityypissä on yleensä se aikaikkuna, minkä välillä testi kuuluu lukea. Aikaikkunan ulkopuolella sitä testiä ei kannata tulkita enää.

Itse edellisessä kierrossa nappasin aina kuvan testistä kun odotusaika tuli täyteen, jotta pystyn kuvan kautta vertailee jälkikäteen jos tarvetta verrata.

Olin jo luovuttanut tän kierron suhteen, ja aattelin tehdä kaapista vikat testit pois ”läpällä”. Tuli kyllä aika erikoinen viivanpaikka vaihteeksi 🤔 Oli pakko ihan kokeilla kääntää negatiiviksi. Noh, jään silti odottelemaan vuotoa ja tarvittaessa testaan ensi viikolla uudestaan. Nyt siis dpo 11 ja usein mulla saattaa jo tässä vaiheessa alkaa menkat niin siksi aikalailla luovuttanut tärpin suhteen.

IMG_3436.jpeg
IMG_3451.jpeg

Teen näiden testien kanssa juuri niin, miten EI todellakaan pitäisi. Testiajalla katson negatiivista testiä pettyneenä, mutta jätän testin kuivumaan vielä pesukoneen päälle. Myöhemmin sitten toiveikkaana kurkkaan testiä ja tietenkin saan jokaiseen näkyviin viivanpaikat. 😅 Ihan omaa hölmöyttä ja herättää itsessä turhaa toivoa, jos se nyt sattuisi sittenkin olemaan haamun alku.

Testailut sikseen ja testaan vasta sitten taas uudelleen, jos menkat nyt ei alkaisikaan. Tänään valkovuoto hennon vaaleanpunaista ja vähän limaista. Alaselkää jomottaa ja polttelee niin, että illaksi tai viimeistään aamuksi ennustan jo kunnon vuotoa.

Liitteet

• IMG_5703.jpeg
    IMG_5703.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 157
Olin jo luovuttanut tän kierron suhteen, ja aattelin tehdä kaapista vikat testit pois ”läpällä”. Tuli kyllä aika erikoinen viivanpaikka vaihteeksi 🤔 Oli pakko ihan kokeilla kääntää negatiiviksi. Noh, jään silti odottelemaan vuotoa ja tarvittaessa testaan ensi viikolla uudestaan. Nyt siis dpo 11 ja usein mulla saattaa jo tässä vaiheessa alkaa menkat niin siksi aikalailla luovuttanut tärpin suhteen.

View attachment 148923View attachment 148924
Noniin ja tänään alkoi vuoto, eli viivanpaikka niinkuin epäilinkin 😅

Hei apua! Laitoin jo lapsettomuus klinikalle viestiä kun aamulla testi oli selkeä nega. Mulla tänään dpo 12. Aamupäivällä tuli outoa valkovuotoa ja tein sitten iltapäivällä vielä huvikseni kuleksimasta yhden testin kaapista. Testi ajalla näin ehkä jonkun viivan, mutta nyt illalla tää oli muuttunut tälläiseksi. Omaan silmään näkyy vähän sinistäkin.. voiko olla?

Liitteet

• IMG_6931.jpeg
    IMG_6931.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 191
Hei apua! Laitoin jo lapsettomuus klinikalle viestiä kun aamulla testi oli selkeä nega. Mulla tänään dpo 12. Aamupäivällä tuli outoa valkovuotoa ja tein sitten iltapäivällä vielä huvikseni kuleksimasta yhden testin kaapista. Testi ajalla näin ehkä jonkun viivan, mutta nyt illalla tää oli muuttunut tälläiseksi. Omaan silmään näkyy vähän sinistäkin.. voiko olla?
Siis mulle tuli tällä välittömästi esiin ihan selkeä, mutta virheellinen plussa testiajalla. Näihin myös kuivuu helposti ihan värillinen viiva testiajan jälkeen. Mä ehdottomasti toivon, et sulla oliskin positiivinen, mut tää testi on valitettavasti ihan roska 🫠 Netissä tosi paljon kuraa näistä cb siniviivaraskaustesteistä.

Voi toki olla plussan alku, mutta samaa sanon näistä, että näihin tulee todella herkästi aina jonkun sortin viiva näkyviin ja testiajan jälkeen viiva vahvistuu herkästi siniseksi, vaikka ei olisi raskaana 🥺 Itse en siksi näihin enää luota, koska olen saanut niin positiivisen näköisiä testejä, kun en ollut raskaana 🙄

Helou. tällee tyhmänä kysyn mut ollaa alotettu miehenkaa yrittää toista lasta nii miten teijän mielestä kannattaa ennen ovulaatioo vai pääpäivänä yms tää on ihan uutta ku eka lasta ei sillee yritetty vaa päätettii että tulee sit ku tulee.

1000037463.jpg
tässä kp 21

1000037479.jpg
tämä kp 22

Ovista siis metsästämässä. Oisko jo plussa tuo jälkimmäinen? Sama kellonaika, mutta peräkköiset päivät. Ovat siis raskauskeijun one step puikkoja. Viimeksi lähes 10v sitten clomikierroissa saanut nöin tummia viivoja. Cb vaaleanpunaiset loppui kesken enkä tähän hätään pystynyt niitä hommaamaan lisää.

Takaisin