Plussa vai ei?

Noniin nyt lisää stressattavaa taas mulle. Eli tein tuon digitaalisen keskiviikkona ja teksti oli jo hävinnyt. On se aikaisemmissa pysynyt viikko tolkulla. Mitähän tästäkin vois päätellä.
Oliko siis sammunut testi? Vai miten sen sanoisi, koska kun sain sillä positiivisen parina kertana niin mulla se testi näytti sen 1-2 raskaana vain muutaman päivän kunnes sammui kokonaan. Joten en usko että siitä voi päätellä mitään. Koska luulen vain että ne ei kauan näytä sitä tulosta. 🤔 Toisin kuin ne testit joissa lukee vaan raskaana tai ei raskaana.

Oliko siis sammunut testi? Vai miten sen sanoisi, koska kun sain sillä positiivisen parina kertana niin mulla se testi näytti sen 1-2 raskaana vain muutaman päivän kunnes sammui kokonaan. Joten en usko että siitä voi päätellä mitään. Koska luulen vain että ne ei kauan näytä sitä tulosta. 🤔 Toisin kuin ne testit joissa lukee vaan raskaana tai ei raskaana.
Kyllä on sammunut. Muistelen vaan että aikaisemmissa raskauksissa se olis sammunut paljon myöhemmin. Menin nyt vielä avaamaan tuon digin ja siellä oli 2 liuskaa sisällä. Nuita ei varmaan kuuluisa avata...

Liitteet

• IMG-20250920-WA0002.jpeg
    IMG-20250920-WA0002.jpeg
    911.8 KB · Katsottu: 93
Noniin nyt lisää stressattavaa taas mulle. Eli tein tuon digitaalisen keskiviikkona ja teksti oli jo hävinnyt. On se aikaisemmissa pysynyt viikko tolkulla. Mitähän tästäkin vois päätellä.
Minulla ei pysynyt myöskään enää tuossa viikko digitaalisessa teksti kuin hetken, ehkä viikon. En tiedä onko niihin tullut joku muutos 🤔 Siinä digitestissä missä ei lue viikkoja, on teksti pysynyt jo kuukausia ja olen siis jo rv23 tänään 😌
En myöskään saanut onestepin testeillä plussaa tässä raskaudessa vaikka muut testit olivat jo positiivisia eli ne ei ole hyviä ja niiden takia ei kannata myöskään ottaa stressiä ☺️🩷

Minulla ei pysynyt myöskään enää tuossa viikko digitaalisessa teksti kuin hetken, ehkä viikon. En tiedä onko niihin tullut joku muutos 🤔 Siinä digitestissä missä ei lue viikkoja, on teksti pysynyt jo kuukausia ja olen siis jo rv23 tänään 😌
En myöskään saanut onestepin testeillä plussaa tässä raskaudessa vaikka muut testit olivat jo positiivisia eli ne ei ole hyviä ja niiden takia ei kannata myöskään ottaa stressiä ☺️🩷
Kiitos, sain vähän mielenrauhaa tästä :red-heart:

Muistaakseni niissä ohjeissakin lukee, että tulos näkyy noin 24h. Mulla sammui molemmat tässä raskaudessa juuri vuorokauden jälkeen

Niin ja siis ne paristothan pitäisi jokaisesta testistä poistaa ja kierrättää paristojen kierrätykseen erikseen testistä irrallisena! (lukee myös käyttöohjeissa, mutta ei ole kaikissa ihan suoraviivaisin homma, joten varmaan jää suurelta osin tekemättä..)

Tämän aamun testit, toinen kuivuneena. Huomenna uusiksi, saa nähdä onko plussa vai ei.

Liitteet

• 20250921_153011.jpg
    20250921_153011.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 118
  • Screenshot_20250921_142831_Gallery.jpg
    Screenshot_20250921_142831_Gallery.jpg
    660.1 KB · Katsottu: 116
Laittelin tänne viime kierron lopusta muutaman kuvan, mutta se oli ilmeisesti kemiallinen se. Mutta nyt uusi kierto menossa ja vuoden yrityksen jälkeen haamulaisia?!
Anteeksi tästä kuvaspämmistä. Tuossa on pc, rfsu:n puikko (herkkä) ja apteekin oma. Onko nää nyt jo haamuplussia vai vaan viivanpaikkoja? Dpo11.

Liitteet

• 20250922_100405.jpg
    20250922_100405.jpg
    983.6 KB · Katsottu: 159
  • 20250922_101533.jpg
    20250922_101533.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 166
  • 20250922_102059.jpg
    20250922_102059.jpg
    477.5 KB · Katsottu: 160
  • 20250922_100625.jpg
    20250922_100625.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 159
  • 20250922_100608.jpg
    20250922_100608.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 158
Laittelin tänne viime kierron lopusta muutaman kuvan, mutta se oli ilmeisesti kemiallinen se. Mutta nyt uusi kierto menossa ja vuoden yrityksen jälkeen haamulaisia?!
Anteeksi tästä kuvaspämmistä. Tuossa on pc, rfsu:n puikko (herkkä) ja apteekin oma. Onko nää nyt jo haamuplussia vai vaan viivanpaikkoja? Dpo11.

Kyllä ainakin 2 noista testeistä punertaa aivan selvästi. Onnea! ❤️😊

Tossa viikkodigissä pysyy tosiaan teksti vaan noin 24h, siinä missä on vaan Raskaana/Ei raskaana pysyy kuukausikaupalla (katoin just että mun helmikuun testissä edelleen teksti näkyvissä) 😊

@Zebra kiitos ❤️
Ei meinaa uskoa silmiään, kun oon kunnon testiaddikti ja ei niissä yleensä näy mitään 😂 Ja nyt taatusti testailu vaan jatkuu entistä kovempana, kun keskenmenon kokeneena on kauhea pelko pepussa. Ja edellinen kierto oli todennäköisesti se kemiallinen, niin tässä on kyllä tosi varpasillaan. 🙏

@Zebra kiitos ❤️
Ei meinaa uskoa silmiään, kun oon kunnon testiaddikti ja ei niissä yleensä näy mitään 😂 Ja nyt taatusti testailu vaan jatkuu entistä kovempana, kun keskenmenon kokeneena on kauhea pelko pepussa. Ja edellinen kierto oli todennäköisesti se kemiallinen, niin tässä on kyllä tosi varpasillaan. 🙏
Onnea! Hyvin punertaa testit 😍

Selviä plussia! 😍 Paljon onnea 🥳🩷

Ensimmäiset tikuttelut vuosiin! kp 10 ja 11 ja sitten nuo kaksi ylintä on kp 12 eli tänään. Oisko jo ovisplussa? :Eyes:

Liitteet

• testit.png
    testit.png
    208.7 KB · Katsottu: 84
Kiitos onnitteluista ❤️

@Evea on kyllä vahva ovistesti jo! Toisilla tuo on jo plussa, kun taas itsellä ei vielä olis (saan aina täysin tasavahvat, toisilla ei ihan sellaisia käsittääkseni tule ja toisilla tulee). Mä varmistan ovistestin tuloksen digillä jos en ole varma onko liuska posi vaiko ei 😊 Tuo varmistelu jäi itselle tavaksi, kun aikanaan piti aloittaa Terolut aina tiettynä kierronpäivänä, niin piti tietää koska se ovis on 😄

Ja vielä tosta digin sammumisesta! Mulla yksi testi kesti useamman kuukauden, kun taas yksi sammui seuraavana päivänä. Siitä ei mun mielestä kannata ottaa huolta, pattereista tosiaan kiinni ❤️

Ensimmäiset tikuttelut vuosiin! kp 10 ja 11 ja sitten nuo kaksi ylintä on kp 12 eli tänään. Oisko jo ovisplussa? :Eyes:
Tämä tosiaan voi olla plussa tai ainakin hyvin lähellä. Kyseistä testiä en ole itse käyttäny, mutta niillä mitä käytin olen saanut aina selvän positiivisen niin, että testiviiva on vahvempi kuin kontrolli. 😊 Mutta jos jatkat vielä testaamista niin näät vahvistuuko testi vielä tuosta tai jos haalenee vaan, niin luultavasti oli jo plussa ja lh huippu. 🤗 Näissä on paljon eroja testien ja testaajien välillä miltä ovisplussa näyttää.

Takaisin