Ootko testannut uudestaan?Joo okei. Täytyy jatkaa testailua![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ootko testannut uudestaan?Joo okei. Täytyy jatkaa testailua![]()
Nää antaa tosi helposti toista viivaa vaikka ei olisi raskaana niin testaisin uudelleen parin päivän päästä ja ehkä toisella testilläIhan tyhmyyttäni menin tekemään testin iltapissasta dpo 9. Nyt sitten tässä menee hermot kun tihrustan että näenkö viivasilmillä haamun vai viivan paikanmilloinkohan sitä oppii olemaan kärsivällinen testaamisen kanssa?
Onko raadilla näkemystä, joka tapauksessa varmaan fiksuin odottaa hetki ennen seuraavaa testiä...
Moi,
Pakko tulla kyselemään tänne, koska kierto jo 35. Päivässä, menkkoja ei kuulu, mutta alaselkä ollut 2 päivää kipeä ja alavatsassa eilen kokopäivän ihme pistelyä.
Oura huutelee huonoja valmiuslukemia ja leposykkeet koholla.
Miltä nämä 5minuutin PC testit näyttää?
Ylempi eilen parin tunnin pissasta ja alempi tänään pari tunnin pissasta.
Voisko olla että jotain tapahtuu vai kuvittelenko vaan?
View attachment 148179View attachment 148180
Ensimmäisen minuutin aikana en nähnyt mitään mut siitä pikkuhiljaa mielestäni tuli pieni puna. Toki mieli on tehnyt aikaisemminkin tepposiaPunersiko testiviiva livenä? Ei ihan erotu väriä tänne ruudun kautta, mutta mä en ole saanut noihin testeihin mitään viivanpaikkoja vaan on olleet ihan puhtaasti vain kontrolliviiva eikä muuta. Eli sen perusteella näyttäis et jotain tapahtuisVarovaiset onnittelut!
Olisin toiveikas, en oo minäkään saanut mitään viivanpaikkoja tms. noihin testeihinEnsimmäisen minuutin aikana en nähnyt mitään mut siitä pikkuhiljaa mielestäni tuli pieni puna. Toki mieli on tehnyt aikaisemminkin tepposia
Pitää varmaan vielä testata tulevina päivinä.
Mun mielestä selvä positiivinenMoi,
Pakko tulla kyselemään tänne, koska kierto jo 35. Päivässä, menkkoja ei kuulu, mutta alaselkä ollut 2 päivää kipeä ja alavatsassa eilen kokopäivän ihme pistelyä.
Näyttää plussan alulta eli toivottavasti viiva vahvistuu tuostaMoi,
Tää tosiaan voi olla plussa tai viivanpaikka.Ihan tyhmyyttäni menin tekemään testin iltapissasta dpo 9. Nyt sitten tässä menee hermot kun tihrustan että näenkö viivasilmillä haamun vai viivan paikanmilloinkohan sitä oppii olemaan kärsivällinen testaamisen kanssa?
Onko raadilla näkemystä, joka tapauksessa varmaan fiksuin odottaa hetki ennen seuraavaa testiä...
Minkä ajan sisällä testit on tehty? Oliko päivän välein? Tummumista ei kai erota kuin 2pv välein tehdyistä testeistä, sitten taas kuivuneita on vähän vaikea verrata. Pregcheck pitäisi kai olla ihan luotettava joten kyllä mä sanoisin varovaiset onnittelutNäinhän ei saisi tehdä, että kurkkii näitä ”roskistestejä”, mutta tulen tänne avautumaan silti
Ylimpänä siis tuorein testi aamupissasta ja testiajan sisällä. Punertaa tositosi vähän mielestäni. Kierron päivä 36 siis jo menossa.
Alempana lisäksi kaikki kolme kuivana.
Ylimpänä uusin testiliuska. Kuvittelenko vaan vai haaleneeko entisestään?
Seuraavan testin ajattelin tehdä perjantaina, mikäli löytyy itsehillintää.
View attachment 148224
View attachment 148225
Noista vanhemmista eka tehty edellispäivänä puolen päivän aikaan parin tunnin pidätyksellä (oisko keskimmäisen kuvassa), toinen (eli alin kuvassa) tehty eilen puoli 11 aikaan.Minkä ajan sisällä testit on tehty? Oliko päivän välein? Tummumista ei kai erota kuin 2pv välein tehdyistä testeistä, sitten taas kuivuneita on vähän vaikea verrata. Pregcheck pitäisi kai olla ihan luotettava joten kyllä mä sanoisin varovaiset onnittelut![]()
Oliko tämän päiväinen päivän ekasta pissasta? Jos joo niin se voisi selittää haleamman testin tänä aamuna. Koska ainakin minulla aamun eka pissasta tuli aina haaleempi viiva kuin tokasta.Noista vanhemmista eka tehty edellispäivänä puolen päivän aikaan parin tunnin pidätyksellä (oisko keskimmäisen kuvassa), toinen (eli alin kuvassa) tehty eilen puoli 11 aikaan.
Tämänpäiväinen vähän ennen seiskaa aamulla
En mä muuten tätä hermoilis täällä, mut kierto on ollut säännöllinen (n.30 päivää) aikaisemmin ja menkkoja ei vaan kuulu. Enkä keksi mitään muuta syytä tolle haaleudelle kuin sen että on super alussa myöhästyneen oviksen takia tai sit jotain muuta epämääräistä virhetestailua![]()
Alussa on kyllä vaikea malttaa, mutta ehkä tarvii vähän pidemmän ajan otannan, että näkee kunnolla vahvistumista. En vielä hermoilisi, hcg voi kehittyä kai aika erilailla eri raiskauksista. Ideaali olis varmaan verrata aamupissan testiä parin päivän välein samalla testillä. Tuo Pregcheck ei myöskään ole virallisesti herkkä testi. Toivotaan parastaNoista vanhemmista eka tehty edellispäivänä puolen päivän aikaan parin tunnin pidätyksellä (oisko keskimmäisen kuvassa), toinen (eli alin kuvassa) tehty eilen puoli 11 aikaan.
Tämänpäiväinen vähän ennen seiskaa aamulla
En mä muuten tätä hermoilis täällä, mut kierto on ollut säännöllinen (n.30 päivää) aikaisemmin ja menkkoja ei vaan kuulu. Enkä keksi mitään muuta syytä tolle haaleudelle kuin sen että on super alussa myöhästyneen oviksen takia tai sit jotain muuta epämääräistä virhetestailua![]()
Mä luulin että pregcheck on herkkyydeltään 10Alussa on kyllä vaikea malttaa, mutta ehkä tarvii vähän pidemmän ajan otannan, että näkee kunnolla vahvistumista. En vielä hermoilisi, hcg voi kehittyä kai aika erilailla eri raiskauksista. Ideaali olis varmaan verrata aamupissan testiä parin päivän välein samalla testillä. Tuo Pregcheck ei myöskään ole virallisesti herkkä testi. Toivotaan parasta![]()
Vois kuvitella just päinvastoin et aamupissasta sais eniten hormonia testiinOliko tämän päiväinen päivän ekasta pissasta? Jos joo niin se voisi selittää haleamman testin tänä aamuna. Koska ainakin minulla aamun eka pissasta tuli aina haaleempi viiva kuin tokasta.
Niin vois kuvitella, mut ei toimi aamupissa mulla eikä siskollaVois kuvitella just päinvastoin et aamupissasta sais eniten hormonia testiinonks nää testailuhommat kans semmosia asioita mitkä riippuu kuun ja tähtien asennosta
Ehkä vaan maltan nyt mieleni ja testaan vasta perjantaina/viikonloppuna.