Plussa vai ei?

No itsehän plussasin dpo10 pregcheckin liuskatesteillä ja ne on kivan halpoja, saa marketeista. Ja tosiaan tuntuu olevan herkkiä, kun noin aikaisin sain niillä plussan. 😌
Sitten apteekin ultra on hyvä ja herkkä. 👌
Sitten tietysti paras varmistus on (jos valmis vähän uhraamaan rahaa) digi ja niitäkin löytyy se Early mihin tulee vaan teksti Raskaana tai Ei raskaana ja sit se viikkonäytöllinen.

Toivottavasti saisit kunnon plussan vielä testiin! 😍
Mä taisin niillä testata nyt noi dpo 10-12, ehkä testaan huomenna niillä. Pitää katsoo jos tänään kävis apteekista hakemassa ton.

IMG_20250910_120310.jpg

Näkyykö mitään?

Voiko tuo vasemmanpuoleinen olla toinen viiva? On aivan tuossa reunassa, niin mietin että onko normaalia että siihen sellainen tulee?

Liitteet

• IMG_2643.jpeg
    IMG_2643.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 114
Onks teillä kokemuksia one stepin herkistä raskaustestiliuskoista? Sain tänään aamulla RFSUn herkkään ihan haalean mutta kuitenkin selkeän ja punertavan viivan, mutta one stepin en näe mitään.

Onks teillä kokemuksia one stepin herkistä raskaustestiliuskoista? Sain tänään aamulla RFSUn herkkään ihan haalean mutta kuitenkin selkeän ja punertavan viivan, mutta one stepin en näe mitään.

Onestepit on tosi epäherkkiä vaikka väittävät olevansa muuta. Testasin itse ja sain näkyviin dpo 10 epäherkällä pregcheckillä vahvan viivan, kun onestepillä tihrustaen hyvin vahvat viivalasit päässä ehkä jotain viivan tapaista näkyvissä.

Enkä ole ainoa kokemusteni kanssa, täällä ollut enemmänkin puhetta tästä.

Onestepit on tosi epäherkkiä vaikka väittävät olevansa muuta. Testasin itse ja sain näkyviin dpo 10 epäherkällä pregcheckillä vahvan viivan, kun onestepillä tihrustaen hyvin vahvat viivalasit päässä ehkä jotain viivan tapaista näkyvissä.

Okei! No Nyt ei auta kun seurailla. Mulle laitettiin irrotuspiikki 1.9. (HCG:ta). Ja testailin alkuviikosta onestepillä, että joo on haihtunut kokonaan pois. Mutta nyt en tietty voi olla varma onko tää rfsu:ssa tänään näkyvä viiva sittenkin vielä irrotuspiikin hcg:ta vai omaa 🤔

Mulla oli sama homma viimeksi keskenmenneessä raskaudessa että OneStepillä viivat oli aika haaleita verrattuna Pregcheckiin. Ja raskaus tosiaan jatkui normaalina rv 14 saakka.

Joo samaa kokemus itsellä, kun muilla, että eivät ehkä oikeasti ole niin herkkiä, kun väitetään. Dpo 10 sain pregcheckillä plussan ja dpo 11 digiin raskaana ja one stepit oli negoja 🙄😅

Joo samaa kokemus itsellä, kun muilla, että eivät ehkä oikeasti ole niin herkkiä, kun väitetään. Dpo 10 sain pregcheckillä plussan ja dpo 11 digiin raskaana ja one stepit oli negoja 🙄😅
Okei! Vaikka yli vuoden näitä testejä jo kokeillu niin aina oppii uutta 😅🫣

Mun mielestä näyttää vähän haamuilta enemmän mitä viivan paikalta. Onko otettu testiajalla kuvat?
Olin hätäinen aamulla enkä jäänyt katsomaan 🥶 mutta muutaman tunnin päästä huomasin että oli tullut tuo viiva. Ovulaatiosta ei tarkkaa tietoa, ehkä nyt on dpo10 🤔

Olin hätäinen aamulla enkä jäänyt katsomaan 🥶 mutta muutaman tunnin päästä huomasin että oli tullut tuo viiva. Ovulaatiosta ei tarkkaa tietoa, ehkä nyt on dpo10 🤔
Okei. Sit en kauheesti uskaltais noihin luottaa. Mulla tuli ennen esikoisen raskautta ni roskishaamuja. Ne oli kyl hämmentäviä mut esikoinen lähti vasta seuraavasta kierrosta.

Takaisin