Plussa vai ei?

No tein äsken parin tunnin pidätyksellä eri testin kuin aamulla. 🤣 Aamun testi oli yliopiston apteekin jotain omia testejä. Tämä rfsu:n early. Vähän erehdyin liian tarkkaa tuijottamaan ja ihan kuin super haalea häivähdys jostain näkyisi? En kyllä ole ihan varma itsekkään... 🤷‍♀️

View attachment 147813
Mä nään ehkä viivanpaikan jos oikein tarkkaan katson 🤔 teen varmaan itekki iltapäivätestin vielä myöhemmin, koitan pidättää kolmeen asti niin se olis 2,5h pidätyksellä

No tein äsken parin tunnin pidätyksellä eri testin kuin aamulla. 🤣 Aamun testi oli yliopiston apteekin jotain omia testejä. Tämä rfsu:n early. Vähän erehdyin liian tarkkaa tuijottamaan ja ihan kuin super haalea häivähdys jostain näkyisi? En kyllä ole ihan varma itsekkään... 🤷‍♀️

View attachment 147813
Ikävä sanoa, mutta mä olen tämmöisen samantyyppisen viivanpaikan saanut tällä testillä enkä ollut silloin raskaana. En kyllä muista, että näkyikö kuvassa. Mä luotan paremmin apteekin herkkään, ne ei oo ainakaan mulle näyttänyt viivanpaikkoja vaan ovat olleet selkeästi negatiivisia.

Mitä kaikkia varhaisia testejä on muuten olemassa (kivijalkakaupasta saatavia)? Meidän lähi-Prismassa tuntui olevan vain RFSU:n Earlyja ja Clearbluen varhaisia digejä. PC:n herkkää en oo nähnyt ainakaan Prismassa ja toki vaihtoehtona on kans noi apteekin varhaiset.

Ikävä sanoa, mutta mä olen tämmöisen samantyyppisen viivanpaikan saanut tällä testillä enkä ollut silloin raskaana. En kyllä muista, että näkyikö kuvassa. Mä luotan paremmin apteekin herkkään, ne ei oo ainakaan mulle näyttänyt viivanpaikkoja vaan ovat olleet selkeästi negatiivisia.
Juu en kyllä itsekkään uskonut että tuossa mitään oikeaa viivaa olisi edes. 🤔 Ja voisi varmaan käydä niitä apteekin herkkiä ostamassa ainakin yhden kahden kpl paketin kun tuossa lähiapteekissa niitä myydään. Mutta onneksi on vielä suht koht aikaista että se voi muuttua vielä kun dpo10 vasta niin yritän olla menettämättä toivoa vielä ainakaan vaikka vähän kyllä tänään tullut toivottomammaksi noiden kahden testin takia. 😅

Lisäyksenä puol h testin tehtyään näyttää tältä. Varmaan viallinen testi. Ja katsoin vain kun olin siis heittämässä pois... 😂
1000008890.jpg

Muokattu viimeksi:

View attachment 147813

Kun zoomaa, niin mäkin näen todella todella hailakan viivan. Mutta noihin testeihin tulee niin herkästi viivan paikka, että tekisin kyllä YA:n testin huomenna! Toivottavasti on + :folded:

Juu en kyllä itsekkään uskonut että tuossa mitään oikeaa viivaa olisi edes. 🤔 Ja voisi varmaan käydä niitä apteekin herkkiä ostamassa ainakin yhden kahden kpl paketin kun tuossa lähiapteekissa niitä myydään. Mutta onneksi on vielä suht koht aikaista että se voi muuttua vielä kun dpo10 vasta niin yritän olla menettämättä toivoa vielä ainakaan vaikka vähän kyllä tänään tullut toivottomammaksi noiden kahden testin takia. 😅

Lisäyksenä puol h testin tehtyään näyttää tältä. Varmaan viallinen testi. Ja katsoin vain kun olin siis heittämässä pois... 😂
View attachment 147815

Tää on just niinku se mun eilinen viallinen testi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Näien laatu kyllä menee kokoaika huonompaan mun mielestä.

Ostin kaupan tyhjäks rfsu:n herkistä testeistä joten testasin uudestaan kun häiritsi tuo viallinen testitulos (niitä oli 3 kaupassa jäljellä...) ja tämmönen nyt. Antaako nämä testit noin räikeää viivanpaikkaa?? 😖 Ei kerennyt ihan kuivua kun otin kuvan jo. Livenä selkeämpi mutta punertava... En kyllä hirveästi näihin testeihin viallisen tuloksen jälkeen luota...

1000008892.jpg

Ostin kaupan tyhjäks rfsu:n herkistä testeistä joten testasin uudestaan kun häiritsi tuo viallinen testitulos (niitä oli 3 kaupassa jäljellä...) ja tämmönen nyt. Antaako nämä testit noin räikeää viivanpaikkaa?? 😖 Ei kerennyt ihan kuivua kun otin kuvan jo. Livenä selkeämpi mutta punertava... En kyllä hirveästi näihin testeihin viallisen tuloksen jälkeen luota...

View attachment 147819
Nää testit on itelle antanut räikeimpiä viivanpaikkoja ja ihan sellaisia, että varma olin raskaudesta, mutta verikoe on todennut nämä sitten negoiksi kuitenki 🙄
Toki tuo näyttää melko punertavalta, mutta tuossakin näyttäisi, että on väri levinnyt joten se voi vahvistaa sitä viivanpaikan kohtaa 🤔
Voihan toki olla plussan alku, mutta ehkä testaisin huomenna taas eri testillä koska nämä testit on mitä on enkä itse luota näihin testeihin oikeastaan 😅

View attachment 147819
Mulla ei kyllä oo tullu koskaan noin räikeetä viivanpaikkaa 😳

Kuivuttuaan siihen jäi tämmöinen aika haalean hailura toinen viiva. 🤔

View attachment 147821
Meinasin ehkä miehelle mainita tästä vaikka hän tuskin näkee tuota. 🤣
Tää on kyllä tosi selkeä, mutta mulla ei näistä testeistä kokemusta oo niin en osaa ottaa kantaa noihin viivanpaikkoihin 🤔 Mä ehdottomasti tekisin jonkun muun merkkisen testin esimerkiks huomenna, tai sit testaisin tällä samalla sunnuntaina niin näkis että onko vahvistunut vai ei. Toivotaan, että selväksi plussaksi muuttuisi 🌈

View attachment 147819

Molemmat testit mitä laitoit niin näyttäisi värien levinneen. Eli ei oo silloin luotettavia. Sen värin ei pitäisi levitä ollenkaan. Olisko nää sun ostamat testit virheellisiä?

Kuivuttuaan siihen jäi tämmöinen aika haalean hailura toinen viiva. 🤔

View attachment 147821
Meinasin ehkä miehelle mainita tästä vaikka hän tuskin näkee tuota. 🤣
Tää ei oo kyllä mikään hailura, ihan selvä 🫣 mutta kuten @Aakkoset totesi, väri levinnyt, eihän pääse testi vahingossa ylösalaisin missään vaiheessa? Jännityksellä seuraavaa testiä odottelemaan 🤪

Ei se väärin päin se testi ole ollut jos sitä tarkoitatte? Ja en ihan ymmärtäny että miten väri levinnyt? 🙈 Jotenkin epänormaalisti vai?

Eka varmaan virheellinen mutta toka kuva kun se testi oli vasta kuivumassa vasta ja kolmas on tokasta testistä toinen kuva. 🤔

Ei se väärin päin se testi ole ollut jos sitä tarkoitatte? Ja en ihan ymmärtäny että miten väri levinnyt? 🙈 Jotenkin epänormaalisti vai?

Eka varmaan virheellinen mutta toka kuva kun se testi oli vasta kuivumassa vasta ja kolmas on tokasta testistä toinen kuva. 🤔
Mä ymmärsin, että koska sitä väriä on noiden viivojen keskellä niin tarkoittaa että silloin väri levinnyt. Normaalisti tikku kastuu/väri leviää tasaisesti ja viivat tulee esiin jos on tullakseen? 🤔 En tiiä, tää vaan vahvistaa sitä etten näihin testeihin sekaannu vaikka ilmaiseksi saisin 🙈

Siis tää voi hyvinkin olla plussa, en sano sitä. 😊🩷
Mutta tosiaan juuri kuten Eden sanoi, että kun sitä pinkkiä väriä on siinä viivojen keskellä, niin se näyttää oudolta ja en tiedä voiko se olla siksi virheellinen testi, kun väri on levinnyt heti alkuun noin🤔

Ja siksi testaisin myös toisen merkkisellä, kun näistä testeistä näkee koko ajan kuvia miten räikeitä viivanpaikkoja antaa ja itellä kans tullut, että ei luota pelkästään tähän. 🫣

Kyllä hävetti itseä joskus kun tälläisen testin perusteella kävin tutkimuksissa, että olen kierukan kanssa tullut raskaaksi ja sit hcg verestä oli 0,2 eli ei voinut olla edes kemiallinen. 😅

Mutta toki jos tämä on plussa, niin viivat varmasti vahvistuvat seuraavina päivinä, vaikka jatkaisit testailua samalla merkillä 🤗

Aah joo no se eka varmasti olikin virheellinen kun tuon näköiseksi jäi kun heitin pois. 🤣 Toinen sitten kuivui kyllä normaalin näköiseksi omasta mielestä ja aika nopeastikin. 🤔 Kuten tuo kuva jonka laitoin. Mutta pitänee huomenna testata uudestaan.

En tiedä vaikuttaako tuohon kuvaan mutta mulla liila tunnelmavalaisin makuuhuoneessa. Että siis näyttää pinkimmiltä mitä oli tuo vika kuva... 😂

//Ei kun nyt tajusin mitä tarkotitte. Katoin kuvia tarkemmin. 😆 Joo siihen keskelle jäänyt väriä...

Muokattu viimeksi:
@Kali Kuten @Aakkoset mainitsi niin ehkä noissa vikoissa kauppaan jääneissä on jotain vikaa. Virheellinen satsi tai väärin säilytetty/kuljetettu. En tiiä että saisko jotain hyvitystä jos valittaisi tuollaisesta 🤔

Takaisin