Plussa vai ei?

Mitä mieltä olette tästä? Onko viivanpaikka? Tässä oli odotusaika 5 min ja tarkistin jossain parin minuutin kohdalla ja sitten unohdin koko testin. Tuo oli ilmestynyt sitten myöhemmin ja on pysynyt tuollaisena, vaikka testi on kuiva. En tiedä, onko voinut tulla sen jälkeen, kun tarkistin.

Liitteet

• IMG20250902141423.jpg
    IMG20250902141423.jpg
    2 MB · Katsottu: 168
Mitä mieltä olette tästä? Onko viivanpaikka? Tässä oli odotusaika 5 min ja tarkistin jossain parin minuutin kohdalla ja sitten unohdin koko testin. Tuo oli ilmestynyt sitten myöhemmin ja on pysynyt tuollaisena, vaikka testi on kuiva. En tiedä, onko voinut tulla sen jälkeen, kun tarkistin.

Testiajan jälkeen testit ei oo luotettavia. Kannattaa odottaa pari päivää ja testata uudelleen 😊

Mulla ei ole koskaan tullut edes testiajan jälkeen noin näkyvää "viivan paikkaa" tuohon ko. merkin testiin, eli tee uusi ja katso testiajan puitteissa tulos. Vaikka heti huomenna :smiling-eyes: Jos tuo on plussa, niin luulisi sen näkyvän huomenna aika pian testiajalla.

Ootteko tehny tuon viikkonäytöllisen testin kuinka monta päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää vai vasta jos menkat on myöhässä (ja todistetusti saanu luotettavan vastauksen)? 😊

Ootteko tehny tuon viikkonäytöllisen testin kuinka monta päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää vai vasta jos menkat on myöhässä (ja todistetusti saanu luotettavan vastauksen)? 😊
Mä tein sellasen herkemmän ei viikkonäytöllisen digin 2pv ennen menkkojen oletettua alkamispäivää eli 3+5 oli vasta viikot ja sain raskaana. Sit tein vielä viikkodigin ku oli menkat 2 pv myöhässä ja sain jo raskaana 2-3 eli olisi varmaan useamman päivän aiemmin jo näyttänyt mulle sen raskaana 1-2. 😊

Mä näen kans jotain. Itsellä ekat raskausoireet oli juurikin menkkakivut. Tuskallisia päiviä odottaa mihin suuntaan tilanne kehittyy!

@-Nennu- onnea plussasta ja onnea muillekkin plussanneille 😻

Saanko kysyä, mikä dpo sulla on nyt? Onko testit millä herkkyydellä?
Saa kysyä mutta vastaus on että en tiedä 😅 en ole siis ikinä testannut ovulaatiota, välillä tunnistan oireista ja välillä en. Tässä kierrossa en huomannut sitä ja odotin menkkoja alkavaksi maanantaina 🤷🏻❤️ ekan hailuran tein silloin sunnuntai iltana, toisen jo vähän näkyvämmän tiistai aamuna ja tänään tosiaan tuo viimeisin 🥰

No tein äsken parin tunnin pidätyksellä eri testin kuin aamulla. 🤣 Aamun testi oli yliopiston apteekin jotain omia testejä. Tämä rfsu:n early. Vähän erehdyin liian tarkkaa tuijottamaan ja ihan kuin super haalea häivähdys jostain näkyisi? En kyllä ole ihan varma itsekkään... 🤷‍♀️

1000008886.jpg

Takaisin