MariaEdit
Oman äänensä löytänyt
Viivanpaikka vai näkyykö sitä edes?![]()
Mä nään tossa kyl jotain, mutta en punertavaa, nii vaikea sanoa. Mikä dpo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viivanpaikka vai näkyykö sitä edes?![]()
Mä nään tossa kyl jotain, mutta en punertavaa, nii vaikea sanoa. Mikä dpo?
Nyt on kyllä ihan siinä ja siinä! Mulla oli tokassa raskaudessa eka testi tämmönen ja posi oli. HuomiseenViivanpaikka vai näkyykö sitä edes?![]()
Mitä mieltä olette tästä? Onko viivanpaikka? Tässä oli odotusaika 5 min ja tarkistin jossain parin minuutin kohdalla ja sitten unohdin koko testin. Tuo oli ilmestynyt sitten myöhemmin ja on pysynyt tuollaisena, vaikka testi on kuiva. En tiedä, onko voinut tulla sen jälkeen, kun tarkistin.
Mitä mieltä olette tästä? Onko viivanpaikka? Tässä oli odotusaika 5 min ja tarkistin jossain parin minuutin kohdalla ja sitten unohdin koko testin. Tuo oli ilmestynyt sitten myöhemmin ja on pysynyt tuollaisena, vaikka testi on kuiva. En tiedä, onko voinut tulla sen jälkeen, kun tarkistin.
Jos tuo on plussa, niin luulisi sen näkyvän huomenna aika pian testiajalla.Mä tein sellasen herkemmän ei viikkonäytöllisen digin 2pv ennen menkkojen oletettua alkamispäivää eli 3+5 oli vasta viikot ja sain raskaana. Sit tein vielä viikkodigin ku oli menkat 2 pv myöhässä ja sain jo raskaana 2-3 eli olisi varmaan useamman päivän aiemmin jo näyttänyt mulle sen raskaana 1-2.Ootteko tehny tuon viikkonäytöllisen testin kuinka monta päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää vai vasta jos menkat on myöhässä (ja todistetusti saanu luotettavan vastauksen)?![]()
Mulla on pitkä luteaali mutta tein sen 6päovää ennen ja sain luotettavan tuloksen. Tein testin siis dpo 11 ja näytti raskaana 1-2. Nyt menossa rv 12.Ootteko tehny tuon viikkonäytöllisen testin kuinka monta päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää vai vasta jos menkat on myöhässä (ja todistetusti saanu luotettavan vastauksen)?![]()
Nään jotain, mutten ihan osaa sanoa onko tuo viivanpaikka vai haamu
Mullon niin jäätävät menkkaolot et alan vahvasti miettiä et on vaan haamuNään jotain, mutten ihan osaa sanoa onko tuo viivanpaikka vai haamu![]()
Näkyy kyllä, toivottavasti onnihan oikea
Mun silmään selkeesti näkyy haamu. Toivotaan että vahvistuu
Saa kysyä mutta vastaus on että en tiedä@-Nennu- onnea plussasta ja onnea muillekkin plussanneille
Saanko kysyä, mikä dpo sulla on nyt? Onko testit millä herkkyydellä?