Plussa vai ei?

Olisko jollain mielipidettä näistä? Lukenut joskus aiemmin että näihin rfsu herkkiin tulisi herkästi viivanpaikkoja mutta lähikaupassa ei muita testejä ollut😩 Kuvat otettu testiajalla ja dpo:sta ei tietoa kun viimekuussa oli kemiallinen.
View attachment 147672View attachment 147673
Näistä on vaikea sanoa onko viivanpaikka vai haamu, ite en koskaan avaa testejä mut viivanpaikkoja oon saanut RFSUn varhaisiin testeihin.

Mie Lisään kans omat rfsun tältä päivää 😵‍💫
View attachment 147676
View attachment 147677
Näissä en nää kuin alemmassa ehkä viivanpaikan.

onko kellään kokemusta että testin viivat on lähteny himmenee? Takana on yksi varhainen km ja huoli on kova et meneekö tääki nyt sit kesken ku viivat lähti himmenee.

Liitteet

• IMG_3985.jpeg
    IMG_3985.jpeg
    955.7 KB · Katsottu: 167
onko kellään kokemusta että testin viivat on lähteny himmenee? Takana on yksi varhainen km ja huoli on kova et meneekö tääki nyt sit kesken ku viivat lähti himmenee.
Mitä katsonut täältä ja muualta testirivien kuvia, niin yksittäiset viivat saattaa olla haaleampia, eikä niiden perusteella voi sanoa vielä mitään. Voi olla jostain syystä laimeampi virtsa, virheellinen testi tms. Huolestuisin jos vaalenisi entisestään parina päivänä.

Luin ohjeistuksen joskus että sillä ei pitäisi olla väliä vaaleneeko viiva vai ei kun se on tarkoitettu vastaamaan kyllä/ei. Jos tulee viivaa niin on raskaana, jos ei niin ei ole eikä niitä kannata ylitulkita.

Nimimerkillä tein vähintään 8 raskaustestiä kun sain tietää olevani raskaana, joka päivä uus testi koska hermostutti. En tullut hullua hurskaammaksi siitä hommasta, mutta ehkä ne rauhoitti siinä hetkessä. Vaikea sanoa näin jälkikäteen että oliko siitä henkisesti apua vai ei.

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Päättelisittekö näistä että ovulaatio on tänään ja siten vain tuo eilinen 2.9. on ovisplussa, vai voiko tämänpäiväisen 3.9. lukea vielä plussaksi? 1.9. ja 31.8. en testannut kun en odottanut ovista tähän kohtaan. Tuossa 30.8. tehdyssä testissä oli kyllä väriä selvästi näkyvillä muttei ollut positiivinen. Toki oli eri merkki mutta ei silti.

Mulla ilmeisesti ovulaatio ei onnistunut ekalla kerralla tässä kierrossa vaikka kp19 CB digi hymyili (sillon en tehnyt viivatestiä) ja nyt eilen kp38 keho yritti uudelleen. Toivottavasti onnistuen. Mulla ei oo ikinä ollut näin pitkää kiertoa, enintään 30pv ja useimmin vain 25-27pv. Ihmettelen!

Liitteet

• IMG_5362.jpeg
    IMG_5362.jpeg
    221 KB · Katsottu: 61
  • IMG_5303.jpeg
    IMG_5303.jpeg
    803.5 KB · Katsottu: 59
Oon täällä taustapiruna seuraillut ja kuumeillut tovin. Aina toivonut lapsia ja vihdoin elämässä tilanne, että voitu alkaa yrittää eli aiempia raskauksia tai lapsia ei ole. Oon 26v. Tänään kp 21 (kierto 27-28 pv), yk 1, dpo 8 tänään flown mukaan. Limat tuli ehkä kuitenkin vähän myöhemmin, enkä saanut tikutettua kovin vahvaa viivaa. Tallettelut onnistui mielestäni hyvin ajallaan, vaikka puoliso onkin reissutöissä.
Ovulaatiosta asti ollut päivittäin pahoinvointia (monet asiat kuvottaneet), voimakasta vatsan turvotusta ja kipuja kuin ois korsetti päällä 😳 sekä päänsärkyä, alaselkää myös särkenyt. Lisäksi tuntuu, että saa ravata pissalla koko ajan, toki myös janottaa normaalia enemmän. Rinnoissa ei kipuja, nännit kovettuvat kyllä helpommin. Vuotoja ei ole ollut eikä aiempaa limakalvojen kuivuutta tässä kierron vaiheessa. Voiko olla vain pms-oireilua, vaikka ei aiemmin tämmöisiä oireita ollut 🤔 Kauheet piinapäivät ja pelottaa, että pää kehittelee vaan näitä oireita kun toive raskaudesta niin suuri. Mies ei ymmärrä yhtään tätä ”vouhotusta” 😅 Tän aamun testi puhdas nega, kun malttamattomana tein. Kauhee pettymys, varmaan maltettava odottaa viikonlopulle ennen uuden testin tekoa 🫣 Yks digi kaapissa on vielä jemmassa. Oon lukenut tämän ketjun ja Raskaaksi2025-ketjun läpi eikä ole tullut vastaan, mutta onko muilla näin vahvoja oireita ollut heti ovulaation jälkeen? Laitan kuvan tuosta aamun herkästä testistä, vaikka selkeä nega, jos vaikka jonkun viivalasit jotain viivanpaikkaa sinne kehittelis 🤣 Anteeks omanapaisuus!

Liitteet

• IMG_6843.jpeg
    IMG_6843.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 132
@Venkula oma kokemus varhaisista oireista on hieman masentava, mutta saan vain valeraskausoireita 😩 se kerta kun tulin raskaaksi niin olin niin täydellisen oireeton että luulin olevani tekemässä varmistus negaa ennen päivystykseen lähtöä jonkun äkillisen oletetun vatsataudin vuoksi.

Tieteen näkökulmasta raskaushormonia alkaa kehittymään kehoon vasta kiinnittymisen jälkeen eli noin 7 päivä ovulaatiosta, joten sitä ennen raskausoireiden ei pitäisi olla mahdollisia, koska kehossa ei oo vielä mitään poikkeavaa verrattuna muihin kiertoihin. Mutta voi tietty olla muista syistä noita tuntemuksia kuin raskaushormonin kun ei raskaus oo pelkästään tuosta yhdestä hormonista kiinni.

Mutta ei tarkoita etteikö sulla olisi mahdollisesti jo raskaus! Joten toivotaan parasta!

Oon täällä taustapiruna seuraillut ja kuumeillut tovin. Aina toivonut lapsia ja vihdoin elämässä tilanne, että voitu alkaa yrittää eli aiempia raskauksia tai lapsia ei ole. Oon 26v. Tänään kp 21 (kierto 27-28 pv), yk 1, dpo 8 tänään flown mukaan. Limat tuli ehkä kuitenkin vähän myöhemmin, enkä saanut tikutettua kovin vahvaa viivaa. Tallettelut onnistui mielestäni hyvin ajallaan, vaikka puoliso onkin reissutöissä.
Ovulaatiosta asti ollut päivittäin pahoinvointia (monet asiat kuvottaneet), voimakasta vatsan turvotusta ja kipuja kuin ois korsetti päällä 😳 sekä päänsärkyä, alaselkää myös särkenyt. Lisäksi tuntuu, että saa ravata pissalla koko ajan, toki myös janottaa normaalia enemmän. Rinnoissa ei kipuja, nännit kovettuvat kyllä helpommin. Vuotoja ei ole ollut eikä aiempaa limakalvojen kuivuutta tässä kierron vaiheessa. Voiko olla vain pms-oireilua, vaikka ei aiemmin tämmöisiä oireita ollut 🤔 Kauheet piinapäivät ja pelottaa, että pää kehittelee vaan näitä oireita kun toive raskaudesta niin suuri. Mies ei ymmärrä yhtään tätä ”vouhotusta” 😅 Tän aamun testi puhdas nega, kun malttamattomana tein. Kauhee pettymys, varmaan maltettava odottaa viikonlopulle ennen uuden testin tekoa 🫣 Yks digi kaapissa on vielä jemmassa. Oon lukenut tämän ketjun ja Raskaaksi2025-ketjun läpi eikä ole tullut vastaan, mutta onko muilla näin vahvoja oireita ollut heti ovulaation jälkeen? Laitan kuvan tuosta aamun herkästä testistä, vaikka selkeä nega, jos vaikka jonkun viivalasit jotain viivanpaikkaa sinne kehittelis 🤣 Anteeks omanapaisuus!
Mulla oli keväällä just yks kierto missä oli todella vahvat oireet mitkä viittais raskauteen ja tuli nopeasti ovulaation jälkeen. Hajuherkkyys, mahan turvotus, tissikipu, pahoinvointi yms. Noh se olikin pettymys kierto, kun oireet olivat muuta, kuin raskausoireita, koska menkat alkoi ajallaan vaikka olin aivan varma tärpistä. 🥺 Seuraavassa kierrossa sitten alkoi dpo 7 olla jotain pientä oiretta, mutta huomattavasti vähemmän ja laimeampia kuin edellisessä, mutta sit dpo10 sainkin positiivisen testituloksen ja nyt mennään viikoilla 19+4 🥳😍

Ja en myöskään sano, että ei sinulle voisi plussa vielä tulla, kun noin aikainen dpo, mutta itsellä oli eniten oireita kun en ollut raskaana ja raskaus kierto oli alkuun oireettomampi. 😅 Vasta rv6 alkoi sitten todelliset oireilut. En tiedä oliko sitten vain niin kova toive ja odotus, että siksi oireet voimistui. 🤔

Tsemppiä piinailuun ja toivottavasti plussa tulee pian! 🤗😍

@Venkula Noi on niin yksilöllisiä noi oireillut että tosi vaikea sanoa. Mun ainoassa raskaudessa oireet alkoivat n. 4pv hedelmöittymisestä että on se mahdollista et alkaa tosi ajoissa.

Takaisin