Tässä näen viivan, mut mun silmiin ei valitettavasti väriä
En tiennytkään, et näihin jotain hailuroita tulee. Miten mulle ei ikinä näihin testeihin oo tullu mitään paikkoja, vaikka oon tehny aivan hullun määrän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä näen viivan, mut mun silmiin ei valitettavasti väriä
Näistä on vaikea sanoa onko viivanpaikka vai haamu, ite en koskaan avaa testejä mut viivanpaikkoja oon saanut RFSUn varhaisiin testeihin.Olisko jollain mielipidettä näistä? Lukenut joskus aiemmin että näihin rfsu herkkiin tulisi herkästi viivanpaikkoja mutta lähikaupassa ei muita testejä ollutKuvat otettu testiajalla ja dpo:sta ei tietoa kun viimekuussa oli kemiallinen.
View attachment 147672View attachment 147673
Näissä en nää kuin alemmassa ehkä viivanpaikan.
OlispaNään tässä väriä![]()
Mitä katsonut täältä ja muualta testirivien kuvia, niin yksittäiset viivat saattaa olla haaleampia, eikä niiden perusteella voi sanoa vielä mitään. Voi olla jostain syystä laimeampi virtsa, virheellinen testi tms. Huolestuisin jos vaalenisi entisestään parina päivänä.onko kellään kokemusta että testin viivat on lähteny himmenee? Takana on yksi varhainen km ja huoli on kova et meneekö tääki nyt sit kesken ku viivat lähti himmenee.
Olispaolin itsekkin näkevinäni mutta koska viivalasit niin ei kauheesti luottoa
täytyy tehdä huomenna uusi
![]()
Luin ohjeistuksen joskus että sillä ei pitäisi olla väliä vaaleneeko viiva vai ei kun se on tarkoitettu vastaamaan kyllä/ei. Jos tulee viivaa niin on raskaana, jos ei niin ei ole eikä niitä kannata ylitulkita.onko kellään kokemusta että testin viivat on lähteny himmenee? Takana on yksi varhainen km ja huoli on kova et meneekö tääki nyt sit kesken ku viivat lähti himmenee.
Ihan selvä
Paljon onnea ja tarrasukkia
No eikös tämä ole ihan selkeä plussa?!
Mulla oli keväällä just yks kierto missä oli todella vahvat oireet mitkä viittais raskauteen ja tuli nopeasti ovulaation jälkeen. Hajuherkkyys, mahan turvotus, tissikipu, pahoinvointi yms. Noh se olikin pettymys kierto, kun oireet olivat muuta, kuin raskausoireita, koska menkat alkoi ajallaan vaikka olin aivan varma tärpistä.Oon täällä taustapiruna seuraillut ja kuumeillut tovin. Aina toivonut lapsia ja vihdoin elämässä tilanne, että voitu alkaa yrittää eli aiempia raskauksia tai lapsia ei ole. Oon 26v. Tänään kp 21 (kierto 27-28 pv), yk 1, dpo 8 tänään flown mukaan. Limat tuli ehkä kuitenkin vähän myöhemmin, enkä saanut tikutettua kovin vahvaa viivaa. Tallettelut onnistui mielestäni hyvin ajallaan, vaikka puoliso onkin reissutöissä.
Ovulaatiosta asti ollut päivittäin pahoinvointia (monet asiat kuvottaneet), voimakasta vatsan turvotusta ja kipuja kuin ois korsetti päälläsekä päänsärkyä, alaselkää myös särkenyt. Lisäksi tuntuu, että saa ravata pissalla koko ajan, toki myös janottaa normaalia enemmän. Rinnoissa ei kipuja, nännit kovettuvat kyllä helpommin. Vuotoja ei ole ollut eikä aiempaa limakalvojen kuivuutta tässä kierron vaiheessa. Voiko olla vain pms-oireilua, vaikka ei aiemmin tämmöisiä oireita ollut
Kauheet piinapäivät ja pelottaa, että pää kehittelee vaan näitä oireita kun toive raskaudesta niin suuri. Mies ei ymmärrä yhtään tätä ”vouhotusta”
Tän aamun testi puhdas nega, kun malttamattomana tein. Kauhee pettymys, varmaan maltettava odottaa viikonlopulle ennen uuden testin tekoa
Yks digi kaapissa on vielä jemmassa. Oon lukenut tämän ketjun ja Raskaaksi2025-ketjun läpi eikä ole tullut vastaan, mutta onko muilla näin vahvoja oireita ollut heti ovulaation jälkeen? Laitan kuvan tuosta aamun herkästä testistä, vaikka selkeä nega, jos vaikka jonkun viivalasit jotain viivanpaikkaa sinne kehittelis
Anteeks omanapaisuus!
Mä en näe tuossa valitettavasti muuta kuin ehkä viivanpaikanViivanpaikka vai näkyykö sitä edes?![]()