Plussa vai ei?

Tää on OS ovistesti. Mun silmiin on aika lähellä, mut ei vielä, että tuo tummempi reuna olis samanvahvuinen kuin kontrolliviiva. Mites se olikaan näiden kanssa, jotka on toisesta reunasta vaaleampia, katotaanko se tummin kohta kuitenkin vai?
Jos satun saamaan ovulaation kiinni, niin nää onestepit itsellä vahvistuu viiva tasavahvaksi, lähellä ovista on tommonen et toinen puoli vahvempi. Mut varmasti on tosi lähellä huippu!

Heippa!
Oon nyt yrittänyt tutkia nii onko tosiaan niin että nää CB varhaiset on huonoja testejä ja näyttää väärää roskishaamua herkästi? :/
Mulla oli inssi maanantaina 16pvä, tiiän että aika aikaisessa vaiheessa oon testailemassa mut niin malttamaton oon kun eka inssi takana.
Tosiaan 20min testin tekemisestä tuli tällänen ohut sininen viiva testiin.

Liitteet

• 20250625_062845.jpg
    20250625_062845.jpg
    268 KB · Katsottu: 98
Heippa!
Oon nyt yrittänyt tutkia nii onko tosiaan niin että nää CB varhaiset on huonoja testejä ja näyttää väärää roskishaamua herkästi? :/
Mulla oli inssi maanantaina 16pvä, tiiän että aika aikaisessa vaiheessa oon testailemassa mut niin malttamaton oon kun eka inssi takana.
Oon ymmärtänyt että nää kyllä aika herkästi antaa ja varsinkin testiajan jälkeen. Malttaisin hetken ja tekisin uuden! (Helpommin sanottu kun tehty 😅)

Oon ymmärtänyt että nää kyllä aika herkästi antaa ja varsinkin testiajan jälkeen. Malttaisin hetken ja tekisin uuden! (Helpommin sanottu kun tehty 😅)
Joo, no pitää vaan malttaa vielä.. ostin vielä paketin missä näitä 3kpl 😅 noh teen ne pois ja sit käyn ostaa toisen testin.

Heippa!
Joo nää on kyllä huonoja, että yhtään ei testiajan jälkeen kannata kurkkia! 🫣 Ite oon aina saanu näihin jotain viivoja vaikka en oo raskaana ollut eli en luota! Ehkä sit jos tulee selkeästi testi ajalla tasapaksu sininen viiva, uskaltaa vähän jo luottaa. Ja hirveesti lukenu netistä, että nää siniväritestit ei oo luotettavia. 😑

Tsemppiä testailuun! 🤗

Joo nää on kyllä huonoja, että yhtään ei testiajan jälkeen kannata kurkkia! 🫣 Ite oon aina saanu näihin jotain viivoja vaikka en oo raskaana ollut eli en luota! Ehkä sit jos tulee selkeästi testi ajalla tasapaksu sininen viiva, uskaltaa vähän jo luottaa. Ja hirveesti lukenu netistä, että nää siniväritestit ei oo luotettavia. 😑

Tsemppiä testailuun! 🤗
Voi höh! Niin jo vähän salaa innostuin että ehkä voisi olla salaa plussa.🙈 no tässä vielä aikaa kyllä testailla ja voi tapahtua mitä vaan. 👍
Ite oon kohta jo 9v yrittänyt lasta ja nyt vihdoin hoidot käynnissä, toivoisi vaan nii kovasti että tulisi se tärppi.. henkisesti tää on nii kuormittavaa kun aina ne menkat sit tuleekin sieltä...mut ei auta kun vaan jatkaa yrittämistä😅

Voi höh! Niin jo vähän salaa innostuin että ehkä voisi olla salaa plussa.🙈 no tässä vielä aikaa kyllä testailla ja voi tapahtua mitä vaan. 👍
Ite oon kohta jo 9v yrittänyt lasta ja nyt vihdoin hoidot käynnissä, toivoisi vaan nii kovasti että tulisi se tärppi.. henkisesti tää on nii kuormittavaa kun aina ne menkat sit tuleekin sieltä...mut ei auta kun vaan jatkaa yrittämistä😅
Apua, kuulostaa kyllä aikamoiselta ajalta yrittää ja voin vaan kuvitella miten henkinen helvetti on ollut! 🥺😮‍💨 Nyt tosiaan toivotaan teille tärppiä!!! 😍🤗

Onko mulla taas viivalasit päässä, vai näkeekö kukaan muu ylemmässä yhtään mitään? 🥹

Ihan tosi aikaisin olen (viikon päästä vasta pitäisi alkaa menkat), mutta noh, kyllä te tiiätte. Alempi toissapäivänä, en näe siinä mitään. Mutta tuo ylempi….
View attachment 145236
En tiedä mikä raskausbuumi on meneillään, kun toisesta lähikaupasta nappasin viimeisen testin. Muutama päivä sitte oli vielä iso rivi!
Eli tänään pääsin viimein jatkaan tällä rfsu varhaisella että mihin suuntaan menee ja alla tulos. Tää on jo ihan silmin nähtävä eikä tarvi tirkistelyjä! Ja omasta mielestä punanen. Oonko liian toiveikas vai onko kukaan samaa mieltä?
Flo ennustaa pe alkavaksi menkkoja.

Liitteet

• IMG_2156.jpeg
    IMG_2156.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 160
En tiedä mikä raskausbuumi on meneillään, kun toisesta lähikaupasta nappasin viimeisen testin. Muutama päivä sitte oli vielä iso rivi!
Eli tänään pääsin viimein jatkaan tällä rfsu varhaisella että mihin suuntaan menee ja alla tulos. Tää on jo ihan silmin nähtävä eikä tarvi tirkistelyjä! Ja omasta mielestä punanen. Oonko liian toiveikas vai onko kukaan samaa mieltä?
Kyllä mä tän jo plussaksi laskisin!😍 Hyvin näkyy ilman tirkistelyjä! 🥳 Suosittelen digiä, nii saat vielä lukea ne ihanat sanat RASKAANA siitä ruudulta 🤗

Kyllä tuossa näkyy toinen viiva jossa punaista!! 🙈

Itseä vähän hävettää, kun tein ovistestin tänään kun aloin jo tikuttaa ovista, no oli todella vähän eilisestä vahvistunut, no ei siinä mitään, koska en odottanutkaan että olisi hirveästi vahvistunut vielä. Hävettää sitten koska nuo omat kahden vuorokauden menkat häiritsee vielä tein raskaustestin äsken. Se oli rfsu:n niitä liuskatestejä koska ne olevinaan herkät raskauskeijulta ostetut testit loppuivat varastosta multa joihin sain maanantaina haalean vaalean toisen viivan vuodon loputtua. Sain kumminkin rfsu testiin viivanpaikan näköisen tai todella haalean viivan joka mietityttää että pitäisikö testata jollain ns paremmalla testillä. En tiedä mitä kuvittelen tässä enään. 😓

Kyllä mä tän jo plussaksi laskisin!😍 Hyvin näkyy ilman tirkistelyjä! 🥳 Suosittelen digiä, nii saat vielä lukea ne ihanat sanat RASKAANA siitä ruudulta 🤗
Mää luulen että odotan menkkojen ”toiselle puolelle”, niin on edes pienesti luottavaisempi olo asian suhteen 🤭
Parasta oli kun ensimmäisen kahden minuutin aikana ei näkynyt mitäön sen kummempia niin olin jo roskiin heittämässä ja mietin mikä idiootti oon näiden testailujen kans. Aloin pesemään hampaita, kun huomasin parin minuutin päästä tuon uuden viivan ja voin sanoa että hammastahnat purskahti vähän joka paikkaan vessassa PAITSI testiin jota varjelin ku suurinta aarretta 😂

@Stiinaliina mä oon nähny tolla testillä paljonpaljon selkeämpiä viivoja jotka on ollu vääriä poseja, joten en luottais tohon yhtään 😔 kävisin hakeen toisen merkin testin, en tajua miten noita saa ees myydä

@Stiinaliina En halua lannistaa, mutta kannattaa tehdä toisen merkin testin. itsekin viime kuussa samanlaisen testin tehny ja samantyyppisen viivan saanu, mutta menkat alko seuraavana päivänä, joten luotto noihin testeihin meni. :/

Muokattu viimeksi:
Takaisin