Plussa vai ei?

Ootko tikuttanu oviksen et oot varma koska ollut?
Juu oon mutta aloin kyllä epäilee tänään oisko ollut sittenkin myöhemmin. Sain tummemman viivan siihen testiviiva kohtaan perjantaina 6 päivä kesäkuuta ja olettanut olen että ovis oli sit 7 päivä. 🤔

1000015555.jpg

Haluaisin mielipiteitä omasta mielestä +.Muut mitä mieltä?

Onko mulla taas viivalasit päässä, vai näkeekö kukaan muu ylemmässä yhtään mitään? 🥹

Ihan tosi aikaisin olen (viikon päästä vasta pitäisi alkaa menkat), mutta noh, kyllä te tiiätte. Alempi toissapäivänä, en näe siinä mitään. Mutta tuo ylempi….
IMG_2099.jpeg

Kyllä siinä jotain näkyy, ainakin minun viivalaseilla🤩
Eli en aivan ole keksinyt itse… 😆
Toki tuo on rfsu puikko, käsittääkseni moni on saanut tuosta turhia haamuja vaikka omalle kohdalle ei ole vielä koskaan osunutkaan (ja olen tehnyt noita MONTA 🤣).

Pitää nyt vain laittaa sormet ristiin ja odottaa. Voipi olla että teen tässä lisääkin näitä, näkee mihin suuntaan etenee 😆

alhaalta ja ylhäältä väriä, keskeltä haamujen esiäiti, onestep?

Liitteet

• IMG_8348.jpeg
    IMG_8348.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 112
Tällainen rfsu testillä

View attachment 145263
Mun silmään tää on kyllä plussa 😍

Oisin halunnut jatkaa kans tällä samalla testillä testailua niin olis nähny vähän trendiä paremmin, mutta ne oli kaikki kaupasta loppu. Ostin sit pregcheck liuskoja joissa huonompi herkkyys.
Antoi toooosi tosi haalean haamun/viivanpaikan, niin haalean ettei mun puhelimella siitä kuvia oteta. Onko kokemusta ko. testistä, antaako helppoja viivanpaikkoja kuten rfsu? Vai uskaltaako herätellä toiveita ja jatkaa sillä testailuja?

Oisin halunnut jatkaa kans tällä samalla testillä testailua niin olis nähny vähän trendiä paremmin, mutta ne oli kaikki kaupasta loppu. Ostin sit pregcheck liuskoja joissa huonompi herkkyys.
Antoi toooosi tosi haalean haamun/viivanpaikan, niin haalean ettei mun puhelimella siitä kuvia oteta. Onko kokemusta ko. testistä, antaako helppoja viivanpaikkoja kuten rfsu? Vai uskaltaako herätellä toiveita ja jatkaa sillä testailuja?
Itse tykkään pregcheck liuskoista, koska vaikka eivät ole herkkiä, niin sain dpo 9 jo tosi haalean viivan ja dpo 10 selkeän haamulaisen ja joka päivä vahvistui siitä. Ja itsellä ainakin ne viivanpaikat ollu ihan eri näköisiä, kun nuo haamulaiset/plussan alut. 🤗
Rfsu taas antanut itselle hyvinkin räikeitä viivanpaikkoja mistä innostunut, mutta muut testit negaa ja en ole ollut raskaana niinä kertoina. 😮‍💨

Itsellä kyllä vähän huono kokemus pregcheckeistä kahtena kertana saanut tosi haalean toisen viivan niihin ja en raskaana ole ollut. Esim nyt sain viime viikolla kolmena päivänä peräkkäin samanlaisen viivan juuri pregcheckeihin ja en raskaana ollut kun vuoto alkoi kolmannen testin jälkeen. Toki taidan olla ainoita jotka ei niihin luota itsellä siis vähän huono kokemus niistä. Tosin kannattaa varmaan testata jos vahvistuu niin sitten uskoisin että varmasti plussa itsellä ei nimittäin vahvistunut kolmen päivän aikana.

Ok, kiitos kokemuksien jakamisesta! 🫶🏻
Mulla nyt testailu jää tältä päivää välistä ku lähikaupasta kaikki testit loppu eikä jaksa apteekkiin asti lähtiä 😃 saa nähdä täyttyykö kaupan hyllyy eka PC testeistä vai rfsu, sillä jatkuu sit 🤣

Tää on OS ovistesti. Mun silmiin on aika lähellä, mut ei vielä, että tuo tummempi reuna olis samanvahvuinen kuin kontrolliviiva. Mites se olikaan näiden kanssa, jotka on toisesta reunasta vaaleampia, katotaanko se tummin kohta kuitenkin vai?

Liitteet

• Screenshot_20250624_164414_Gallery.jpg
    Screenshot_20250624_164414_Gallery.jpg
    750.5 KB · Katsottu: 34
  • Screenshot_20250624_163534_Gallery.jpg
    Screenshot_20250624_163534_Gallery.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 32
Muokattu viimeksi:
Takaisin