Plussa vai ei?

En kyllä valitettavasti nää tässä mitään. Mut aina on vaihtoehto odotella sinne menkkojen myöhästymiseen asti ja testata sitten! 😂😅 Ite en henkilökohtaisesti testaa ennen kuin aikaisintaan joskus dpo13 tms. just ennen menkkoja (jos en malta odottaa menkkoja), mielenterveyshän siinä kärsii ku yrittää tihrustella, että näkyykö jotain.
No sehän se ois fiksuinta ja onneks on nyt vkolopulle reissua, nii pääsee eroon testeistä hetkeks ja sit näkee alkaako menkat vai ei eli testaako lisää! 🥳😂

Iik, on tää jännittävää hommaa vaan, mutta ihana, jos ehkä säkin näät jotain hailuraa 😍😂 Ja mieheltä ei voi kysyä mitään, ku sehän ei nää viivoja ellei oo tyyliin leffaviivat tai lue se pregnant 🙄🤣

Ja tosiaan tilasin tälläsiä testejä ekaa kertaa samalla, ku tilasin läjän ovulaatio testejä. Mutta näitä oli tosiaan kaks ja toisen tuhlasin liian aikasin, nii ei pääse samanlaisella testaa uusiks 🫣😅

Mutta joo ehkä nää herkemmät on parempia, jos ajoissa testaa eli ehottomasti testaamaan uusiks sellasella! 🥳😂
Juu en mäkään mieheltä voisi kysyä kun uskoi silloin kesken menneessäkin vasta kun tein digitestin jossa luki että raskaana vaikka olikin selkeä viiva liuskatestissä aiemmin. 😁 Ei mukamas nähnyt mitään siinä liuskassa kuin sen yhden viivan.

No tein nyt herkemmän testin mutta ei kyllä näy mitään. Tosin olen juonut tässä herättyäni pari kuppia kahvia ja vettä. Ja en pidättänyt kuin ehkä tunnin. 😅 Pitänee uskoa että todennäköisemmin vasta se dpo 6 kuin 8 tai 9 menossa.

Liitteet

• 20250417_123754.jpg
    20250417_123754.jpg
    661.7 KB · Katsottu: 129
Juu en mäkään mieheltä voisi kysyä kun uskoi silloin kesken menneessäkin vasta kun tein digitestin jossa luki että raskaana vaikka olikin selkeä viiva liuskatestissä aiemmin. 😁 Ei mukamas nähnyt mitään siinä liuskassa kuin sen yhden viivan.

No tein nyt herkemmän testin mutta ei kyllä näy mitään. Tosin olen juonut tässä herättyäni pari kuppia kahvia ja vettä. Ja en pidättänyt kuin ehkä tunnin. 😅 Pitänee uskoa että todennäköisemmin vasta se dpo 6 kuin 8 tai 9 menossa.
Miehet 😮‍💨🤣
Mutta vielä ehtii testit plussaksi muuttua, kun on niin aikaista sulla vielä! 🥳 Toivotaan parasta! 🤗

Mites tää oisko se viimein positiivinen? vuosi yrittämistä takana edellisen keskenmenon jälkeen. clearblue varhainen kp30 ja minusta jotenkin hassu kun on vain puolikas viiva🤔

Liitteet

• 20250417_231945.jpg
    20250417_231945.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 209
@MoaningMyrtle Tää on kai tunnettu näistä epämääräisistä viivoistaan..
No sillä minä sitä aloin miettimään.. ennen ei ole minkäänlaista viivaa tullut näillä samoilla testeillä ja nyt tuli tämä. Sitten aloin lukemaan kommentteja näistä testeistä tein toisen samanlaisen mitä paketissa tuli kp31 kans saman tapainen viiva mutta täyspitkä kapea vain

Mites tää oisko se viimein positiivinen? vuosi yrittämistä takana edellisen keskenmenon jälkeen. clearblue varhainen kp30 ja minusta jotenkin hassu kun on vain puolikas viiva🤔
Mulle on tullu näitä epämääräisiä viivoja ja eka aattelin, että vois olla positiivisia, mutta en sit ollutkaan raskaana 🫣 Suosittelen siis varmistamaan toisen merkin testillä, ku nää on vähän huonoja testejä, ku antaa ihme viivoja ja voi vahvistua testiajan jälkeen tosi tummaks. 🙄😅

Dpo 8 ja ei näy vielä ei edes omaan silmään. Halusin vain varmistaa että näkeekö joku muu jota epäilen kun itse en ainakaan näe. 😆

Liitteet

• 20250419_185042.jpg
    20250419_185042.jpg
    887.1 KB · Katsottu: 134
Ei harmillisesti näy omaan silmäänkään, mutta toivottavasti vielä plussaksi muuttuu! 😍🤗
Juu niin arvelinkin. Tein tänäänkin testin josta en edes kuvaa viitsinyt ottaa kun vaikka kuinka pyörittelin en toista viivaa nähnyt. 😆 No onhan tässä vielä päiviä ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa jos on tulossa.

Onko kellään käynyt näin tuolla clearbluen testillä missä tulee joko yksi tai kaksi viivaa pystysuoraan. Mut mulla tuli toinen viiva näkyviin tuolleen että näkyy vaakasuoraan toinen viiva ja siihen jämähti tuo ollut jo 10 minuuttia ettei se tuosta varmaan muutu. 🤔 En usko että siis on positiivinen vaan viallinen testi. Kiinnostunut lähinnä tietämään onko muilla käynyt samalla lailla. 😅

Liitteet

• 20250422_092842.jpg
    20250422_092842.jpg
    790 KB · Katsottu: 210
Onko kellään käynyt näin tuolla clearbluen testillä missä tulee joko yksi tai kaksi viivaa pystysuoraan. Mut mulla tuli toinen viiva näkyviin tuolleen että näkyy vaakasuoraan toinen viiva ja siihen jämähti tuo ollut jo 10 minuuttia ettei se tuosta varmaan muutu. 🤔 En usko että siis on positiivinen vaan viallinen testi. Kiinnostunut lähinnä tietämään onko muilla käynyt samalla lailla. 😅
Voisko tää olla kuitenkin se testi missä pitäisi tulla +? 🤔

Mä en usko että tuo on se, viiva on ihan vinossakin eikä siis selvästi siinä kohdalla ole oikeaa viivan paikkaa. Joku kummallinen värikertymä vain tuolla lailla muodostunut. @aamusade luulen että voisit ehkä saada jotain hyvitystä, jos lähettäisit tuosta kuvan Clearbluelle 🤔

Takaisin