Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuolla dpolla sanoisin viivanpaikaksiNämä vissiin viivanpaikkoja?dpo13 & 14 ja ihan testiajan sisällä tulivat. Testi pregchekView attachment 119058View attachment 119059
JepTuolla dpolla sanoisin viivanpaikaksi![]()
Voi hyvin olla plussan alku, en heittäisi vielä kirvestä kaivoon! Mulla oli nega vielä noilla päivilläNämä vissiin viivanpaikkoja?dpo13 & 14 ja ihan testiajan sisällä tulivat. Testi pregchekView attachment 119058View attachment 119059

Haamut näkyy minun silmiin molemmissa.Viivanpaikka vai haamu alemmassa pregchekissä?Ylempi One Step on kyllä negis. Kp 26/28 ja ehkä Dpo10.
View attachment 119162
Siis oikeesti! Mäki havaattin nyt vasta tästä sun kommentista tämänSiis mun pitää sivukommentoida että puolitoista vuotta olen käyttänyt PC testiliuskoja ja vasta nyt näen mikä virka niillä oudoilla urilla on sen pikkukipon takana. Tunnen oloni tosi tyhmäksi.![]()
En mäkään tota tiennySiis mun pitää sivukommentoida että puolitoista vuotta olen käyttänyt PC testiliuskoja ja vasta nyt näen mikä virka niillä oudoilla urilla on sen pikkukipon takana. Tunnen oloni tosi tyhmäksi.![]()
Selkeästi vahvistuu :)Hieman kärsimättömyyttä ilmassaehkä haamu vähän vahvistunut eilisestä?? Pregcheck ja nyt kp 27/28 dpo11.
View attachment 119190
Miten tässä kävi? Mä näen kyllä haaleat alutTestihirmuna piti tehdä tänään toinenalempi tuoreempi.
Kyllähän ne kahdes päiväs on lähteny tummuuMiten tässä kävi? Mä näen kyllä haaleat alut
Plussalta näyttää, varovaiset onnittelut!Näyttääkö tää muiden mielestä viivanpaikalta vai haamulta? Vai näkyykö ylipäätään yhtään mitään

Näyttääkö tää muiden mielestä viivanpaikalta vai haamulta? Vai näkyykö ylipäätään yhtään mitään