X
Xoxo79
Vieras
Haamulainen siellä taitaa pilkistää! Mikä dpo?Näyttääkö tää muiden mielestä viivanpaikalta vai haamulta? Vai näkyykö ylipäätään yhtään mitään
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haamulainen siellä taitaa pilkistää! Mikä dpo?Näyttääkö tää muiden mielestä viivanpaikalta vai haamulta? Vai näkyykö ylipäätään yhtään mitään
Mun mielestä selkee plussa, onneaHei! Tein ensimmäisen raskaustestini ikinä (Pc), 30/29, dpo 13 ehkä. Ei mitään raskaustuntemuksia ole ollut, joten voiko tämä nyt olla väärä posi vai miltä tämä nyt edes näyttää arvon raadin mielestä?View attachment 119326
Kyllä tämä on selvä positiivinen eikä vain haamulainenHei! Tein ensimmäisen raskaustestini ikinä (Pc), 30/29, dpo 13 ehkä. Ei mitään raskaustuntemuksia ole ollut, joten voiko tämä nyt olla väärä posi vai mikä haamu siellä on? Miltä tämä nyt edes näyttää arvon raadin mielestä?View attachment 119326
Selkeä positiivinen on, yleensä oireettomuus on juuri se ensimmäinen raskausoire.Hei! Tein ensimmäisen raskaustestini ikinä (Pc), 30/29, dpo 13 ehkä. Ei mitään raskaustuntemuksia ole ollut, joten voiko tämä nyt olla väärä posi vai mikä haamu siellä on? Miltä tämä nyt edes näyttää arvon raadin mielestä?View attachment 119326
View attachment 119378Oma silmä taas näkee tossa jotakin, mutta onko sit vaan viivanpaikka. No eiköhän tämä viimestään ma selviä![]()
Plussa näkyy, tarrasukkia!Dpo 13 tänään, hirveesti silmät haluaa nähä ihan haalean haamun tossa, kertokaa kuvittelenko ihan omiani. Mun mielestä näkyy silmällä kylläkin paremmin mitä saan kuvassa näkymään. Jonkun verran oireita on, selkeimpänä nyt etova olo ja yökkäily tänään ja eilen, heti jos ei syö niin alkaa voimaan pahoin. Ovistikulla kokeilin eilen ni tuli kaks kunnon viivaa, lueskelin että se saattaa näyttää hcg:n myös?Eli arvon naiset, plussa vai ei?
![]()

Minusta näyttää plussaltaDpo 13 tänään, hirveesti silmät haluaa nähä ihan haalean haamun tossa, kertokaa kuvittelenko ihan omiani. Mun mielestä näkyy silmällä kylläkin paremmin mitä saan kuvassa näkymään. Jonkun verran oireita on, selkeimpänä nyt etova olo ja yökkäily tänään ja eilen, heti jos ei syö niin alkaa voimaan pahoin. Ovistikulla kokeilin eilen ni tuli kaks kunnon viivaa, lueskelin että se saattaa näyttää hcg:n myös?Eli arvon naiset, plussa vai ei?
![]()
Minäkin sanoisin että plussaDpo 13 tänään, hirveesti silmät haluaa nähä ihan haalean haamun tossa, kertokaa kuvittelenko ihan omiani. Mun mielestä näkyy silmällä kylläkin paremmin mitä saan kuvassa näkymään. Jonkun verran oireita on, selkeimpänä nyt etova olo ja yökkäily tänään ja eilen, heti jos ei syö niin alkaa voimaan pahoin. Ovistikulla kokeilin eilen ni tuli kaks kunnon viivaa, lueskelin että se saattaa näyttää hcg:n myös?Eli arvon naiset, plussa vai ei?
![]()
Itellä oli viime kierrossa hyvin samannäköinen. Dpo 10 eikä sitten ollutkaan plussa, liekö kemiallinen.View attachment 119422Kyllä siinä jotain näkyy... Alakuvassa kontrastia lisätty. Voisiko se olla plussa?Dpo11 tänään.
Selvä plussa! Onnea!Moikka! Mä en täällä foorumilla ole kirjoitellut aktiivisesti nyt reilu vuoteen, mutta nyt on pakko tulla kyselemään, mitä olette mieltä! Tein eilen raskaustestin ja en ole koskaan negakierroissa saanut mitään haamua tmv. Eilinen testi kuitenkin näytti mun silmään just semmoselta hailulta haamulta, joten tein tänään aamulla Apteekin Ultra testin. Laitan kuvan jossa testi on avattuna. Mulla ei siis ole menkkoja vielkään alkanut joulukuisen-21 syntymän jälkeen, mutta voisin arvella tänään olevan dpo10. Nimittäin aivan selkeet ovistuntemukset oli reilu viikko sit lauantaina. Eli siis mitäpä ootte mieltä?