Plussa vai ei?

🤩
Pysy pieni matkassa 🙏 20230127_064856.jpg

Miksi ei malta olla testaamatta ja piti sitten jo heti tänään tehdä uusi testi! 🙄 Samaa epävarmaa haamua, ei mitään merkittävää muutosta eiliseen testiin. Menkkojenhan pitäis alkaa vasta ensi viikolla tiistaina (toki kierto jonkun verran epäsäännöllinen ollut)

Milloinkahan ois järkevä testailla seuraavan kerran että olisi vahvistumista havaittavissa?

Eilen illalla ja tänään on tissit tuntunu kipeiltä, voiko tätä oiretta saada kuvittelemalla aikaan? 🙈

Miksi ei malta olla testaamatta ja piti sitten jo heti tänään tehdä uusi testi! 🙄 Samaa epävarmaa haamua, ei mitään merkittävää muutosta eiliseen testiin. Menkkojenhan pitäis alkaa vasta ensi viikolla tiistaina (toki kierto jonkun verran epäsäännöllinen ollut)

Milloinkahan ois järkevä testailla seuraavan kerran että olisi vahvistumista havaittavissa?

Eilen illalla ja tänään on tissit tuntunu kipeiltä, voiko tätä oiretta saada kuvittelemalla aikaan? 🙈

Itse en testailisi, ennekuin pitäisi menkat alkaa. Mutta kun oot jo testannut, niin parin kolmen päivän päästä seuraavan kerran. Niin sitten viivan pitäisi olla vahvempi.

Hcg tuplaantuu joka toinen päivä eli parin päivän päästä pitäisi olla jo vahvistumista havaittavissa ☺️ Itse en koskaa malttanu olla testaamatta, koska se on niin kivaa 😅🤭 Joten testaa vaikka joka pissalla mutta tosiaan parin päivän sisään vahvistuu mikäli on positiivinen testi 😍 Tsemppiä ja pidetään peukkuja!

Eipä tarvi enää testailla tässä kierrossa, menkat alkoi sitten tänään.. Niin pettynyt 😔

Mutta jos jotakin positiivista niin sentään tässä kuussa kierto oli normi kierron tyylinen eikä niin että viikon pari myöhässä 😅

Hcg tuplaantuu joka toinen päivä eli parin päivän päästä pitäisi olla jo vahvistumista havaittavissa ☺️ Itse en koskaa malttanu olla testaamatta, koska se on niin kivaa 😅🤭 Joten testaa vaikka joka pissalla mutta tosiaan parin päivän sisään vahvistuu mikäli on positiivinen testi 😍 Tsemppiä ja pidetään peukkuja!
Mieki oon malttamaton testailia 🤭 testailin jo ekat viikko ennen menkkoja ja näin hailakkaa haamua mut muut ei nähny mitää 🤣🤷‍♀️ nyt sit menkkapäivä ois ja tosi selkee siiva PC testissä.. Kiinan testissä selkee värillinen haamu 😍

Hyppään tänne tiedustelemaan että onko nuo apteekin ultra testit nykyään kaikki niitä pieniä sinikorkkisia joita saa suurennus lasilla tihrustaa? 😅

Ärsyttävää kun oli yksi luotto testeistä ja huomasin tässä taannoin että tikku ei vastannut enää sitä mitä esimerkiksi apteekin sivuilla mainostetaan.. Mitä näille on tehty? 🧐

Takaisin