Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ovistesti oli tumma ja hyvin hyvin hailura viiva 20 herkkyiseen testiin.
Ja tyhmänä uitin toisen testini vessanpöntössä, ovulaatiotesti on nyt vielä tummempi. Kp45 käynnissä jo...Kyllähän tuosta raskaustestissä näkyy haamu, toivottavasti lähtee vahvistumaan![]()
Koska uitin tommosen toisen vessanpönttöön niin kipaisin hakemassa CB testin ja nyt en tiedä et onko haamu vaiko vain painuma. Kuva on tosi tumma. Otan vielä uuden

Mahtavaa, kiitos kun jaoit, koska kyllä sen viivan erottaa kuvastakin (ja mä oon huono löytämään viivojaJätän tänne "tieteen nimissä" vielä tälläsen kuvan pc:stä! Tänään aamulla oli veressä hCG 9,0 ja tää testi on tehty tasan 9h myöhemmin "normaalin" vahvusesta pissasta (ei kauheen laimee, ei kauheen tumma). Silmään näkyy ihan selkeesti, kuvaan oli vähän vaikee saada. Mutta nää pc:thän on siis ihan törkeen herkkiä! En tilaa enää mitään erikoisherkkiä jos nää on näi hyviä :D
View attachment 114556
Mä oon kuullut tutun tutusta joka oli vasta saanut raskaustestiin plussan vasta 7-8 viikolla. Oli kyllä jo hakeutunut lääkäriin aiemmin kun ei menkkoja kuulunut. Ihan perusraskaus ja terve lapsi oli lopputulos. Toki tämmöiset on varmasti todella harvinaisia.Onko kukaan kuulut joltakin tai itse enään saanut plussa kp53 jälkeen, koska siinä mennään mutta ei vielä mitään plussa näy
Mä oon kuullut tutun tutusta joka oli vasta saanut raskaustestiin plussan vasta 7-8 viikolla. Oli kyllä jo hakeutunut lääkäriin aiemmin kun ei menkkoja kuulunut. Ihan perusraskaus ja terve lapsi oli lopputulos. Toki tämmöiset on varmasti todella harvinaisia.
Mä sain esikoisesta ovis plussan vasta kp39 (epäilen kuumeen siirtäneen ovista) Ja plussa r-testiin tuli siis juurikin noilla päivillä mitä sulla nyt on.Onko kukaan kuulut joltakin tai itse enään saanut plussa kp53 jälkeen, koska siinä mennään mutta ei vielä mitään plussa näy
Ai jaa, kiitos kovasti antaa kyllä toivoa tuo. Mulla nytten menoillaan kp 57, oliko sulla mitään oireita tuolloin?Mä sain esikoisesta ovis plussan vasta kp39 (epäilen kuumeen siirtäneen ovista) Ja plussa r-testiin tuli siis juurikin noilla päivillä mitä sulla nyt on.
Oviksen sain kiinni kaks kertaa kp34 ja 39, plussa r-testiin tuli tuon myöhemmän oviksen mukaan. Ja runsaiden limojen takia testasin toistamiseen ovista.Ai jaa, kiitos kovasti antaa kyllä toivoa tuo. Mulla nytten menoillaan kp 57, oliko sulla mitään oireita tuolloin?