Plussa vai ei?

Nurppu mun mielestä nois muissa on hyvät viivat ja ehkä pc oli toinen erä.. koska vaan siinä on ero ja minusta tuo ylin on vahvistunut

Ovistesti oli tumma ja hyvin hyvin hailura viiva 20 herkkyiseen testiin.

Liitteet

• 20220714_142123.jpg
    20220714_142123.jpg
    972.4 KB · Katsottu: 246
  • 20220714_150535.jpg
    20220714_150535.jpg
    625.7 KB · Katsottu: 265
Koska uitin tommosen toisen vessanpönttöön niin kipaisin hakemassa CB testin ja nyt en tiedä et onko haamu vaiko vain painuma. Kuva on tosi tumma. Otan vielä uuden

Liitteet

• 20220715_111948.jpg
    20220715_111948.jpg
    2 MB · Katsottu: 274
Koska uitin tommosen toisen vessanpönttöön niin kipaisin hakemassa CB testin ja nyt en tiedä et onko haamu vaiko vain painuma. Kuva on tosi tumma. Otan vielä uuden

Nyt en mene vannomaan. Se voi olla hentoinen haamu tai sitten ei. Toivottavasti on ja seuraavassa jo vahvempi. 😊

Jätän tänne "tieteen nimissä" vielä tälläsen kuvan pc:stä! Tänään aamulla oli veressä hCG 9,0 ja tää testi on tehty tasan 9h myöhemmin "normaalin" vahvusesta pissasta (ei kauheen laimee, ei kauheen tumma). Silmään näkyy ihan selkeesti, kuvaan oli vähän vaikee saada. Mutta nää pc:thän on siis ihan törkeen herkkiä! En tilaa enää mitään erikoisherkkiä jos nää on näi hyviä :D

PXL_20220718_134828444.jpg

Jätän tänne "tieteen nimissä" vielä tälläsen kuvan pc:stä! Tänään aamulla oli veressä hCG 9,0 ja tää testi on tehty tasan 9h myöhemmin "normaalin" vahvusesta pissasta (ei kauheen laimee, ei kauheen tumma). Silmään näkyy ihan selkeesti, kuvaan oli vähän vaikee saada. Mutta nää pc:thän on siis ihan törkeen herkkiä! En tilaa enää mitään erikoisherkkiä jos nää on näi hyviä :D

View attachment 114556
Mahtavaa, kiitos kun jaoit, koska kyllä sen viivan erottaa kuvastakin (ja mä oon huono löytämään viivoja 😅). Nyt on myös itelle ihan selvä millä testeillä kannattaa mennä :) Ovikset oon testannut PC:n liuskoilla ja oon tykännyt niistä paljon.

Harmi Nurppu, ettei tällä kertaa pysynyt kyydissä mukana. Mutta toivottavasti hoidoista saatte nopeasti apua, jollei sitten tässä käy heti uudestaan luomutärppi ❤️

Mun aiemmin laittama Clearblue testi oli viallinen varmaan. Toinen testi (erimerkkinen kylläkin mut "herkempi") oli eka haamu ja lopulta sit vaan roskishaamu tai lähinnä omituinen kertymä liian lähellä kontrolloviivaa. Ainoo outous on että ovistestit millä oon nyt "tieteen nimissä" testannut niin on koko ajan plussaa. Riippuen virtsan vahvuudesta mut aamuisin hyvin positiivista ja päivällä ihan tasavahvat. Pidon rinen kuva ja todennäköisesti vaan joku ihmeys eli en usko että mitenkään viittaa alkavaan raskauteen.

Mietin vaan et nyt tosiaan Flo sanoo että vasta dpo5 lämpöjen perusteella ja oireilu hyvinkin voinut olla sitä (ehkä herkät testit reagoi tuolloin koholla olleisiin hormoneihin 🤷‍♀️🤔

Mutta. 9 päivää ja menkat pitäisi tulla. Kuitenkin aion testata ja laitan teille tulokset

Liitteet

• 20220718_123337.jpg
    20220718_123337.jpg
    980.2 KB · Katsottu: 164
Onko kukaan kuulut joltakin tai itse enään saanut plussa kp53 jälkeen, koska siinä mennään mutta ei vielä mitään plussa näy

Onko kukaan kuulut joltakin tai itse enään saanut plussa kp53 jälkeen, koska siinä mennään mutta ei vielä mitään plussa näy
Mä oon kuullut tutun tutusta joka oli vasta saanut raskaustestiin plussan vasta 7-8 viikolla. Oli kyllä jo hakeutunut lääkäriin aiemmin kun ei menkkoja kuulunut. Ihan perusraskaus ja terve lapsi oli lopputulos. Toki tämmöiset on varmasti todella harvinaisia.

Mä oon kuullut tutun tutusta joka oli vasta saanut raskaustestiin plussan vasta 7-8 viikolla. Oli kyllä jo hakeutunut lääkäriin aiemmin kun ei menkkoja kuulunut. Ihan perusraskaus ja terve lapsi oli lopputulos. Toki tämmöiset on varmasti todella harvinaisia.

Niinpä, no onhan sellaisia tarinoita jolloin on ovuloinut myöhemmin, itse esikoisen kanssa heitti kaksi viikoa mutta tähän mennessä oli silloin jo plussa, ei ihan kauheasti enään toivoa ole, mutta saa nähdä miten käy

Muistelisin joskus nähneeni täällä foorumilla plussan todella pitkän kierron päätteeksi. 😊 Muistaakseni silloin oli tosiaan kierto venähtänyt ja ovulaatio ollut todella myöhäinen. Toivoa siis on!

Mä sain esikoisesta ovis plussan vasta kp39 (epäilen kuumeen siirtäneen ovista) Ja plussa r-testiin tuli siis juurikin noilla päivillä mitä sulla nyt on.

Mä sain esikoisesta ovis plussan vasta kp39 (epäilen kuumeen siirtäneen ovista) Ja plussa r-testiin tuli siis juurikin noilla päivillä mitä sulla nyt on.
Ai jaa, kiitos kovasti antaa kyllä toivoa tuo. Mulla nytten menoillaan kp 57, oliko sulla mitään oireita tuolloin?

Ai jaa, kiitos kovasti antaa kyllä toivoa tuo. Mulla nytten menoillaan kp 57, oliko sulla mitään oireita tuolloin?
Oviksen sain kiinni kaks kertaa kp34 ja 39, plussa r-testiin tuli tuon myöhemmän oviksen mukaan. Ja runsaiden limojen takia testasin toistamiseen ovista.
Oireina ennen plussaa oli viikon kestävä tuhruvuoto, joka loppui sitten viikko plussan jälkeen. Ihan siteeseen tuli ja välillä aika kirkastakin verta.

Takaisin