Plussa vai ei?

Tein illalla Apteq testin ja aamulla jonkun toisen vielä ja ne näytti negaa. Eli ei tällä kertaa

Liitteet

• FE723CB7-CF46-4401-9715-446C7E354B1E.jpeg
    FE723CB7-CF46-4401-9715-446C7E354B1E.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 268
Testi tehty kp 29/27-30 en tosin ollut kauaa pissaamatta. Onko haamu vai nega?

Liitteet

• 0D829077-C13C-42C5-94F7-22EAAEBE3A8B.jpeg
    0D829077-C13C-42C5-94F7-22EAAEBE3A8B.jpeg
    931.4 KB · Katsottu: 296
Mun silmään jotain selvästi näkyy kyllä! tosin mulla ei ole kyseisitä rtesteistä paljoakaan kokemusta eli en osaa sanoa kuinka herkästi näyttää virheellisesti. Mulle jos on tuollainen tullut niin olen silloin ollut myös raskaana. Toivottavasti olisi sulla myös samoin ❤️

Mun silmään jotain selvästi näkyy kyllä! tosin mulla ei ole kyseisitä rtesteistä paljoakaan kokemusta eli en osaa sanoa kuinka herkästi näyttää virheellisesti. Mulle jos on tuollainen tullut niin olen silloin ollut myös raskaana. Toivottavasti olisi sulla myös samoin ❤️

Joo kyseistä testiä olen hyvin paljon käyttänyt vuosien aikana ja ikinä ei ole näyttänyt tälläistä jos en ole raskaana ollut. Toki voisi olla tummempi josko olisin ollut pissaamatta pidempään tm. Teen uudestaan huomenna aamulla testin josko vuoto ei ole alkanut. Kiitos sulle❤️

Testi tehty kp 29/27-30 en tosin ollut kauaa pissaamatta. Onko haamu vai nega?
Toivotaan oikeaksi.. :red-heart:Nää antaa tosi selviä värikertymiä viivanpaikan viereen tosi usein mikä menis plussasta.. On pistetty reklaa ihan porukalla täälläkin näist
Lisäksi oikee Plussa ni pc esim näkynyt nopeemmin kun nää ei oikeesti ole herkkää nähnytkään

MUOKS avasin kuvan ja zoomasin valokkuus täysillä niin olen ikäväkyllä näkevinään sen viivan vasemmalla puolen sen viivanpaikan :(

Muokattu viimeksi:
https://aijaa.com/MlJ0cA
Tosiaan noin vahva tuli aamun tokasta pissasta rv 4+1 miten noin vahva viiva? Eilen illalla digital viikkonäyttö näytti laihasta pissasta raskaana 2-3, viimeiset menkat ollu 04.03.22 kierto 28 päivää. Ens viikolla soitan neuvolaan varhaisultra aikaa. Keskenmeno takana joten pelottaa. Viimeks ei viivat vahvistuneet tarpeeksi.

https://aijaa.com/MlJ0cA
Tosiaan noin vahva tuli aamun tokasta pissasta rv 4+1 miten noin vahva viiva? Eilen illalla digital viikkonäyttö näytti laihasta pissasta raskaana 2-3, viimeiset menkat ollu 04.03.22 kierto 28 päivää. Ens viikolla soitan neuvolaan varhaisultra aikaa. Keskenmeno takana joten pelottaa. Viimeks ei viivat vahvistuneet tarpeeksi.
On kyllä vahva! Olisko ovulaatio voinut olla oletettua aiemmin tai sitten voi olla että jos siellä onkin vaikka kaksi tulossa! :smiling face with heart-eyes: Onnea plussasta!!:Two-hearts:

On kyllä vahva! Olisko ovulaatio voinut olla oletettua aiemmin tai sitten voi olla että jos siellä onkin vaikka kaksi tulossa! :smiling face with heart-eyes: Onnea plussasta!!:Two-hearts:

Kiitos! Ovulaatiota en tiedä millon on ollut en seuraile enää sitä kun meni hermot kyttäilyyn. Mietin vain että voiko kohdun ulkoinen raskaus mahdollisesti näyttää vahvempaa plussaa vai ootanko nyt vaan siihe ultraan?

Kiitos! Ovulaatiota en tiedä millon on ollut en seuraile enää sitä kun meni hermot kyttäilyyn. Mietin vain että voiko kohdun ulkoinen raskaus mahdollisesti näyttää vahvempaa plussaa vai ootanko nyt vaan siihe ultraan?
Mun mielestä kohdunulkoisissa on ominaisempaa et hcg arvo seilaa, välillä vahvempaa ja välillä haaleampaa viivaa. Mutta NOIN vahvalla plussalla en usko kohdunulkoiseen. Ennemmin siihen, että edelliset menkat ois ollu valemenkat, ovis ollu paljon oletettua aiemmin tai sitten on kaksoset tulossa. :smiling face with heart-eyes:

Mun mielestä kohdunulkoisissa on ominaisempaa et hcg arvo seilaa, välillä vahvempaa ja välillä haaleampaa viivaa. Mutta NOIN vahvalla plussalla en usko kohdunulkoiseen. Ennemmin siihen, että edelliset menkat ois ollu valemenkat, ovis ollu paljon oletettua aiemmin tai sitten on kaksoset tulossa. :smiling face with heart-eyes:
Heräilin aikaisin ja olen samaa mieltä että joko vaan nousee hyvin hormonit tai kaksi tulossa:)

No sanoppa muuta. Täytyy tehdä viikonloppuna joku toinen tosiaan, kiitos vinkeistä.:smiling-eyes:
Teitkö uutta testiä? :red-heart:

Onnea :smiling face with heart-eyes: eiköhän siellä ole kaikki hyvin ja mä kans epäilen et aiempi ovis tai 2 :smiling-eyes: yrität rentoutua ja odotella varhaista ultraa :red-heart:

Saisko täältä ovulaatiotestin tulkintaan apuja? Tämä vielä nega, mutta voiko viivan vahvuudesta päätellä mitään?

Liitteet

• IMG_20220405_125614.jpg
    IMG_20220405_125614.jpg
    569.5 KB · Katsottu: 176
Saisko täältä ovulaatiotestin tulkintaan apuja? Tämä vielä nega, mutta voiko viivan vahvuudesta päätellä mitään?
Mä testaisin illalla uudestaan. Mulla jos aamulla on noin vahva niin illalla yleensä jo positiivinen. Toki meissä on eroja joten voi olla että posi tulee huomenissa. Ja joillain kaiketi lh huippu menee nopeasti ohi eikä saakaan positiivista.

Mä testaisin illalla uudestaan. Mulla jos aamulla on noin vahva niin illalla yleensä jo positiivinen. Toki meissä on eroja joten voi olla että posi tulee huomenissa. Ja joillain kaiketi lh huippu menee nopeasti ohi eikä saakaan positiivista.
Kiitos vastauksesta! Onpa hämmentävää kun nyt on vasta kp 9.

Joo mulla sama juttu et jos aamulla näyttää tuolle niin illalla jo todennäköisesti posi ja seuraavana aamuna on voinut jäädä se huippu jo saamatta tikkuun et alkaakin jo haaleta:smiling-eyes:

Takaisin