Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun silmään jotain selvästi näkyy kyllä! tosin mulla ei ole kyseisitä rtesteistä paljoakaan kokemusta eli en osaa sanoa kuinka herkästi näyttää virheellisesti. Mulle jos on tuollainen tullut niin olen silloin ollut myös raskaana. Toivottavasti olisi sulla myös samoin![]()
Nää on hankalia testejä tihrustaa, mutta ompa selvä haamu! Tekisin ehkä vielä esim pregcheckillä tai apteekin ultralla.Testi tehty kp 29/27-30 en tosin ollut kauaa pissaamatta. Onko haamu vai nega?

Nää on hankalia testejä tihrustaa, mutta ompa selvä haamu! Tekisin ehkä vielä esim pregcheckillä tai apteekin ultralla.![]()

Toivotaan oikeaksi..Testi tehty kp 29/27-30 en tosin ollut kauaa pissaamatta. Onko haamu vai nega?
Nää antaa tosi selviä värikertymiä viivanpaikan viereen tosi usein mikä menis plussasta.. On pistetty reklaa ihan porukalla täälläkin näistOn kyllä vahva! Olisko ovulaatio voinut olla oletettua aiemmin tai sitten voi olla että jos siellä onkin vaikka kaksi tulossa!https://aijaa.com/MlJ0cA
Tosiaan noin vahva tuli aamun tokasta pissasta rv 4+1 miten noin vahva viiva? Eilen illalla digital viikkonäyttö näytti laihasta pissasta raskaana 2-3, viimeiset menkat ollu 04.03.22 kierto 28 päivää. Ens viikolla soitan neuvolaan varhaisultra aikaa. Keskenmeno takana joten pelottaa. Viimeks ei viivat vahvistuneet tarpeeksi.
Onnea plussasta!!
On kyllä vahva! Olisko ovulaatio voinut olla oletettua aiemmin tai sitten voi olla että jos siellä onkin vaikka kaksi tulossa!Onnea plussasta!!
![]()
Mun mielestä kohdunulkoisissa on ominaisempaa et hcg arvo seilaa, välillä vahvempaa ja välillä haaleampaa viivaa. Mutta NOIN vahvalla plussalla en usko kohdunulkoiseen. Ennemmin siihen, että edelliset menkat ois ollu valemenkat, ovis ollu paljon oletettua aiemmin tai sitten on kaksoset tulossa.Kiitos! Ovulaatiota en tiedä millon on ollut en seuraile enää sitä kun meni hermot kyttäilyyn. Mietin vain että voiko kohdun ulkoinen raskaus mahdollisesti näyttää vahvempaa plussaa vai ootanko nyt vaan siihe ultraan?

Heräilin aikaisin ja olen samaa mieltä että joko vaan nousee hyvin hormonit tai kaksi tulossa:)Mun mielestä kohdunulkoisissa on ominaisempaa et hcg arvo seilaa, välillä vahvempaa ja välillä haaleampaa viivaa. Mutta NOIN vahvalla plussalla en usko kohdunulkoiseen. Ennemmin siihen, että edelliset menkat ois ollu valemenkat, ovis ollu paljon oletettua aiemmin tai sitten on kaksoset tulossa.![]()
Teitkö uutta testiä?No sanoppa muuta. Täytyy tehdä viikonloppuna joku toinen tosiaan, kiitos vinkeistä.![]()

OnneaKiitos! Ovulaatiota en tiedä millon on ollut en seuraile enää sitä kun meni hermot kyttäilyyn. Mietin vain että voiko kohdun ulkoinen raskaus mahdollisesti näyttää vahvempaa plussaa vai ootanko nyt vaan siihe ultraan?
eiköhän siellä ole kaikki hyvin ja mä kans epäilen et aiempi ovis tai 2
yrität rentoutua ja odotella varhaista ultraa 
Ihanaa! Onnea ja vauvaliimaaView attachment 111897 View attachment 111898 apteekin testin jälkeen epävarmuus, mutta ehkä digiä on uskottava

Vautsi! Onnea paljon!View attachment 111897 View attachment 111898 apteekin testin jälkeen epävarmuus, mutta ehkä digiä on uskottava

Mä testaisin illalla uudestaan. Mulla jos aamulla on noin vahva niin illalla yleensä jo positiivinen. Toki meissä on eroja joten voi olla että posi tulee huomenissa. Ja joillain kaiketi lh huippu menee nopeasti ohi eikä saakaan positiivista.Saisko täältä ovulaatiotestin tulkintaan apuja? Tämä vielä nega, mutta voiko viivan vahvuudesta päätellä mitään?
Kiitos vastauksesta! Onpa hämmentävää kun nyt on vasta kp 9.Mä testaisin illalla uudestaan. Mulla jos aamulla on noin vahva niin illalla yleensä jo positiivinen. Toki meissä on eroja joten voi olla että posi tulee huomenissa. Ja joillain kaiketi lh huippu menee nopeasti ohi eikä saakaan positiivista.
Joo mulla sama juttu et jos aamulla näyttää tuolle niin illalla jo todennäköisesti posi ja seuraavana aamuna on voinut jäädä se huippu jo saamatta tikkuun et alkaakin jo haaletaMä testaisin illalla uudestaan. Mulla jos aamulla on noin vahva niin illalla yleensä jo positiivinen. Toki meissä on eroja joten voi olla että posi tulee huomenissa. Ja joillain kaiketi lh huippu menee nopeasti ohi eikä saakaan positiivista.