Paljon onnea!! Selvä plussa.Dpo 13 ja päivällä tehty apteekin ultra

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon onnea!! Selvä plussa.Dpo 13 ja päivällä tehty apteekin ultra

View attachment 111765
laitan tänne vielä kuvan tämän aamun testistä. rfsun puikko ja dpo11. Huomena aamulla vielä testaan jollain toisella testillä ja sitten lopetan, onhan se jo uskottava että yrittäminen vihdoin palkitaan![]()

Mulla on liikaa aikaa
Ärsyttää myös, kun pc liuskat ei oo mun mielestä koskaan ennen antanu mulle mitään turhia viivoja jos en oo raskaana ollu ja taas tuossa näkyy livenä _jotain_ mut ei taida olla väriä eikä oikein näy kännykkäkuvassa ja tänne ladattuna vielä vähemmän. No perjantaina vielä testaan jos menkat ei ala ja sitten varaan gynelle ajan.View attachment 111819 View attachment 111820 View attachment 111821
mutta tuolla aijemmin kerroit kiertopäiväksi 28/28 ja vuodon olisi siis näin ollen jo pitänyt alkaa? jospa on vaan joku superpitkä kierto nyt tulossa, testasitko oviksen kierrossa?No niin olisi, mutta ei näy. En testannut. Livenä siis näkyy selvä viiva, kun ennen nää pc liuskat on itelle antanu ihan vitivalkoista jos en raskaana ollut. En siis elättele enää mitään toivoa raskaudesta, mutta ärsyttää, kun tuntuu että monet testit antaa nykyään turhia viivoja.mun silmään näissä ei näy mitäänmutta tuolla aijemmin kerroit kiertopäiväksi 28/28 ja vuodon olisi siis näin ollen jo pitänyt alkaa? jospa on vaan joku superpitkä kierto nyt tulossa, testasitko oviksen kierrossa?
Mun silmään ei näy toista viivaaMulla on liikaa aikaa
Ärsyttää myös, kun pc liuskat ei oo mun mielestä koskaan ennen antanu mulle mitään turhia viivoja jos en oo raskaana ollu ja taas tuossa näkyy livenä _jotain_ mut ei taida olla väriä eikä oikein näy kännykkäkuvassa ja tänne ladattuna vielä vähemmän. No perjantaina vielä testaan jos menkat ei ala ja sitten varaan gynelle ajan.View attachment 111819 View attachment 111820 View attachment 111821
En oletakaan, että kukaan tässä näkis mitään. Siksi sanoinkin, että ei näy kännykkäkuvassa ja vielä vähemmän täällä kun lataus syö kuvanlaatua. Livenä kyllä näkyy, mutta ei silläkään ole mitään merkitystä, kun se viiva ei meinaa positiivista.Mun silmään ei näy toista viivaa
Joo se on kyllä jännä miten laatu muuttuu tänne ladattaessaEn oletakaan, että kukaan tässä näkis mitään. Siksi sanoinkin, että ei näy kännykkäkuvassa ja vielä vähemmän täällä kun lataus syö kuvanlaatua. Livenä kyllä näkyy, mutta ei silläkään ole mitään merkitystä, kun se viiva ei meinaa positiivista.
Juu sama kokemus on että ennen pc jos ilmestyi mitään ni ties et on oikee haamu. Valmistaja vaihtui ja testi on nykyään susi pska.... Ite oon saanu sillä suht selviä muka haamuja jotka olleet vaan viivanpaikkoja ja ottaa päähän kyllä...Mulla on liikaa aikaa

Ne herkät mitä tulee ovistestien mukana antaa sellaisia värikertymiä usein jota voisi luulla plussaksi..Täällä jännitellään ja nyt menossa dpo 5.
Lueskelin tuolla noista pc-testien viallisista haamuista. Millaisia kokemuksi teillä on one stepin raskaus testeistä. Mulla niitä tuolla jokunen odottelee, kun tullut ovulaatiotestien mukana ja ehkä saattanut myös muutaman ihan ostaakin![]()
Eihän kukaan nää mitään tässä? :D
Varmistan vielä![]()

kyllä mä nään toisenkin viivan![]()
näätkö!!! Siis tein ton eilen ja katsoin hetken ja mietin et ei voi olla?! Sit aloin äsken katsomaan kuvaa kun otin siitä että siis HETKONEN onko??
äääää

Okei! Kiitos kun kerroit :)
Siis mä imetän meidän pienintä reilu vuoden ikäistä kerran päivässä vielä ja ei ole kuukautiset alkaneet.
Mutta epäilen että viime ke oli ovis eli siit olis viikko nyt, 8 pvää..
Mun täytyy käydä ostaa pari toista testiä ja kokeilla kans huomenna/ylihuomenna jos ei mitään näy.
Eilen tein tosiaan kun rinnat on vähän arat (tosin ajattelin että johtuuko imetyksestä), ja väsyttää enemmän kuin normaalisti.

Näen toisen viivan myös. Tosin sain itsekin just menkkojen jälkeen myös toisen viivan,ja tein reklamaation ja ne lähettää lisää testejä. Eli voi antaa turhaa viivaa,kannattaa testata jollain apteekin herkällä kuten Apteq tai Ultra(uudempi versio). Ne ei anna turhaa viivaa.Eihän kukaan nää mitään tässä? :D
Varmistan vielä![]()