Plussa vai ei?

IMG_20220327_094104.jpg

laitan tänne vielä kuvan tämän aamun testistä. rfsun puikko ja dpo11. Huomena aamulla vielä testaan jollain toisella testillä ja sitten lopetan, onhan se jo uskottava että yrittäminen vihdoin palkitaan :red-heart::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla on liikaa aikaa
Ärsyttää myös, kun pc liuskat ei oo mun mielestä koskaan ennen antanu mulle mitään turhia viivoja jos en oo raskaana ollu ja taas tuossa näkyy livenä _jotain_ mut ei taida olla väriä eikä oikein näy kännykkäkuvassa ja tänne ladattuna vielä vähemmän. No perjantaina vielä testaan jos menkat ei ala ja sitten varaan gynelle ajan.20220330_132748.jpg 20220330_132800.jpg 20220330_132841.jpg

Mulla on liikaa aikaa
Ärsyttää myös, kun pc liuskat ei oo mun mielestä koskaan ennen antanu mulle mitään turhia viivoja jos en oo raskaana ollu ja taas tuossa näkyy livenä _jotain_ mut ei taida olla väriä eikä oikein näy kännykkäkuvassa ja tänne ladattuna vielä vähemmän. No perjantaina vielä testaan jos menkat ei ala ja sitten varaan gynelle ajan.View attachment 111819 View attachment 111820 View attachment 111821

mun silmään näissä ei näy mitään :Eyes: mutta tuolla aijemmin kerroit kiertopäiväksi 28/28 ja vuodon olisi siis näin ollen jo pitänyt alkaa? jospa on vaan joku superpitkä kierto nyt tulossa, testasitko oviksen kierrossa?

mun silmään näissä ei näy mitään :Eyes: mutta tuolla aijemmin kerroit kiertopäiväksi 28/28 ja vuodon olisi siis näin ollen jo pitänyt alkaa? jospa on vaan joku superpitkä kierto nyt tulossa, testasitko oviksen kierrossa?
No niin olisi, mutta ei näy. En testannut. Livenä siis näkyy selvä viiva, kun ennen nää pc liuskat on itelle antanu ihan vitivalkoista jos en raskaana ollut. En siis elättele enää mitään toivoa raskaudesta, mutta ärsyttää, kun tuntuu että monet testit antaa nykyään turhia viivoja.

Mulla on liikaa aikaa
Ärsyttää myös, kun pc liuskat ei oo mun mielestä koskaan ennen antanu mulle mitään turhia viivoja jos en oo raskaana ollu ja taas tuossa näkyy livenä _jotain_ mut ei taida olla väriä eikä oikein näy kännykkäkuvassa ja tänne ladattuna vielä vähemmän. No perjantaina vielä testaan jos menkat ei ala ja sitten varaan gynelle ajan.View attachment 111819 View attachment 111820 View attachment 111821
Mun silmään ei näy toista viivaa

Mun silmään ei näy toista viivaa
En oletakaan, että kukaan tässä näkis mitään. Siksi sanoinkin, että ei näy kännykkäkuvassa ja vielä vähemmän täällä kun lataus syö kuvanlaatua. Livenä kyllä näkyy, mutta ei silläkään ole mitään merkitystä, kun se viiva ei meinaa positiivista.

En oletakaan, että kukaan tässä näkis mitään. Siksi sanoinkin, että ei näy kännykkäkuvassa ja vielä vähemmän täällä kun lataus syö kuvanlaatua. Livenä kyllä näkyy, mutta ei silläkään ole mitään merkitystä, kun se viiva ei meinaa positiivista.
Joo se on kyllä jännä miten laatu muuttuu tänne ladattaessa :(

Mulla on liikaa aikaa
Juu sama kokemus on että ennen pc jos ilmestyi mitään ni ties et on oikee haamu. Valmistaja vaihtui ja testi on nykyään susi pska.... Ite oon saanu sillä suht selviä muka haamuja jotka olleet vaan viivanpaikkoja ja ottaa päähän kyllä... :sad001 ja just et silmälle ihan selkee mut vaikee saada kuvaan
Toivotaan että menkat ei ala ja tulis oikee Plussa vielä :red-heart:

Laitan viimesimmästä pc muka haamusta kuvan ja se oli vaikee kuvaan saada mut silmälle selvä.

Liitteet

• PCIMG_2022-03-30_17-43-18.JPG
    PCIMG_2022-03-30_17-43-18.JPG
    526.3 KB · Katsottu: 238
Täällä jännitellään ja nyt menossa dpo 5.
Lueskelin tuolla noista pc-testien viallisista haamuista. Millaisia kokemuksi teillä on one stepin raskaus testeistä. Mulla niitä tuolla jokunen odottelee, kun tullut ovulaatiotestien mukana ja ehkä saattanut myös muutaman ihan ostaakin ;)

Täällä jännitellään ja nyt menossa dpo 5.
Lueskelin tuolla noista pc-testien viallisista haamuista. Millaisia kokemuksi teillä on one stepin raskaus testeistä. Mulla niitä tuolla jokunen odottelee, kun tullut ovulaatiotestien mukana ja ehkä saattanut myös muutaman ihan ostaakin :wink
Ne herkät mitä tulee ovistestien mukana antaa sellaisia värikertymiä usein jota voisi luulla plussaksi.. :( monta reklaa on mennyt... (nykyisin sininen pakkaus) sit taas se 25 mittaava ei oo antanut turhia haamuja

Eihän kukaan nää mitään tässä? :D
Varmistan vielä:tears:

Liitteet

• 6E8A9756-555E-4946-AE97-E4D0E545CC13.jpeg
    6E8A9756-555E-4946-AE97-E4D0E545CC13.jpeg
    2.8 MB · Katsottu: 291
näätkö!!! Siis tein ton eilen ja katsoin hetken ja mietin et ei voi olla?! Sit aloin äsken katsomaan kuvaa kun otin siitä että siis HETKONEN onko??

äääää

nyt oman kokemuksen kautta suosittelen jollain toisella testillä testaa kun noin hailakka viiva, mutta nää itellä on antanut nyt kaks haaleeta plussaa vaikka muissa testeissä paremmat plussa viivat. lisäks en suosittele pc:llä jos varhaiset dpo päivät. Mä sain apteekin ultraan selvän viivan jo dpo9, kun taas pc:llä näkyi tuskin mitään. mutta tälläkään testillä ei varmasti olis näkynyt..nääki vaihtelee niin tietty ihmisestä kiinni, mut suosittelen toista testiä ja nään kyllä tosiaan hailakan toisen viivan. tiedätkö mikä dpo menossa? :smiling-eyes:

Okei! Kiitos kun kerroit :)
Siis mä imetän meidän pienintä reilu vuoden ikäistä kerran päivässä vielä ja ei ole kuukautiset alkaneet.
Mutta epäilen että viime ke oli ovis eli siit olis viikko nyt, 8 pvää..
Mun täytyy käydä ostaa pari toista testiä ja kokeilla kans huomenna/ylihuomenna jos ei mitään näy.
Eilen tein tosiaan kun rinnat on vähän arat (tosin ajattelin että johtuuko imetyksestä), ja väsyttää enemmän kuin normaalisti.

Okei! Kiitos kun kerroit :)
Siis mä imetän meidän pienintä reilu vuoden ikäistä kerran päivässä vielä ja ei ole kuukautiset alkaneet.
Mutta epäilen että viime ke oli ovis eli siit olis viikko nyt, 8 pvää..
Mun täytyy käydä ostaa pari toista testiä ja kokeilla kans huomenna/ylihuomenna jos ei mitään näy.
Eilen tein tosiaan kun rinnat on vähän arat (tosin ajattelin että johtuuko imetyksestä), ja väsyttää enemmän kuin normaalisti.

Okei, tuu ihmeessä kertomaan sitten oliko oikea haamu vai ei :Smiling Face With Smiling Eyes:

Takaisin