Plussa vai ei?

Aika selkeästi näkyy @Viivi92 testissä, vaikea sanoa tosiaan onko väriä. Tuo merkki tosiaan ei ehkä kaikista luotettavimmasta päästä :tears: joko olet testannut lisää?

Mulle tuli eilen PC testistä samanlainen viivanpaikka, ja tänään kun oli jo toisen paketin liuska niin ei näkynyt enää sitäkään.
Ylin dpo 10 ja alin dpo 9
Tuliko siis testiajan sisällä?

Noniin, käväsin kaupassa ja ostin vielä rfsu herkän ja sillä tuli ihan puhdas nega ja pidätin 2,5h eli näin dpo10 ni pidän 99% luotettavana :smiling-eyes: ei kai auta muu kuin odotella menkkoja ja syödä loput pillerit kiltisti:folded::Face With Stuck Out Tongue:

Tuliko siis testiajan sisällä?

Jep tuli. Eilen ei sitten PC ollut oikein mitään, ja tänä aamuna taas :Nerd Face: mutta lämmöt droppasi reilusti, että vaikea uskoa että tämä voisi olla oikean alku vaan taitaa sitä viivanpaikkaa vaan vahvana näyttää. Jos olisi oikea niin johan sen pitäisi vahvistua! Eikä hävitä dpo11 ja palata taas dpo12:Eyes:

Liitteet

• EAD7EBC8-EFCE-496B-9F33-AB1C784E5F9A.jpeg
    EAD7EBC8-EFCE-496B-9F33-AB1C784E5F9A.jpeg
    722 KB · Katsottu: 240
Dpo14

Liitteet

• 27C27B23-D323-4C54-976A-4AC9226A42A6.jpeg
    27C27B23-D323-4C54-976A-4AC9226A42A6.jpeg
    55.2 KB · Katsottu: 248
  • B154F0C6-D1FF-4D22-8CF2-7E943DABF5F2.jpeg
    B154F0C6-D1FF-4D22-8CF2-7E943DABF5F2.jpeg
    85.2 KB · Katsottu: 250
Jep tuli. Eilen ei sitten PC ollut oikein mitään, ja tänä aamuna taas :Nerd Face: mutta lämmöt droppasi reilusti, että vaikea uskoa että tämä voisi olla oikean alku vaan taitaa sitä viivanpaikkaa vaan vahvana näyttää. Jos olisi oikea niin johan sen pitäisi vahvistua! Eikä hävitä dpo11 ja palata taas dpo12:Eyes:
Mun mielestä kumpikin näyttää ihan plussan alulta! :folded::Weary Cat Face:

Mitä hittoa!! Kyl mä sanoisin et tämäkin ihan selkeä haamu. Mietin tota omaakin rfsu:ta et miten voi testiajalla tulla noinkin selkeä viiva. Ei oo ikinä tollastakaan käyny.

ja väriäkin näkyy ihan selkeästi

Noh, aamulle on vielä PC liuska ja ostin vielä PC puikonkin. JOS tarvii ees testata kun on nii kovat menkkakivut jo :side_tear:

Ootteko testannut lisää?? Kuvia kiitos tiirattavaksi!!! :Nerd Face:

Haamulta tää ennemmin näyttää ku viivanpaikalta! Ompa jännää!!

Tänään ei kyl ollu testissä oikeen mitään vaikka lämmöt vielä nousi.
Että varmaan dpo13 muuttuu pian kp1.
Tässä vielä nuo testit

Liitteet

• 2C28687F-84C4-4B00-B0D8-BD2F2379D505.jpeg
    2C28687F-84C4-4B00-B0D8-BD2F2379D505.jpeg
    584.3 KB · Katsottu: 263
Hei kaikki kuumeilijat!

Olen erittäin hyvä sairausoireiden luoja! Ja nyt tietty myös raskausoireiden mielikuvitus mestari!

Ovis oli viime viikonloppuna ja nyt ois dpo6. Torstaina (dpo4) alkoi vatsan nipistely, iltapäivällä olikin jo sitten närästys kuvioissa.
Närästys jatkui eilen ja maistoin jo vatsa hapot suussa :( tänään paikat tuntuneet jotenkin todella märiltä ja närästys jatkunut.
Närästys ei ole minulle tyypillistä!

Oonko hullu jos teen nyt jo testin? :D

Hei kaikki kuumeilijat!

Olen erittäin hyvä sairausoireiden luoja! Ja nyt tietty myös raskausoireiden mielikuvitus mestari!

Ovis oli viime viikonloppuna ja nyt ois dpo6. Torstaina (dpo4) alkoi vatsan nipistely, iltapäivällä olikin jo sitten närästys kuvioissa.
Närästys jatkui eilen ja maistoin jo vatsa hapot suussa :sad001 tänään paikat tuntuneet jotenkin todella märiltä ja närästys jatkunut.
Närästys ei ole minulle tyypillistä!

Oonko hullu jos teen nyt jo testin? :D
Todella epätodennäköistä että dpo 6 vielä näkyisi mitään. Mulla myös monet oireet on lähinnä luteaalivaiheen oireita. Ja kuten sanoit, halutessaan sitä huomaa vaikka minkälaisia oireita. :tears: dpo 10 on sellainen ajankohta, että tais n. 60% raskauksista näkyä testeissä. Sitä ennen prosentit heittelee huomattavasti alle 50.

Todella epätodennäköistä että dpo 6 vielä näkyisi mitään. Mulla myös monet oireet on lähinnä luteaalivaiheen oireita. Ja kuten sanoit, halutessaan sitä huomaa vaikka minkälaisia oireita. :tears: dpo 10 on sellainen ajankohta, että tais n. 60% raskauksista näkyä testeissä. Sitä ennen prosentit heittelee huomattavasti alle 50.

On tää hämmentävää aikaa
Tieto lisää tuskaa! Google on kyllä pahin vihollinen tällä hetkellä! Menkat pitäis alkaa ensi viikonloppuna, aikaisintaan pe. Täytynee odottaa sinne ja toivoa parasta :D

On tää hämmentävää aikaa
Tieto lisää tuskaa! Google on kyllä pahin vihollinen tällä hetkellä! Menkat pitäis alkaa ensi viikonloppuna, aikaisintaan pe. Täytynee odottaa sinne ja toivoa parasta :D

Rfsu antoi tyylipuhtaan negatiivisen tänään.

Takaisin