Plussa vai ei?

@Jemppu234 tää koko loppukierto on aina jatkuvaa aivopierua :rolling: järjellä ei ole mitään tekemistä tekojen kanssa..

tänään dpo8 Medigoossa ehkä samanlainen viivanpaikka ja One step näkyy selvemmin. Niitä valitettavasti on iso säkki kun taannoin tilasin. Täysin epäluotettava mutt onhan neki pissittävä pois! Eiks ni!

kyllä ehdottomasti nekin on pissittävä pois, niilläkin saa testihimonsa aivan hyvin tyydytettyä :rolling: Joko oot tänään testannut?

Pregcheck tosi ohut viiva , dpo 9. Raati, mielipiteenne :folded:

Liitteet

• C358567B-6D1B-45F6-8F43-15A385416178.jpeg
    C358567B-6D1B-45F6-8F43-15A385416178.jpeg
    212.6 KB · Katsottu: 350
Pistetäänpä tännekin tiirailtavaksi rfsu:n puikkotesti dpo8 iltapissasta.
Ylempi kuva muutaman minuutin jälkeen, alempi kuva n. 30 min jälkeen. Näistä mulla ei kauheesti kokemusta, en tiiä tuleeko kuin helposti viivanpaikkoja näkyviin :Grimacing Face:

DB295954-4C00-42ED-ABED-C45E761F4943.jpeg
10A8DC43-02BF-454A-816F-8FFAEFDC21BA.jpeg

@Jemppu234 Kyllä näkyy jo pikkukuvassakin, ainakin viivanpaikka jossei haamun alku :Winking Face: oliko tänään jo selkeämpää kuvattavaa?

Ja joo olen mäkin testannut, mutt FF siirti oviksen kaksi päivää taaksepäin joten tänään ollaankin ilmeisesti vasta dpo 8?! Eli testailut jatkuu. Himppasen aikasessa siis aiemmat testit :Smiling Face With Halo: Kuvaspämmiä laitan kyllä jos jotain toista viivasta näkyvillä :Eyes:

Onko @Mamiksx4 testannut lisää? Tuossa näkyisi toisen viivan oikea reuna tulleen esiin aika selkeästi.

@Jemppu234 Kyllä näkyy jo pikkukuvassakin, ainakin viivanpaikka jossei haamun alku :Winking Face: oliko tänään jo selkeämpää kuvattavaa?

Ja joo olen mäkin testannut, mutt FF siirti oviksen kaksi päivää taaksepäin joten tänään ollaankin ilmeisesti vasta dpo 8?! Eli testailut jatkuu. Himppasen aikasessa siis aiemmat testit :Smiling Face With Halo: Kuvaspämmiä laitan kyllä jos jotain toista viivasta näkyvillä :Eyes:

Onko @Mamiksx4 testannut lisää? Tuossa näkyisi toisen viivan oikea reuna tulleen esiin aika selkeästi.

tänä aamuna tein pregcheckin testin, se oli nega. Onneksi Raskauskeijun tilaus oli saapunut työpäivän aikana, niin pääsee taas testailemaan kunhan sais muutaman tunnin edes pidätettyä :D päivittelen tänne jos jotain ihmeteltävää ilmaantuu :Grimacing Face:

Olenhan mä testaillut mutta negaa pukkaa. Taitaa tuo viiva tuossa olla vähän väärässä kohdassa, nyt tänää sitä tiirasin taas nii siihen toiseen reunaan tullu kans ohut viiva, eli keskeltä puuttuuväri?
Mutta eipä tässä huomenna (yritän niin kovin etten illalla sorru, miten niin katsoin kuitenkin kellosta monelta kävin pissalla ja ajatuksena olis yrittää pidättää väh kolme tuntia ennen iltatestiä, jota mä en siis tee :tears::tears::tears:)siis joo uutta kehii :smiling-eyes::smiling-eyes:

liian jännää!

Näkyykö mitään :rolling:

Liitteet

• A80BE896-0E55-47C7-B573-354E148FAEE1.jpeg
    A80BE896-0E55-47C7-B573-354E148FAEE1.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 430
Onko testiajalla?:red-heart: Näihin ilmestyy melkein aina testiajan jälkeen hailura mitä vois luulla haamuksi.. Yleisesti siis nämä siniviivalliset
No ei ollu ihan vissiin, mut ei ollu yli 5 min. Äsken juoksin vessaan kun meni maha ihan sekasin, kunnon rippe. Noh ei siinä kaikki, pyyhkeessä tuli ihan pieniä veritippoja (ja ei tullu pepusta). Edelleen istun vessassa kun mahaa polttaa niin paljon. Ja tänään siis dpo7

Ja lisätäkseen edelliseen, mulla oli 2pv sit hiiva et varmaa limakalvot vähän rikki

No nyt kirvelee pissaaminen niin paljon et jostain tosta limakalvojen pinnalta se veri tulee

Ja ompa tympeetä et tulee viivoi, kallis testi kuitenkin
Niimpä.. Noi kaikki siniviivaiset pitäs ottaa myynnistä pois.. Ite sillä mihin plussa pitäs tulla niin tuli selkeitä viivoja vaikka muihin ei ja menkat sitte alkoi.. Ja kun googlettaa evap line ni nuo kyseiset testit antaa joskus hurjiakin feikki viivoja :(

PC viivanpaikka?
Dpo 9. RFSU ei oikeen mitään.

Liitteet

• D7FCF2D4-1A2A-41E1-BBDE-CD9B3A38F1A1.jpeg
    D7FCF2D4-1A2A-41E1-BBDE-CD9B3A38F1A1.jpeg
    910 KB · Katsottu: 282
  • AA24FF38-B011-4A87-BA40-066BB776E19E.jpeg
    AA24FF38-B011-4A87-BA40-066BB776E19E.jpeg
    649 KB · Katsottu: 270
joo niin taitaa olla, kävin just sun testiä katsomassa tuolla virheelliset plussat-ketjussa. Ennen PC oli "se luotettava" :Nerd Face:Onneksi sentään halpa ja leveä testi, tarvi tihrustaa nii hirveesti. Noh, jatkamma testailuja... jos vaikka alkais tulee väriä :folded:

Takaisin