Plussa vai ei?

PC viivanpaikka?
Dpo 9. RFSU ei oikeen mitään.
Mä näen tässä väriä.. Toivotaan vahvistumista jos ois oikee plussan alku.. Toi rfsu ei oo tosiaan herkkä vaikka pitäs olla yhtä vahva kun pc. Se antanut monesti käsittääkseni myöhemmin vasta plussaa kun muut testit vaikka sit sillon taas antaa viivoja kun ei oo raskaana :tears:

Hei te kuukautiskierto tietäjät!
Oon yrittänyt etsiä tietoa netistä mutta en taida osata googlettaa oikeilla sanoilla :/

Miten se ovislima homma menee? Mulla tuli su aamuna jäätävä limaklimppi pyyhkiessä, sen jälkeen ei enää mitään. Limoja oli loppuviikosta, en muista milloin alkoi...

Tarkoittaako noi su vikat limat sitä että ovis oli silloin su vaiko la? Yleensä mulla on oviskivut, mistä tiedän kierron. Nyt kipuja ei ollut joten en tiedä mikä päivä ovis olisi ollut... Normi kiertoa myöhemmin limoista päätellen...

Hei te kuukautiskierto tietäjät!
Oon yrittänyt etsiä tietoa netistä mutta en taida osata googlettaa oikeilla sanoilla :/

Miten se ovislima homma menee? Mulla tuli su aamuna jäätävä limaklimppi pyyhkiessä, sen jälkeen ei enää mitään. Limoja oli loppuviikosta, en muista milloin alkoi...

Tarkoittaako noi su vikat limat sitä että ovis oli silloin su vaiko la? Yleensä mulla on oviskivut, mistä tiedän kierron. Nyt kipuja ei ollut joten en tiedä mikä päivä ovis olisi ollut... Normi kiertoa myöhemmin limoista päätellen...
http://luomupimu.blogspot.com/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html?m=1
Tässä mun mielestä tosi hyvin selitetty koko kierron limailut. :Smiling Face With Smiling Eyes::No Evil Monkey:

Eilen tein herkän, ei mitään. Tänää tein täs saman aamupäivällä, ei mitään. Mut nyt alkuillasta tällanen?! Voiko tää olla viivanpaikka? Tuli kyllä n. 3 min kohdalla

Liitteet

• 377F4CF1-60D1-4243-9EEE-8A83061B65BE.jpeg
    377F4CF1-60D1-4243-9EEE-8A83061B65BE.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 314
Eilen tein herkän, ei mitään. Tänää tein täs saman aamupäivällä, ei mitään. Mut nyt alkuillasta tällanen?! Voiko tää olla viivanpaikka? Tuli kyllä n. 3 min kohdalla

Kyllä tässä jotain näkyy. :smiling-eyes: En ihan varma ole, onko väriä, mut vois ollakin. Rfsu tosin on antanut törkeitä viivanpaikkoja, mut jospa ois oikea haamu.

Kyllä tässä jotain näkyy. :smiling-eyes: En ihan varma ole, onko väriä, mut vois ollakin. Rfsu tosin on antanut törkeitä viivanpaikkoja, mut jospa ois oikea haamu.
Jep, en kans osaa sanoo, et onko väriä vai ei :o

Jep, en kans osaa sanoo, et onko väriä vai ei :eek:
Selvästi väriä on minusta
Se viivanpaikka yleensä tulee näkyviin vasta yli 10min jälkeen/hiukan kuivahtaneena ja en ole kyllä tähän mennessä tollakaan testillä jopa ainakaan vielä noin hurjaa semmosta nähnyt..

Lisäsin vain värikylläisyyttä joka siis korostaa kuvan omia värejä ni on ainakin reklamaation paikka kuvan kera sinne jos ei tää oikee ole.. Lähettävät sieltä hyvityksenä ovis ja raskaustestejä
Screenshot_20220317-070430_Photo Editor.jpg

Lisäsin vain värikylläisyyttä joka siis korostaa kuvan omia värejä ni on ainakin reklamaation paikka kuvan kera sinne jos ei tää oikee ole.. Lähettävät sieltä hyvityksenä ovis ja raskaustestejä View attachment 111564
Ja joo tämäkin oli niitä hyvitystestejä ku oli ne kaks viallista :Slightly Smiling Face:

Selvästi väriä on minusta
Se viivanpaikka yleensä tulee näkyviin vasta yli 10min jälkeen/hiukan kuivahtaneena ja en ole kyllä tähän mennessä tollakaan testillä jopa ainakaan vielä noin hurjaa semmosta nähnyt..
Mut mietin kans ku oon kyttäilly noita hcg taulukoita et jos eilen oli dpo9 ni miten toi voi näyttää haamua, jos herkkyys on 25? :Eyes: ja sit toki edellispäivänä herkkä oli ihan täysin nega (rfsu) Mut toki eihän sillon ku testasin herkällä, välttämättä ollu viel tarpeeks. Et jos oisin vaik testannu 7h myöhemmin, ni tulos ois voinu olla toinen. No mutta, tämä vaan spekulaatiota, kyllähän se kohta selviää. Ylihuomenna pitäis alkaa menkat.

Mut mietin kans ku oon kyttäilly noita hcg taulukoita et jos eilen oli dpo9 ni miten toi voi näyttää haamua, jos herkkyys on 25? :Eyes: ja sit toki edellispäivänä herkkä oli ihan täysin nega (rfsu) Mut toki eihän sillon ku testasin herkällä, välttämättä ollu viel tarpeeks. Et jos oisin vaik testannu 7h myöhemmin, ni tulos ois voinu olla toinen. No mutta, tämä vaan spekulaatiota, kyllähän se kohta selviää. Ylihuomenna pitäis alkaa menkat.
Se herkkä ei näytä joskus raskautta ollenkaan pitkään aikaan koska ei ole herkkä vaikka väittää ja sit taas niitä turhia haamuja antaa jos ei ole :tears:

Aika selkeästi näkyy @Viivi92 testissä, vaikea sanoa tosiaan onko väriä. Tuo merkki tosiaan ei ehkä kaikista luotettavimmasta päästä :tears: joko olet testannut lisää?

Mulle tuli eilen PC testistä samanlainen viivanpaikka, ja tänään kun oli jo toisen paketin liuska niin ei näkynyt enää sitäkään.
Ylin dpo 10 ja alin dpo 9

Liitteet

• 2F8F9290-76F6-422B-A256-2308F7A8AA67.jpeg
    2F8F9290-76F6-422B-A256-2308F7A8AA67.jpeg
    942.3 KB · Katsottu: 267
Aika selkeästi näkyy @Viivi92 testissä, vaikea sanoa tosiaan onko väriä. Tuo merkki tosiaan ei ehkä kaikista luotettavimmasta päästä :tears: joko olet testannut lisää?

Mulle tuli eilen PC testistä samanlainen viivanpaikka, ja tänään kun oli jo toisen paketin liuska niin ei näkynyt enää sitäkään.
Ylin dpo 10 ja alin dpo 9
joo just kerkesin kirjoittaa toiseen ketjuun et tein ya puikon 15 min pidätyksellä ja pissa ihan valkosta ja nega siis tietty. Et se nyt meni varmaa vähän hukkaan. Tänään siis ilmeisesti dpo 10.

kylläpäs noissa näkyy hyvin!!

tässä pohdin että raaskisko tuhlata digin aamulla

Takaisin