Plussa vai ei?

Sanoisin myös että varauksella suhtautuisin ja jollain toisella testillä uusi testaus :smiling-eyes:
Nyt tein Saksalaisella One Stepillä,meinasin jos ei näy mitään en ole raskaana.
Mille tää näyttää teistä ,on herkkä testi,ja dpo voi olla 10-12 välillä nyt. Kp 26/25-26.
0BB361D5-C283-4BB6-96EB-4811564DF584.jpeg

Tästä on vaikee sanoo! Jotainhan siinä näkyy, mut mun silmään ennemmin ehkä taas värikertymä viivanpaikan vierellä. Mut voikun olisin väärässä!
Joo mietein samaa että eikö sen viivan pitäisi olla vasemmalla kuten ohjeessa näkyy. Tein myös sen toisen herkän,siihen tuli myös "jotain"..

Liitteet

• FD9C7FFE-261A-454C-A14D-645ADE59B3E3.jpeg
    FD9C7FFE-261A-454C-A14D-645ADE59B3E3.jpeg
    139.4 KB · Katsottu: 274
Joo mietein samaa että eikö sen viivan pitäisi olla vasemmalla kuten ohjeessa näkyy. Tein myös sen toisen herkän,siihen tuli myös "jotain"..
Voi että, onhan tuo paljon lupaavampaa että kaksi eri testiä piirtelee "jotain", koska kyl tuossakin just jotain näkyy :D toivotaan kovasti että lähtee tummenemaan!

Nyt tein Saksalaisella One Stepillä,meinasin jos ei näy mitään en ole raskaana.
Mille tää näyttää teistä ,on herkkä testi,ja dpo voi olla 10-12 välillä nyt. Kp 26/25-26.
View attachment 111206

IMG_20220225_053257.jpg

mä tein kans tänää aamulla medigoon herkällä ja just kun kehuin että on luottotesti niin eikös siihen tullut haamujen haamu :Eyes:
Eilen samainen testi oli selvä nega.

Mitään oireita ei ole, ei edes pms oireita kuten tavallisesti tässä kohtaa olis kun mennään dpo 9 tai 10. :Smirking Face: Saas nähdä vahvistuuko viiva :folded:

Hei taas,
Kaipaisin varmistusta eli eihän tässä näy teidän mielestä mitään? Kaksi viikkoa nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä (sydän pysähtyi rv 9+3) ja nyt oli kontrollitestin aika. Ihanku jotain tossa näkyis mut toivon että on vaan onneton viivanpaikka tai että mun viivalasit vaan pelleilee. :rolling: Jälkivuoto oli ohi niin nopeesti et pieni pelko on että voiko mennä näin helpolla onnistuneesti tämä tyhjennys..
20220225_194955.jpg

Hei taas,
Kaipaisin varmistusta eli eihän tässä näy teidän mielestä mitään? Kaksi viikkoa nyt lääkkeellisestä tyhjennyksestä (sydän pysähtyi rv 9+3) ja nyt oli kontrollitestin aika. Ihanku jotain tossa näkyis mut toivon että on vaan onneton viivanpaikka tai että mun viivalasit vaan pelleilee. :rolling: Jälkivuoto oli ohi niin nopeesti et pieni pelko on että voiko mennä näin helpolla onnistuneesti tämä tyhjennys..
View attachment 111218

Olen pahoillani :side_tear: Minun silmään viivanpaikka vaan!

Olen pahoillani :side_tear: Minun silmään viivanpaikka vaan!
Sitä minäkin toivon kovin Kuivuttuaan kuitenkin viiva näkyy nyt selkeemmin, ehkä siltiki vaan viivanpaikka :Relieved Face:
20220225_234202.jpg

Niin ja kiitos pahoitteluista :red-heart: toisella kertaa keskemeno on yllätyksekseni tuntunut vähemmän pahalta kun ensimmäisellä kerralla :Hugging Face:

Omaankin silmään näyttää haamulle. Oletko jo ehtinyt testailla uusiksi?

Joo tein eilen uuden ja siinä en hyvällä mielikuvituksellakaan nähnyt mitään niin ehkä voin luottaa kohdun olevan tyhjä :smiling-eyes: Eli katseet kohti uusia piinaviikkoja ja raskaustestien joka valossa tiirailuja :tears:

mulla joskus ovis testi näyttii räikeetä plussaa kp9, ovis oli kuitenkin vasta kp17. joskus saattaa menkkojen jälkeen näyttää plussaa, siks ei suositella ovistestailua ihan heti menkkojen jälkeen. :smiling-eyes:

Testit näyttää edelleen tältä?

Liitteet

• IMG_20220303_110312.jpg
    IMG_20220303_110312.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 203
Takaisin