Plussa vai ei?

Kiitos kommenteista:smiling-eyes:

tein nyt innostuneena ApteQ puikkotestin ja siitä tuli negaa:side_tear:

Toi sun aiempi testi näytti munkin silmään haamulle.:smiling-eyes: Sulla on niin aikainen dpo, että kannattaa testata vaan aamupissasta. Toivottavasti lähtee vahvistumaan:folded:

Kyllä tuo vaan oli taas feikki plussa One stepissä.
Tänä aamuna olisi jo viimeistään pitänyt näkyä. Mutta ei, ylimpänä tuo dpo9. Kaksi alimpaa tänään dpo 11

Liitteet

• 42B88710-9F93-49B8-9A42-C304CB0983A8.jpeg
    42B88710-9F93-49B8-9A42-C304CB0983A8.jpeg
    727.3 KB · Katsottu: 256
Alkaa aika monien testien selkeät turhat muka haamut ottaa päähän kyllä... Mäkin sain pc sen omaan silmään tosi näkyvän punaisen viivan ja myös saanut tolla one step herkällä.. Mut mulla enemmin näyttänyt tarkkaan sille et värikertymä viivanpaikan vieressä.. Tuo nyt näyttää ihan oikeelle haamulle tuo Finessin

Alkaa aika monien testien selkeät turhat muka haamut ottaa päähän kyllä... Mäkin sain pc sen omaan silmään tosi näkyvän punaisen viivan ja myös saanut tolla one step herkällä.. Mut mulla enemmin näyttänyt tarkkaan sille et värikertymä viivanpaikan vieressä.. Tuo nyt näyttää ihan oikeelle haamulle tuo Finessin
Mä sain kanssa Preck Chekin testillä viime kuussa samanlaisen haamun. Tuntuu että viallisia testejä paljon nykyään, tai lieneekö sitten kemiallisia raskauksia.

Liitteet

• 20220123_171127.jpg
    20220123_171127.jpg
    2.9 MB · Katsottu: 234
Mä sain kanssa Preck Chekin testillä viime kuussa samanlaisen haamun. Tuntuu että viallisia testejä paljon nykyään, tai lieneekö sitten kemiallisia raskauksia.
Ite kans saanut pc testeillä kaksi kertaa väärän haamun. Kemiallisia ne ei ollut, koska vuotoakaan ei tullut kun vasta aikojen päästä kun kierto synnytyksen jälkeen käynnistyi.

Mulla on sellaiset viivalasit päässä että onnistun näkemään tuossakin viivan. Valitettavasti kokemuksen perusteella voi sanoa, suurin osa testeistä näyttää tuolta mikäli on ollut seksiä ovulaation aikaan. Kyseessä voi olla aivan alkuvaiheen raskaus tai kemiallinen, mikäli viiva jää tuollaiseksi se on aina vähän mysteeri mitä on tapahtunut. Toivottavasti vahvistuu! Itse tein huvikseni vertailun vuoksi testin kierrossa, jossa seksiä ei ollut lähelläkään ovulaatiota ja oli kyllä niin tyylipuhdas kirkkaan valkoinen että oikein näytti. Nimim. Minäkö himotestaaja :rolling:

Ohhoh! Pregchekiä olen pitänyt niin luotettavana testinä!

Fertility Friendin Communityssä on hyvä hakutoiminto jossa voi käydä katsomassa vain "error" testejä johon ladataan nämä feikkiplussien kuvat. Siellä vaan ei juuri ole näitä meikäläisten testimerkkejä. Pitäskö tännekin perustaa sellainen ketju, niin aina ei tarttis selata näitä ketjuja läpi löytääkseen niitä..:Nerd Face:

Fertility Friendin Communityssä on hyvä hakutoiminto jossa voi käydä katsomassa vain "error" testejä johon ladataan nämä feikkiplussien kuvat. Siellä vaan ei juuri ole näitä meikäläisten testimerkkejä. Pitäskö tännekin perustaa sellainen ketju, niin aina ei tarttis selata näitä ketjuja läpi löytääkseen niitä..:Nerd Face:
Juu ihmeessä, jos jaksat perustaa sellaisen, voin käydä laittamassa tuon mun valhetestin kuvan sinne kyllä. Vinkkaa vaan missä se ketju sitten on, kun en selaa kaikkea täällä niin en välttämättä löydä :smiling-eyes:

joo tää on hyvä idea! itselläkin on pc:llä saatu plussa joka ei sitten tarkoittanutkaan raskautta, eikä ollut edes kemiallinen koska vuoto oli normaali ja luteaali pysyi normaalin mittaisena :Face Without Mouth:

Takaisin