Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin aikainen dpo, että en vielä heittäisi toivoa, voi vaan olla että liian laimea pissa...Kiitos kommenteista
tein nyt innostuneena ApteQ puikkotestin ja siitä tuli negaa![]()
Kiitos kommenteista
tein nyt innostuneena ApteQ puikkotestin ja siitä tuli negaa![]()
Sulla on niin aikainen dpo, että kannattaa testata vaan aamupissasta. Toivottavasti lähtee vahvistumaan
Kyllä tuo vaan oli taas feikki plussa One stepissä.
Tänä aamuna olisi jo viimeistään pitänyt näkyä. Mutta ei, ylimpänä tuo dpo9. Kaksi alimpaa tänään dpo 11
antaa kyllä ihan turhaa toivoa tollaset viivat. 
No on kyllä tosi törkeä haamu!!! Huh että suututtaa tuollaiset testit, itsekin niitä tehnyt useampia aikanaan. Mutta en noin vahvaa kylläkään.no on kyllä aivan todella törkeä viivanpaikka tossa one stepissäantaa kyllä ihan turhaa toivoa tollaset viivat.
![]()
Mä sain kanssa Preck Chekin testillä viime kuussa samanlaisen haamun. Tuntuu että viallisia testejä paljon nykyään, tai lieneekö sitten kemiallisia raskauksia.Alkaa aika monien testien selkeät turhat muka haamut ottaa päähän kyllä... Mäkin sain pc sen omaan silmään tosi näkyvän punaisen viivan ja myös saanut tolla one step herkällä.. Mut mulla enemmin näyttänyt tarkkaan sille et värikertymä viivanpaikan vieressä.. Tuo nyt näyttää ihan oikeelle haamulle tuo Finessin
Ite kans saanut pc testeillä kaksi kertaa väärän haamun. Kemiallisia ne ei ollut, koska vuotoakaan ei tullut kun vasta aikojen päästä kun kierto synnytyksen jälkeen käynnistyi.Mä sain kanssa Preck Chekin testillä viime kuussa samanlaisen haamun. Tuntuu että viallisia testejä paljon nykyään, tai lieneekö sitten kemiallisia raskauksia.

Selvä plussa on, onnea ja tarrasukkia

En näe näissä toista viivaa

Tämä selkeä plussa
Onnea ja tarrasukkia!!Mulla on sellaiset viivalasit päässä että onnistun näkemään tuossakin viivan. Valitettavasti kokemuksen perusteella voi sanoa, suurin osa testeistä näyttää tuolta mikäli on ollut seksiä ovulaation aikaan. Kyseessä voi olla aivan alkuvaiheen raskaus tai kemiallinen, mikäli viiva jää tuollaiseksi se on aina vähän mysteeri mitä on tapahtunut. Toivottavasti vahvistuu! Itse tein huvikseni vertailun vuoksi testin kierrossa, jossa seksiä ei ollut lähelläkään ovulaatiota ja oli kyllä niin tyylipuhdas kirkkaan valkoinen että oikein näytti. Nimim. Minäkö himotestaaja

Mä sain kanssa Preck Chekin testillä viime kuussa samanlaisen haamun. Tuntuu että viallisia testejä paljon nykyään, tai lieneekö sitten kemiallisia raskauksia.

Juu ihmeessä, jos jaksat perustaa sellaisen, voin käydä laittamassa tuon mun valhetestin kuvan sinne kyllä. Vinkkaa vaan missä se ketju sitten on, kun en selaa kaikkea täällä niin en välttämättä löydäOhhoh! Pregchekiä olen pitänyt niin luotettavana testinä!
Fertility Friendin Communityssä on hyvä hakutoiminto jossa voi käydä katsomassa vain "error" testejä johon ladataan nämä feikkiplussien kuvat. Siellä vaan ei juuri ole näitä meikäläisten testimerkkejä. Pitäskö tännekin perustaa sellainen ketju, niin aina ei tarttis selata näitä ketjuja läpi löytääkseen niitä..![]()

Ohhoh! Pregchekiä olen pitänyt niin luotettavana testinä!
Fertility Friendin Communityssä on hyvä hakutoiminto jossa voi käydä katsomassa vain "error" testejä johon ladataan nämä feikkiplussien kuvat. Siellä vaan ei juuri ole näitä meikäläisten testimerkkejä. Pitäskö tännekin perustaa sellainen ketju, niin aina ei tarttis selata näitä ketjuja läpi löytääkseen niitä..![]()