Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä se taas muka haamu tosiaan oli mutta cb sanoi not pregnant... On toki toivoa vielä mut ääh
Toki aikanen testailu niin voi vielä plussaksi muuttua! 
Äh, ei vieläkään menkkoja, pelkään, että on tullut joku kysta tms :/
Antaako Medigoo herkkä raskaustesti viiva paikkoja? Tänään aamupissasta tehty, dpo ehkä 11 (en saanut ovisplussaa bongattua tässä kierrossa ollenkaan).

Kiitos!Medigoo ei mun tietääkseni anna vääriä viivanpaikkoja tai plussia! Tää on kyllä ihan selvä plussa! Paljon Onnea!![]()
Tästä se jännitys vasta alkaakin.
Niin toivon ja rukoilen, että tällä kertaa kaikki menisi hyvin loppuun asti. 

Antaako Medigoo herkkä raskaustesti viiva paikkoja? Tänään aamupissasta tehty, dpo ehkä 11 (en saanut ovisplussaa bongattua tässä kierrossa ollenkaan).

Laitetaan tää nyt sitten tännekin, kun ihmeellä testiin jotain vielä saatiinDpo arvio noin 18, kp 33
View attachment 110784

Vau!
Teidän matkaan täällä foorumilla törmänneenä niin nyt on kyllä kovin toivottu plussa.
Onnittelut Elea82!!!
Pienelle vahvimmat tarrasukat ja tolkuttomasti vauvaliimaa!![]()
Viallinen testi tai mun outo viivanpaikka pissa?
mikäs dpo nyt menossa? 
Ei näköjään näy ku tänne pistää niin hyvin taas.. Mutta joo uskoisin et mun tavanomainen viivanpaikka vaan. Nyt jo dpo 13 tai 14 pitäs olla kun en tikutttanut ni limojen ja kipujen perusteella.. Mullahän tässä kierrossa jostain syystä kesti monta päivää sitä oviskipuilua ku yleensä on se hetken ja menee ohitässä näkyy alimmassa jotain, mutta paha sanoa että onko viivanpaikka vai oikea haamumikäs dpo nyt menossa?
![]()
Ei näköjään näy ku tänne pistää niin hyvin taas.. Mutta joo uskoisin et mun tavanomainen viivanpaikka vaan. Nyt jo dpo 13 tai 14 pitäs olla kun en tikutttanut ni limojen ja kipujen perusteella.. Mullahän tässä kierrossa jostain syystä kesti monta päivää sitä oviskipuilua ku yleensä on se hetken ja menee ohi
Tässä kuivuneena
mä sain ite kaks tällästä viime kierrossa pc:llä. siks mä en näihin oikeen luota jos en näe väriä, tässä en kyllä sitä näe, mutta toivotaan että ei vaan välity kuvaan ja on oikea haamu! 
Juu ei oo korkealla toiveet. Teen toisen aamulla ja katsotaan mitä se näyttää vai näyttääkö yhtään mitään.Tää näyttää lähinnä harmaalta viivanpaikaltamä sain ite kaks tällästä viime kierrossa pc:llä. siks mä en näihin oikeen luota jos en näe väriä, tässä en kyllä sitä näe, mutta toivotaan että ei vaan välity kuvaan ja on oikea haamu!
![]()